AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #1 Skrevet 6. mars 2022 Når partneren din er bortreist, hvor lang tid tar det før du begynner å savne han/henne? Anonymkode: d0ebd...514
Fiora Skrevet 6. mars 2022 #2 Skrevet 6. mars 2022 Det øyeblikket han drar. Har vært sammen i mange år, og har det aller best når vi er under samme tak ❤️
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #3 Skrevet 6. mars 2022 Mannen min jobber i Nordsjøen, så han er jevnlig bortreist 2-3 uker av gangen. Kjenner at det varierer en del hvorvidt jeg savner han eller ikke. Noen ganger kan jeg savne han allerede når taxien kjører ut av gata vår, andre ganger kjenner jeg det ikke i det hele tatt. De fleste gangene kjenner jeg det sterkest når det er mindre enn en uke igjen til han kommer hjem, at det blir fint å få han hjem Anonymkode: 6512e...18f
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #4 Skrevet 6. mars 2022 Når jeg skal legge meg føles det plutselig veldig tomt, men jeg koser meg et par dager alene, ser på masse tull på tv han ikke liker osv 😄 Holder med en tlf om dagen. En uke er lenge, da er det veldig leit. Anonymkode: 2e907...4fa
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #5 Skrevet 6. mars 2022 Har er ikke bortreist, kanskje et par helger i året. Også er han på HV-øvelse ei lita uke. Etter tre dager kanskje. Og da kommer han snart hjem. Anonymkode: 3bb5c...1f1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #6 Skrevet 6. mars 2022 Jeg savner han mest når jeg har mensen. Da er jeg grinete for at han er på jobb til og med 😄 Ellers reiser ingen av oss i jobb, og er begge på reise max ei langhelg her og der. Jeg savna ham da han var borte 4 uker i forbindelse med moras uventede begravelse. Og den ene uka han var borte da vi akkurat var blitt sammen. Samtidig var det fint at begge savna hverandre like mye da 🥰 Anonymkode: 02dfa...9ed
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #7 Skrevet 6. mars 2022 Sjeldent borte her, men jeg svarer likevel.. Jeg savner han ca 5 timer ut i arbeidsdagen, og gleder meg til vi er sammen igjen på ettermiddagen. Vet han har det akkurat likt. ❤ Anonymkode: a89dd...b49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå