Gå til innhold

Slitsomt familieliv og vil flytte ut, men fersk på boligmarkedet.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ila den siste tiden har jeg kjent et større og større behov for å flytte ut da jeg ønsker større privatliv og ikke minst større grad av fred og ro og oppretthold av positiv energi rundt meg. Jeg har vært kjempe flink og vært på aktivt søk etter en ny, bedre jobb som jeg snart skal begynne på. Der blir det bl.a spennende, givende og også bedre betalt osv. 

Med dette vet jeg at jeg kan få mulighet til å satse på flere boliger. Men jeg er veldig fersk på boligmarkedet, og vil jo gjerne gjøre et godt kjøp. Kan være tidligere Skedsmo kommune eller rundt Oslo. Er det slik at det er best med selveier og ikke andel? Vil jo ikke bare kjøpe hvilken som helst og ende opp med mange flere kostnader fordi "jeg ikke har gjort god nok research" 

Jeg tror jeg kan satse på noe totalkjøp mellom 2.4 mill - 2.9 mill kr. Hvis noen har lyst og tid til å hjelpe meg litt med hva som gjør at jeg kan foreta et godt kjøp og evt. hvilke steder å satse på så vil jeg sette stor pris på det. 

Mtp selveie er det større frihet også hvis man skulle ønske å leie den ut etter hvert. 

Anonymkode: 82946...e93

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...