Gå til innhold

Homofile barn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I dag hadde vi middag hele storfamilien. Vi har alltid snakket positivt om homofili i vår familie. Men når vi var samlet hele storfamilien med besteforeldre, tante og onkler hadde vi en diskusjon om prester og homofile. 
Hele familien var enig om at homofili er en like stor selvfølge som heterofile, og at vi heller tar avstand fra prester som nekter å vie homofile. 
vi hadde en så flott prat rundt dette. 
mine ungdommer på 12 og 13 år satt der å lyttet. 
de er begge hetrofile så vidt jeg vet, men om det skulle vise seg at de ikke er det vet de hvertfall hvor familien står. 
Eller når deres venner kommer ut av skapet har de hvertfall fått gode verdier og holdninger hjemmefra. 
blir så lei meg av homofile som blir skvist ut av familien sin, prester som forbyr ekteskap og hets.. 

i Bibelen står det om kjærlighet.. å elske er en menneskerett 🌈

Anonymkode: d8c9d...3b0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ok

Anonymkode: 32694...66a

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja selvsagt. 

Anonymkode: 22302...fab

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ok

Anonymkode: 32694...66a

Så kjipt med en positiv tråd? 

Anonymkode: d8c9d...3b0

AnonymBruker
Skrevet

Javel.

Anonymkode: e6961...9d6

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...