AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #1 Skrevet 6. mars 2022 Dette blir sikkert fort en tråd om liten penis osv… men kona er faktisk klar over det selv uten at det kan snakkes om, altså ikke at jeg har liten penis, men at hun føler seg stor! Jeg er normalt utstyrt bare så det er sagt! her snakker vi om både overgrep å operasjon av livmor, så skjønner at det kan bli "ødelagt" der nede. men saken er at jeg kjenner bare friksjon ved inngang, når den er inne så er det som ett syltetøyglass, var trangere før, men hun synes fitta si er ekkel så har ikke lyst til å kjenne etter. har foreslått øvelser, å før brukte hun vaginakuler. hvordan skal man ta opp en slik problemstilling uten å såre partner ? har vi menn kunne gjort øvelser for større penis, så har vi jo ikke gjort noe annet, men trur muskulatur i skjeden kan trenes, så ikke sammenlign. Anonymkode: 2697c...749
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #2 Skrevet 6. mars 2022 Herregud, blir dere aldri lei av disse trådene. Tror jeg vil bli lesbisk i mitt neste liv. Anonymkode: e0a6b...0e8 13 2 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #3 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Herregud, blir dere aldri lei av disse trådene. Tror jeg vil bli lesbisk i mitt neste liv. Anonymkode: e0a6b...0e8 Da er vi to! Anonymkode: a3905...18f 6
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #4 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Dette blir sikkert fort en tråd om liten penis osv… men kona er faktisk klar over det selv uten at det kan snakkes om, altså ikke at jeg har liten penis, men at hun føler seg stor! Jeg er normalt utstyrt bare så det er sagt! her snakker vi om både overgrep å operasjon av livmor, så skjønner at det kan bli "ødelagt" der nede. men saken er at jeg kjenner bare friksjon ved inngang, når den er inne så er det som ett syltetøyglass, var trangere før, men hun synes fitta si er ekkel så har ikke lyst til å kjenne etter. har foreslått øvelser, å før brukte hun vaginakuler. hvordan skal man ta opp en slik problemstilling uten å såre partner ? har vi menn kunne gjort øvelser for større penis, så har vi jo ikke gjort noe annet, men trur muskulatur i skjeden kan trenes, så ikke sammenlign. Anonymkode: 2697c...749 Har du vurdert hylse? Anonymkode: a3905...18f 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #5 Skrevet 6. mars 2022 Bruk penis sleeve.. anbefales Anonymkode: 7c382...d67 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #6 Skrevet 6. mars 2022 Så lenge hun ikke er inkontinent har hun helt ok med muskler. Og dere menn kan faktisk gjøre øvelser som gir bedre kontroll og øker nytelsen hos begge. Anonymkode: d3e06...6a2 7
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #7 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Herregud, blir dere aldri lei av disse trådene. Tror jeg vil bli lesbisk i mitt neste liv. Anonymkode: e0a6b...0e8 Join oss da vel lover å ikke skuffe som de mennene her gjør lol Anonymkode: 85246...4df 3 1
AprilLudgate Skrevet 6. mars 2022 #8 Skrevet 6. mars 2022 Hva har overgrep med dette å gjøre? Jeg forstod ikke det. Og jeg forstår enda mindre at du vil ta det opp om hun har opplevd overgrep og synes selv at hun er ekkel. Du bidrar jo ikke. 9 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #9 Skrevet 6. mars 2022 Fløff skrev (2 minutter siden): Hva har overgrep med dette å gjøre? Jeg forstod ikke det. Og jeg forstår enda mindre at du vil ta det opp om hun har opplevd overgrep og synes selv at hun er ekkel. Du bidrar jo ikke. Tenkte det samme. Tipper tråden er ment for å provosere! Anonymkode: f7d80...8e4 4
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #10 Skrevet 6. mars 2022 Oh my god, hvilken planet lever du på? Anonymkode: b3e69...6c2 1
Antonetta Skrevet 6. mars 2022 #11 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Dette blir sikkert fort en tråd om liten penis osv… men kona er faktisk klar over det selv uten at det kan snakkes om, altså ikke at jeg har liten penis, men at hun føler seg stor! Jeg er normalt utstyrt bare så det er sagt! her snakker vi om både overgrep å operasjon av livmor, så skjønner at det kan bli "ødelagt" der nede. men saken er at jeg kjenner bare friksjon ved inngang, når den er inne så er det som ett syltetøyglass, var trangere før, men hun synes fitta si er ekkel så har ikke lyst til å kjenne etter. har foreslått øvelser, å før brukte hun vaginakuler. hvordan skal man ta opp en slik problemstilling uten å såre partner ? har vi menn kunne gjort øvelser for større penis, så har vi jo ikke gjort noe annet, men trur muskulatur i skjeden kan trenes, så ikke sammenlign. Anonymkode: 2697c...749 Det går vel ikke an å si noe uten å såre henne 🙄
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #12 Skrevet 6. mars 2022 Sjekk ut we vibe på Kondomeriet. Ellers forstår jeg frustrasjonen veldig godt. Men flere faktorer som spiller en rolle her. Har hun født? Har hun fått sjekket at alle musklene i underlivet er intakt etter en eventuelt fødsel? Har du foreslått knipeøvelser tidligere? Ligger jo litt arbeid bak så hun må ønske det selv. Det er en app som heter «knip». Du kan jo foreslå den. Anonymkode: da22d...058
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #13 Skrevet 6. mars 2022 Du får bli flinkere på å få henne til å komme, sammentrekningene fra det, kan nok trene opp musklene hennes etterhvert. Anonymkode: dc35e...68b 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #14 Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Tenkte det samme. Tipper tråden er ment for å provosere! Anonymkode: f7d80...8e4 Tror innlegget er skrevet av en dame Anonymkode: 86ba8...27a
Luckiness Skrevet 7. mars 2022 #15 Skrevet 7. mars 2022 Altså det virker jo som om TS sin kone selv har problemer med hvordan hun et nedentil. Slikt går jo utover begge parter. Kanskje ikke selve vagina er det største problemet, selv om en fort kan tenke det. Men hele selvtilliten blir jo påvirket hvis hun ikke føler seg vel og ikke en gang føler seg komfortabel med sitt underliv. Slikt går jo fort utover sexlivet. Men jeg har dessverre ikke noen konkrete råd. Annet enn at du kan prate med henne om hvordan du opplever sexlivet, men uten å legge det over på at det er hennes vagina som er problemet. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #16 Skrevet 7. mars 2022 Fløff skrev (11 timer siden): Hva har overgrep med dette å gjøre? Jeg forstod ikke det. AnonymBruker skrev (11 timer siden): Tenkte det samme. Tipper tråden er ment for å provosere! Anonymkode: f7d80...8e4 Seriøst...? Anonymkode: fd5b5...a39 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #17 Skrevet 7. mars 2022 https://www.seksuell-helse.no/hjelpemidler/vaginakuler/ Anonymkode: a5509...353
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #18 Skrevet 7. mars 2022 Sikkert på at du ikke bare har vent deg til et brutalt stramt jerngrep når du ronker? Jeg er ikke lenger pinetrang nedentil men mannen min og jeg har likevel verdens deiligste, varme og våte sex. Dersom kona di har store komplekser for hvordan hun føler seg nedentil, så kan hun jo eventuelt henvises til gynekolog av fastlegen sin for vurdering av mulig fremfall av urinblære eller tarm, eller nedsunket livmor (jeg har selv fått noe nedsunket livmor etter ha båret frem 3 barn, noe som fører til kvalmende, stikkende smerte i livmortappen dersom mannen og jeg blir for ivrige og har sex i "feil" stilling). Vaginalkuler/"vaginavekter" er jo forøvrig fint å trene med, hvorfor sluttet hun med det? Anonymkode: bb85f...b29
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #19 Skrevet 7. mars 2022 Hun har vært gjennom overgrep og operasjoner og er ikke komfortabel med seg selv. Løsningen din er å klage med "meg-meg-meg" holdning og sutre over at hun ikke er bra nok for deg. Er du tett i pappen eller tror du virkelig sutringen din hjelper din kone? Anonymkode: 93f0e...cb8 3
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #20 Skrevet 7. mars 2022 Jeg tenker det jeg, at om hun har vanskeligheter med å forholde seg til sin egen vagina, kanskje spesielt etter fødsel, og dere begynner å få problemer i samlivet -og OM DERE ELSKER OG RESPEKTERER HVERANDRE, så kan det være en god ide å oppsøke en sexolog! Sammen, og hver for dere. En sexolog (gjerne en kvinnelig en siden det er kona di som synes dette er vanskeligst å snakke om) kan hjelpe dere med å finne ut av ting, hjelpe dere med å ta opp vanskelige tema, hjelpe kona di å få et bedre forhold til seg selv. Jeg ville også begynt å se litt på tantra, -og i tillegg bestilt en time til yogamassasje til dere begge for å oppleve å bli helt avslappet begge to. Anonymkode: a5509...353
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå