AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #1 Skrevet 6. mars 2022 Samboeren min er sånn som aldri tar til seg godteri , eller noe snacks, først. Hun gjør det ikke når det er i kjøleskapet, hun åpner aldri ting først og tar til seg , eller når det ligger på bordet. Dette irriterer meg. Jeg skjønner ikke hvorfor hun alltid må ha det tilbudt for at hun skal ta noe . Dette gjelder egentlig også brus og sånne ting. I stad hentet jeg sjokolade og la det på bordet. Hun tok ikke først. Jeg tok , og spurte om hun ville ha. Da sa hun ja. Da spurte jeg henne hvorfor hun ikke bare kunne ta fra bordet hvis hun ville ha , og ikke bare ville ha når jeg tok. Hun sa da at hun bare ikke lå og tenkte på det , siden hun fulgte med på filmen. Jeg tok derfor bare sjokolade til meg selv, så la jeg sjokoladen på bordet igjen. Jeg sa da at hvis hun hadde så lyst på sjokolade, kunne hun hente den selv, siden hun ikke hadde hatt lyst på det før jeg spurte. Da blir hun plutselig irritert, og skjønner ikke hvorfor jeg ville ha henne til å si at hun ville ha sjokolade bare for å legge den på bordet igjen. Hun mener jeg gjør det til et slags maktspill. Så ble hun lei seg , og sluttet å svare på ting. Jeg ga henne da en liten bit sjokolade, men da sa hun at hun ikke ville ha den lenger og at jeg kunne ta den. Nå er hun lei seg, og mener jeg kontinuerlig driver med et slags maktspill overfor henne.. Jeg skjønner ikke hva hun mener, og mener hun overdriver. Hva mener dere? Anonymkode: 42b07...332
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #2 Skrevet 6. mars 2022 Herregud. At dere orker. Anonymkode: a3961...e94 27
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #3 Skrevet 6. mars 2022 Du virker slitsom. Hva er greia med å pushe søtsaker på folk? Anonymkode: 95a50...1c3 11
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #4 Skrevet 6. mars 2022 Bare spis det du vil du, så gir du til henne hvis hun spør. Hvis hun ikke spør så foretar du deg ikke noe. Småunger.. Anonymkode: 23038...c81 4 5
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. mars 2022 #6 Skrevet 6. mars 2022 Forstår ikke at dere orker, høres fryktelig slitsomt ut.
Antonetta Skrevet 6. mars 2022 #7 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Samboeren min er sånn som aldri tar til seg godteri , eller noe snacks, først. Hun gjør det ikke når det er i kjøleskapet, hun åpner aldri ting først og tar til seg , eller når det ligger på bordet. Dette irriterer meg. Jeg skjønner ikke hvorfor hun alltid må ha det tilbudt for at hun skal ta noe . Dette gjelder egentlig også brus og sånne ting. I stad hentet jeg sjokolade og la det på bordet. Hun tok ikke først. Jeg tok , og spurte om hun ville ha. Da sa hun ja. Da spurte jeg henne hvorfor hun ikke bare kunne ta fra bordet hvis hun ville ha , og ikke bare ville ha når jeg tok. Hun sa da at hun bare ikke lå og tenkte på det , siden hun fulgte med på filmen. Jeg tok derfor bare sjokolade til meg selv, så la jeg sjokoladen på bordet igjen. Jeg sa da at hvis hun hadde så lyst på sjokolade, kunne hun hente den selv, siden hun ikke hadde hatt lyst på det før jeg spurte. Da blir hun plutselig irritert, og skjønner ikke hvorfor jeg ville ha henne til å si at hun ville ha sjokolade bare for å legge den på bordet igjen. Hun mener jeg gjør det til et slags maktspill. Så ble hun lei seg , og sluttet å svare på ting. Jeg ga henne da en liten bit sjokolade, men da sa hun at hun ikke ville ha den lenger og at jeg kunne ta den. Nå er hun lei seg, og mener jeg kontinuerlig driver med et slags maktspill overfor henne.. Jeg skjønner ikke hva hun mener, og mener hun overdriver. Hva mener dere? Anonymkode: 42b07...332 Kan jo hende hun hadde tatt etterhvert og du lot vere å tilby? Synes det var unødvendig spørsmål og svar fra din side. Hva med å heller la vere å tilby 🤷♀️ 6
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #8 Skrevet 6. mars 2022 Tvillingsjel skrev (Akkurat nå): Dette hørtes ustyrtelig slitsomt ut. Ja, det er veldig slitsomt for meg at hun må få tilbudt noe for at hun skal ta noe.. i hvert fall om hun ikke har tatt noe når hun sier ja om jeg spør. Jeg orker ikke det lenger. Derfor har jeg begynt å legge tilbake ting på bordet , og ikke gi det til henne når hun sier ja.. Siden hun ikke gidder å ta da , så er det jo et bevis på at hun er lat. Ts Anonymkode: 42b07...332
Silva Pluvialis Skrevet 6. mars 2022 #9 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, det er veldig slitsomt for meg at hun må få tilbudt noe for at hun skal ta noe.. i hvert fall om hun ikke har tatt noe når hun sier ja om jeg spør. Jeg orker ikke det lenger. Derfor har jeg begynt å legge tilbake ting på bordet , og ikke gi det til henne når hun sier ja.. Siden hun ikke gidder å ta da , så er det jo et bevis på at hun er lat. Ts Anonymkode: 42b07...332 Er det hjemme hos deg dette skjer, eller bor dere sammen? Hvis hun er på besøk så kan det jo tenkes at hun sliter med å ta seg til rette og er redd for å være uhøflig? En venninne sier alltid at jeg bare må ta det de har, men jeg får meg aldri til å gjøre det da jeg hater å ta plass og er redd for å være uhøflig. 3
Taffel Skrevet 6. mars 2022 #10 Skrevet 6. mars 2022 Just now, AnonymBruker said: Ja, det er veldig slitsomt for meg at hun må få tilbudt noe for at hun skal ta noe.. i hvert fall om hun ikke har tatt noe når hun sier ja om jeg spør. Jeg orker ikke det lenger. Derfor har jeg begynt å legge tilbake ting på bordet , og ikke gi det til henne når hun sier ja.. Siden hun ikke gidder å ta da , så er det jo et bevis på at hun er lat. Ts Anonymkode: 42b07...332 Tuller du? Dette var da helt.... ? Slitsomt for deg at hun ikke hiver seg over snopet? Kanskje hun ikke er så veldig opptatt av det? Og så lager du en greie? DU virker slitsom. 22 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #11 Skrevet 6. mars 2022 Tvillingsjel skrev (Akkurat nå): Er det hjemme hos deg dette skjer, eller bor dere sammen? Hvis hun er på besøk så kan det jo tenkes at hun sliter med å ta seg til rette og er redd for å være uhøflig? En venninne sier alltid at jeg bare må ta det de har, men jeg får meg aldri til å gjøre det da jeg hater å ta plass og er redd for å være uhøflig. Vi bor sammen Ts Anonymkode: 42b07...332
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #12 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Siden hun ikke gidder å ta da , så er det jo et bevis på at hun er lat. Du ser vel selv at slike utsagn er del av et maktspill? Dette forholdet kommer ikke til å vare lenge, om ikke du tar deg sammen, sann mine ord. Anonymkode: 5d241...3d1 18
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #13 Skrevet 6. mars 2022 Tvillingsjel skrev (1 minutt siden): En venninne sier alltid at jeg bare må ta det de har, men jeg får meg aldri til å gjøre det da jeg hater å ta plass og er redd for å være uhøflig. Akkurat det er nokså slitsomt da. Anonymkode: 5d241...3d1 1
Silva Pluvialis Skrevet 6. mars 2022 #14 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Akkurat det er nokså slitsomt da. Anonymkode: 5d241...3d1 Ja, jeg ser den 🙈
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #15 Skrevet 6. mars 2022 Tvillingsjel skrev (Akkurat nå): Ja, jeg ser den 🙈 Bare å øve seg Anonymkode: 5d241...3d1
NiceOrNothing Skrevet 6. mars 2022 #16 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, det er veldig slitsomt for meg at hun må få tilbudt noe for at hun skal ta noe.. i hvert fall om hun ikke har tatt noe når hun sier ja om jeg spør. Jeg orker ikke det lenger. Derfor har jeg begynt å legge tilbake ting på bordet , og ikke gi det til henne når hun sier ja.. Siden hun ikke gidder å ta da , så er det jo et bevis på at hun er lat. Ts Anonymkode: 42b07...332 Mind Your own business . La hun styre dette sjøl . 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #17 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, det er veldig slitsomt for meg at hun må få tilbudt noe for at hun skal ta noe.. i hvert fall om hun ikke har tatt noe når hun sier ja om jeg spør. Jeg orker ikke det lenger. Derfor har jeg begynt å legge tilbake ting på bordet , og ikke gi det til henne når hun sier ja.. Siden hun ikke gidder å ta da , så er det jo et bevis på at hun er lat. Ts Anonymkode: 42b07...332 Hvis hun ikke selv tar sjokolade så vil hun vel ikke ha, eller det er det samme for henne. Kanskje hun ikke liker sjokolade så godt 🤷♀️Kanskje hun blir oppslukt av filmen, som hun sa 🤷♀️Skjønner ikke hva latskap har med saka å gjøre, det er jo ikke fysisk tungt å ta løs en sjokoladebit? Anonymkode: 95a50...1c3 9
Silva Pluvialis Skrevet 6. mars 2022 #18 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja, det er veldig slitsomt for meg at hun må få tilbudt noe for at hun skal ta noe.. i hvert fall om hun ikke har tatt noe når hun sier ja om jeg spør. Jeg orker ikke det lenger. Derfor har jeg begynt å legge tilbake ting på bordet , og ikke gi det til henne når hun sier ja.. Siden hun ikke gidder å ta da , så er det jo et bevis på at hun er lat. Ts Anonymkode: 42b07...332 Det har vel ingenting med å være lat å gjøre? Ville tenkt at hun ikke har lyst på og sluttet å mase. 5
NiceOrNothing Skrevet 6. mars 2022 #19 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ja, det er veldig slitsomt for meg at hun må få tilbudt noe for at hun skal ta noe.. i hvert fall om hun ikke har tatt noe når hun sier ja om jeg spør. Jeg orker ikke det lenger. Derfor har jeg begynt å legge tilbake ting på bordet , og ikke gi det til henne når hun sier ja.. Siden hun ikke gidder å ta da , så er det jo et bevis på at hun er lat. Ts Anonymkode: 42b07...332 Du lager storm i vannglass . For lite å drive med ? 8
Antonetta Skrevet 6. mars 2022 #20 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ja, det er veldig slitsomt for meg at hun må få tilbudt noe for at hun skal ta noe.. i hvert fall om hun ikke har tatt noe når hun sier ja om jeg spør. Jeg orker ikke det lenger. Derfor har jeg begynt å legge tilbake ting på bordet , og ikke gi det til henne når hun sier ja.. Siden hun ikke gidder å ta da , så er det jo et bevis på at hun er lat. Ts Anonymkode: 42b07...332 Bare slutt å tilby å slutt å stresse med at hun ikke tar 🤦♀️ 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå