HederaHelix Skrevet 6. mars 2022 #1 Skrevet 6. mars 2022 Jeg er litt nysgjerrig på hvem som egentlig bruker en coach, og til hva. En venn utdanner seg til det og virker helt frelst. Men jeg blir litt skeptisk,fordi utdannelsen virker ganske kort og enkel,og så skal man kunne hjelpe folk med å endre sine liv osv. Jeg får liksom ikke tak på konseptet. Er det noen som kan forklare litt?
Gjest MuggenKanari Skrevet 6. mars 2022 #2 Skrevet 6. mars 2022 (endret) Det er enkelt og greit en veileder. Mange som kan ha bruk for det, bedrifter f.eks. Endret 6. mars 2022 av MuggenKanari
nomore82 Skrevet 6. mars 2022 #3 Skrevet 6. mars 2022 Nå sier du svært lite om omstendighetene eller hvilken type coach du snakker om. Men i korte trekk er det som hun over meg skriver, det er en veileder. Innenfor hva er det ikke mulig for oss å vite og vanskelig å komme med noe mer konkret enn det.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #4 Skrevet 7. mars 2022 Noen bruker coach til å trene, forbedre ernæringen, slutte å shoppe, litt som en psykolog light uten utdannelse, men istedet for å snakke om ting får man hjelp til å endre atferd. Anonymkode: 76fc0...a93
WebPT Skrevet 8. mars 2022 #5 Skrevet 8. mars 2022 Jeg driver med Coaching! Før jeg ble coach selv, brukte jeg også coach ift trening og kosthold. Brukte det for å få mer motivasjon til trening og å spise riktig, for å lære mer om alt dette og for å få en dytt når det trengtes. Så finnes det mange forskejllige typer coacher da, alt etter hva man føler man trenger hjelp med =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå