AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #1 Skrevet 6. mars 2022 Hva skjer egentlig der? Hva gjorde du? Anonymkode: d58a9...b8f
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #3 Skrevet 7. mars 2022 Her er en liten pekepinn: Anonymkode: 941de...732
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #4 Skrevet 7. mars 2022 Ja, mange ganger. Noen ganger har jeg hatt sex og andre ganger ikke. Jeg har gått både alene og med partner. Det er veldig hyggelige sammenhenger å være i og folk er skjønne og veldig interessert i å bli kjent. Anonymkode: 3f5d3...735
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #5 Skrevet 7. mars 2022 Jeg har vært noen få ganger i Norge (Parkveien og VIP) og én gang i Danmark. Det er ganske avslappet og ustresset, selv om man naturlig nok er kjempenervøs den første gangen. De som går slike steder er som regel vant til det. Man snakker sammen, er høflige, og ser på sex som en helt naturlig form for mingling. Du gjør det du vil. Vil du bare se på første gang, så er det greit. Du må tåle at noen henvender seg, men det er jo opplagt. Anonymkode: 13d35...97c 2 1
Dominas leketøy Skrevet 7. mars 2022 #6 Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hva skjer egentlig der? Hva gjorde du? Anonymkode: d58a9...b8f Ja full rulle hver gang mann er på klubb alltid hyggelig
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #7 Skrevet 10. mars 2022 Ja gikk dit av ren nyskjerrighet i Danmark. Ønsket bare å se hvordan det var der og forholdt meg rolig i bakgrunnen men fy f.. så digg å se alle de herlige menneskene ha det godt. Første gang jeg så ei jente hadde live jentesex + ei sin første tur dit - endte opp med god trekant også en skikkelig god gruppesex ble jeg vitne til. Man må bare oppføre seg og ikke trenge seg på, vil man bare se er det lov, men da holder man seg litt i bakgrunnen... Anonymkode: a1811...a8b 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #8 Skrevet 10. mars 2022 Kona ville det og jeg ble litt motvillig med var ikke noen god erfaring for meg, jeg kunne egentlig ikke vente på å komme meg ut derifra. Hun og jeg ble enige om en del ting før vi gikk så ingen av oss brøt noen regler men det stakk i sjela når hun koste seg for å si det sånn. Var like før jeg vurderte å gå ifra henne siden jeg ikke klarte på en god stund å være intim med henne etterpå. Men hun spurte meg aldri igjen og tror hun kjente seg for jævlig når hun skjønte hvor jævlig dårlig jeg takla det men poengterte at det ikke var hennes skyld eller at jeg klandra henne. Anonymkode: 75c22...e09 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #9 Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kona ville det og jeg ble litt motvillig med var ikke noen god erfaring for meg, jeg kunne egentlig ikke vente på å komme meg ut derifra. Hun og jeg ble enige om en del ting før vi gikk så ingen av oss brøt noen regler men det stakk i sjela når hun koste seg for å si det sånn. Var like før jeg vurderte å gå ifra henne siden jeg ikke klarte på en god stund å være intim med henne etterpå. Men hun spurte meg aldri igjen og tror hun kjente seg for jævlig når hun skjønte hvor jævlig dårlig jeg takla det men poengterte at det ikke var hennes skyld eller at jeg klandra henne. Anonymkode: 75c22...e09 Ble hun penetrert av en annen mann mens du så på? Var det ubehaglig? Vi er et annet par som lurer på om vi skal involvere oss i miljøet. Anonymkode: d58a9...b8f 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #10 Skrevet 10. mars 2022 Første gang vi var på klubb hadde vi bare sex med hverandre. Så følte vi at det var greit å ta det videre. De neste gangene ble det mfm, partnerbytter, ff, og "mini gb". Har gitt såpass mersmak at vi har invitert til hjemmetreff også. Anonymkode: 1f743...1e8
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #11 Skrevet 10. mars 2022 Ja, og det er akkurat like trashy og harry som det ser ut. Kleint, komisk og ganske ekkelt. Anonymkode: 537ef...71d 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #12 Skrevet 10. mars 2022 Har aldri vært på klubb men har vært på 10-12 hjemmefester i ett relativt stort miljø. Hatt jentesex med en gjeng damer, trekant, sex med en nær kompis mens «halve festen så på» og fått oppfylt de fantasiene jeg hadde den gang da. Gledelige opplevelser. Anonymkode: 2fbaf...610
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #13 Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kona ville det og jeg ble litt motvillig med var ikke noen god erfaring for meg, jeg kunne egentlig ikke vente på å komme meg ut derifra. Hun og jeg ble enige om en del ting før vi gikk så ingen av oss brøt noen regler men det stakk i sjela når hun koste seg for å si det sånn. Var like før jeg vurderte å gå ifra henne siden jeg ikke klarte på en god stund å være intim med henne etterpå. Men hun spurte meg aldri igjen og tror hun kjente seg for jævlig når hun skjønte hvor jævlig dårlig jeg takla det men poengterte at det ikke var hennes skyld eller at jeg klandra henne. Anonymkode: 75c22...e09 Har akkurat samme erfaring, bare at jeg er kvinne og (eks)kjæresten er mann. Anonymkode: 57231...c15 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #14 Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ble hun penetrert av en annen mann mens du så på? Var det ubehaglig? Vi er et annet par som lurer på om vi skal involvere oss i miljøet. Anonymkode: d58a9...b8f Nå kan jeg kun snakke for meg selv men ja det var det som skjedde og jeg først prøvde å avfeie det hele som nerver. Men jeg ville ikke være nær henne overhodet og kjente jeg bare ville trekke meg unda, etter noen uker med dette så forstod hun at jeg sleit veldig det var så illle at jeg fikk frysninger bare hun tok på meg. Hun og jeg pratet sammen om ting og hun kjente seg for jævlig men det var jeg som hold kjeft og prøvde å takle dette selv uten å prate med henne sikkelig. Hun skjønte at jeg var halvveis sjekket ut av ekteskapet (ja det var så ille) og pga av jobben så måtte jeg sove om nettene så jeg valgte selv å sove på gjesterommet noe som gikk veldig inn på henne siden jeg ikke klarte å sove ved siden av henne. Men vi kom oss igjennom det og gjentok det aldri igjen Anonymkode: 75c22...e09 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #15 Skrevet 11. mars 2022 Jeg er single, fortsatt i 20-årene, og ønsker å oppleve gruppesex som en én-gang-i-livet-opplevelse. Altså meg som eneste kvinne og mer minst tre menn. Skal dette skje må det skje mens jeg er single, før jeg etablerer meg med mann og familie. Hvordan realiserer jeg noe sånt? Swingersklubb er ikke interessant, siden det er andre der også - altså andre enn de jeg vil gjøre det med. Men kan denne typen miljøer likevel være en inngang for å få det til å skje? Det er jo viktig at mennene ikke er "nybegynnere", de bør ha hatt sex foran andre tidligere og ikke være skremt av å være nær andre menn. Noen som har tips? Anonymkode: 13d35...97c
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #16 Skrevet 11. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er single, fortsatt i 20-årene, og ønsker å oppleve gruppesex som en én-gang-i-livet-opplevelse. Altså meg som eneste kvinne og mer minst tre menn. Skal dette skje må det skje mens jeg er single, før jeg etablerer meg med mann og familie. Hvordan realiserer jeg noe sånt? Swingersklubb er ikke interessant, siden det er andre der også - altså andre enn de jeg vil gjøre det med. Men kan denne typen miljøer likevel være en inngang for å få det til å skje? Det er jo viktig at mennene ikke er "nybegynnere", de bør ha hatt sex foran andre tidligere og ikke være skremt av å være nær andre menn. Noen som har tips? Anonymkode: 13d35...97c Lager du deg annonse på nakenprat så vil du få mange på lista. Vil garantere at du vil oppleve det før påske😊😊. Lykke til Anonymkode: c9968...086
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #17 Skrevet 11. mars 2022 18 hours ago, AnonymBruker said: Nå kan jeg kun snakke for meg selv men ja det var det som skjedde og jeg først prøvde å avfeie det hele som nerver. Men jeg ville ikke være nær henne overhodet og kjente jeg bare ville trekke meg unda, etter noen uker med dette så forstod hun at jeg sleit veldig det var så illle at jeg fikk frysninger bare hun tok på meg. Hun og jeg pratet sammen om ting og hun kjente seg for jævlig men det var jeg som hold kjeft og prøvde å takle dette selv uten å prate med henne sikkelig. Hun skjønte at jeg var halvveis sjekket ut av ekteskapet (ja det var så ille) og pga av jobben så måtte jeg sove om nettene så jeg valgte selv å sove på gjesterommet noe som gikk veldig inn på henne siden jeg ikke klarte å sove ved siden av henne. Men vi kom oss igjennom det og gjentok det aldri igjen Anonymkode: 75c22...e09 Hva er det slags underliggende usikkerhet det er som forårsaker disse urasjonelle følelsene? Om kona di hadde det bra hvorfor tar du sånn på vei? Ødelegger jo hele hennes opplevelse også. Anonymkode: 43bce...7c1
Østkantgutt1913 Skrevet 11. mars 2022 #18 Skrevet 11. mars 2022 Jeg og exen hadde trekant en gang I blandt med venninna hennes, mulig vi fikk dekt behovet for spenning av det, for vi prata aldri om swingers klubb eller gruppesex. Kjenner folk som var/er på dette, og folk får gjøre som de lyster og vil som voksne folk, ikke noe problem
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #19 Skrevet 11. mars 2022 Er det en swingersklubb her??? Anonymkode: 1da1f...e6d
Østkantgutt1913 Skrevet 12. mars 2022 #20 Skrevet 12. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er det en swingersklubb her??? Anonymkode: 1da1f...e6d Ikke her inne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå