AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #1 Skrevet 6. mars 2022 Jeg kjenner meg både kvalm og skamfull over at det som skjedde. Er det bare meg som er helt ute på jordet, eller er det ok det han gjorde? De andre involverte virket ut som at de ble satt ut og at det var ubehagelig. De ga de tydelig uttrykk for. Han var full og jeg fikk dratt han vekk. I etterkant har vi snakket om det, og han forsvarer og sier at det er jeg som er rar. At det er helt vanlig å snakke på den måten og at folk flest gjør det. Jeg gjør ikke det, har aldri holdt på på den måten, selv om jeg hadde et helt fantastisk sexliv før jeg møtte han. (Ja, den siste setningen kan tolkes på flere måter, og kanskje du har rett…) Anonymkode: 0e48a...123
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #2 Skrevet 6. mars 2022 Nei, alle holder ikke på sånn. Finn deg noen bedre. Hvorfor er så mange kvinner sammen med så ræva menn? Anonymkode: c5cb7...29d 5 2
Silva Pluvialis Skrevet 6. mars 2022 #3 Skrevet 6. mars 2022 Jeg tenker det avhenger helt av alderen på de yngre jentene. Hvis de er mindreårige eller under seksuell lavalder er det uakseptabelt. Hvis dere alle er voksne stiller saken seg annerledes. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #4 Skrevet 6. mars 2022 Tvillingsjel skrev (Akkurat nå): Jeg tenker det avhenger helt av alderen på de yngre jentene. Hvis de er mindreårige eller under seksuell lavalder er det uakseptabelt. Hvis dere alle er voksne stiller saken seg annerledes. Det er vel ikke det det er snakk om. Handler vel mer om at mannen hennes er sosialt tilbakestående og initierer til sexprat med andre kvinner når han har kjæreste. I tillegg er de ti år yngre, så det er jo bare en rekke røde flagg, som man sier på kg. Anonymkode: c5cb7...29d 6
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #5 Skrevet 6. mars 2022 Det er såklart ikke normalt at en fyr som har samboer drikker seg så full at han begynner å sjekke opp andre damer foran deg med sexprat og tom forsvarer det i etterkant. Anonymkode: 74d21...560 4
Silva Pluvialis Skrevet 6. mars 2022 #6 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er vel ikke det det er snakk om. Handler vel mer om at mannen hennes er sosialt tilbakestående og initierer til sexprat med andre kvinner når han har kjæreste. I tillegg er de ti år yngre, så det er jo bare en rekke røde flagg, som man sier på kg. Anonymkode: c5cb7...29d Sant nok. Det er på grensen til utroskap, og jentene ble tydelig ukomfortable. Høres ut som han mangler grenser og sosiale antenner? 4
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #7 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg kjenner meg både kvalm og skamfull over at det som skjedde. Er det bare meg som er helt ute på jordet, eller er det ok det han gjorde? De andre involverte virket ut som at de ble satt ut og at det var ubehagelig. De ga de tydelig uttrykk for. Han var full og jeg fikk dratt han vekk. I etterkant har vi snakket om det, og han forsvarer og sier at det er jeg som er rar. At det er helt vanlig å snakke på den måten og at folk flest gjør det. Jeg gjør ikke det, har aldri holdt på på den måten, selv om jeg hadde et helt fantastisk sexliv før jeg møtte han. (Ja, den siste setningen kan tolkes på flere måter, og kanskje du har rett…) Anonymkode: 0e48a...123 Virket ut som... 🤷♀️🙇♀️🤦♀️ Anonymkode: e3491...316 6
AnonymBruker 42 Skrevet 6. mars 2022 #8 Skrevet 6. mars 2022 Hva er en "seksuell prat", og er typen din 50, men hadde en "seksuell prat" med noen røyskÆtter på 40? ALt dette har litt å si, lizm Ingen liker vel "drita" følk, men det er ikke så lett å si om ditten er "skandaløs" oppførsel eller ei 🤔 2
Gjest AprilRyan Skrevet 7. mars 2022 #9 Skrevet 7. mars 2022 Jeg hadde ikke likt det og synes det er respektløst overfor den man er sammen med. Jeg er ikke enig i at det er vanlig og at folk flest gjør det. Jeg har i hvert fall ikke for vane å ha sexprat med folk jeg møter på her og der
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #10 Skrevet 7. mars 2022 Nå aner jeg ikke hva som skjedde i situasjonen, og hva samboeren din sa. Men ut i fra hva jeg tenker er seksuell prat, så er det overhodet ikke noe folk flest gjør til hvem som helst nei. Iallfall ikke på den måten at andre blir ukomfortable. Jeg kan gjerne tulle om sex sammen med venner av begge kjønn, men jeg går jo ikke bort til hvem som helst og begynner å snakke om sex. Og jeg ville syntes det hadde vært svært ubehagelig og ekkelt om noen plutselig hadde kommet bort til meg og startet en seksuell prat. Så det er ikke du som er rar her, det er samboeren din. Det han gjorde var rett og slett ubehagelig og ekkelt, og det at han ikke innser det selv i etterkant og i tillegg skylder på at det er du som er rar, er så absolutt et rødt flagg. Stol på magefølelsen din, ts. Anonymkode: a6d33...12c 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #11 Skrevet 7. mars 2022 Her er det nok en god kombinasjon av sosialt fjern mann og overreagerende kvinne. Anonymkode: 8154d...ee7
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #12 Skrevet 7. mars 2022 Herregud så flau jeg hadde blitt om min mann hadde gjort noe sånt! Heldigvis har min mann de sosiale antennene inntakt og ville aldri gjort noe sånt. Anonymkode: fe058...d34 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #13 Skrevet 7. mars 2022 Jeg (kvinne) kan snakke masse om sex. Men så er det jo noe med hva og hvordan og hvor og med hvem.. Det høres jo ut som han gikk over en grense her, at han mangler litt sosiale antenner. Men det har vi jo bare ditt ord for da, mulig du også ble litt sjalu eller forferdet over noe som egentlig ikke var så ille og som de andre var med på. Hvem vet. Men det er ikke så lekkert å bli spurt om hva man liker i senga av "hvem som helst" for eksempel, og kanskje litt ekstra ubehagelig om det er en mye eldre mann faktisk. Anonymkode: 2c969...521 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #14 Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg kjenner meg både kvalm og skamfull over at det som skjedde. Er det bare meg som er helt ute på jordet, eller er det ok det han gjorde? De andre involverte virket ut som at de ble satt ut og at det var ubehagelig. De ga de tydelig uttrykk for. Han var full og jeg fikk dratt han vekk. I etterkant har vi snakket om det, og han forsvarer og sier at det er jeg som er rar. At det er helt vanlig å snakke på den måten og at folk flest gjør det. Jeg gjør ikke det, har aldri holdt på på den måten, selv om jeg hadde et helt fantastisk sexliv før jeg møtte han. (Ja, den siste setningen kan tolkes på flere måter, og kanskje du har rett…) Anonymkode: 0e48a...123 Skulle til å be deg om å anmelde han, men leste heldigvis overskriften mer enn én gang 🙈 Vet du, det er DU som skal sette grenser i ditt forhold for hva du tåler, kan leve med og hva du syns er greit og ikke. Hvis dette er noe du kjenner på at "ja, okei så har gubben draget på damer" eller "jaja, var bare fylleprat, alle gjør sånn" så ok. Ikke mer stress. Kjenner du en klump i magen, spesielt hvis han skal ut alene eller at dette gjorde deg flau, at du selv syns dette var å tråkke over en grense eller at du satt og bare "hva faen?" eller "virkelig, skal han snakke om sex med andre når vi er sammen" så har han tråkket over grensa di. Det er kun du og du alene som kan si om dette er greit eller ei. Min mening er at det hadde vært et kraftig overtråkk på min egen grense og jeg hadde vurdert sterkt om han var noe jeg ønsket å satse på videre. For hadde ikke orket at en jeg var sammen med skulle snakke om sex med andre i det hele tatt. Det skal jo være noe mellom 2 personer, ikke noe hele verden trenger å vite. Preferanser osv. Uavhengig av alder på den andre dama. Og det at andre rundt reagerte hadde jo gjort at jeg hadde forstått at de andre hadde ment det samme. Anonymkode: 8960f...1b2 3
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #15 Skrevet 7. mars 2022 Savner info om alder på fyren. Det er milevis forskjell på 50/40 og 27/17. Dersom det at han snakker sånn til andre kvinner ikke er noe du vil ha i forholdet ditt, må du gå. Han synes tydeligvis det er innafor. Jeg hadde aldri i livet vært sammen med en som mener at det er greit, men folk har forskjellige grenser. Anonymkode: 8c525...751 4
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #16 Skrevet 7. mars 2022 Jenter?? Dere var på byen og han gikk til andre kvinner? Anonymkode: 7f15b...d60
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #18 Skrevet 7. mars 2022 Pussyslayer699 skrev (1 time siden): En broder ville bare ha litt young pussy du kan ikke skylde på han at din ikke er bra nok Du er et elendig troll 🤣 bare gi opp Anonymkode: 5709d...9a9 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå