AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #1 Skrevet 6. mars 2022 Jeg skjønner ikke hvorfor så mange faller for herbalife. Produktene er sykt overpriset og næringssammensetningen er utrolig dårlig. Ser feks at 1kg proteinpulver koster over 700kr! Man finner langt bedre proteinpulver til 250kr for samme mengde. De selger 50g urtete for en formue, ikke noe spesielt med teen. Kan like godt kjøpe først price Earl Grey. 5dl aloe Vera saft koster 500kr! Kan like godt drikke fun light! Tomatsuppe selger de også, til 450kr. Næringsmessig er det ingenting spesielt med disse produktene. Synspunkter? Anonymkode: 88c2e...446 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #2 Skrevet 6. mars 2022 Sektlignende vibber av alle mlm selskaper.. Anonymkode: 6f6e7...e29 13
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #3 Skrevet 6. mars 2022 Kun idioter som biter på slik Anonymkode: efb1b...a6d 3 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #4 Skrevet 6. mars 2022 Prøvde det da noen tidligere kollegaer var frelst av dette. Smaka høgg. Men ja, det er en egen menighet det der. De jobber hardt for å få deg på kroken, og vil ikke slippe taket når de har fått kloa i deg. Og ja, TIDLIGERE kollegaer fordi de har kastet all sin fornuft som utdannet innen helse, og lever heller nå på å dytte på sine venner disse produktene. De er flinke til å bake inn reklame for produktene på Face og Insta. Anonymkode: 118e6...879 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #5 Skrevet 6. mars 2022 Veldig harry opplegg. Beregnet på mindre intelligente mennesker. Utnytter dessverre også sårbare mennesker som ikke klarer å gå ned i vekt. Anonymkode: c14ae...d9d 4
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #6 Skrevet 6. mars 2022 Jeg kjøper det en sjelden gang. Type 2 ganger i året, kun fordi det er en av få shaker jeg faktisk liker. Kjøper på nett. Nå har jeg begynt å kjøpe fra Rusta, mye billigere. Jeg sliter med å få i meg frokost så shake funker da. Hva mener du med leverskade? Anonymkode: decce...08e
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #7 Skrevet 6. mars 2022 Det er gode produkter til ekstremt overvektige folk i en situasjon hvor det viktigste tiltaket for helsa er å gå raskt ned i vekt, det er også slik jeg brukte shakene - for å gå fra sykelig overvekt til normalvekt. Nå har jeg ikke drukket en shake på år og dag og takk gud for det, men de har hjulpet meg utrolig mye da jeg prøvde shaker fra sånn 7-8 andre merker som alle gikk i søpla, Herbalife-shakene er veldig gode på smak. Spiser normal og sunn mat den dag i dag, men da jeg var på mitt verste var det redninga. Riktignok med lovnad fra selger om at jeg aldri ønsket å bli kontaktet igjen i forbindelse med produktene, noe hun heldigvis også respekterte. Anonymkode: cf5ec...791
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #8 Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 7.3.2022 den 0.42): Det er gode produkter til ekstremt overvektige folk i en situasjon hvor det viktigste tiltaket for helsa er å gå raskt ned i vekt Det jeg ser i vårt område, er at de ikke bare går etter veldig overvektige folk, men folk med normal bmi på rundt 22-24. De driver mye reklame på insta og Facebook, flere ganger daglig. Der involverer de gjerne familie, barn og venner. Og de reklamerer med klær med logo, shaker med logo, vesker, biler osv. Reklame driver de over alt, fordi de alltid har på seg klær med reklame, tar med seg kopp/shaker med reklame, yttertøy osv. Ser de på butikken, shoppingsentre, i foreldremøter, over alt - i reklame! Kan forstå om de ønsker å hjelpe folk ned i vekt, selv om det er uanstendig dyrt og sees som rent svindel i mine øyne. Men å gå på normalvektige folk, for å kritisere de for å ikke spise bra nok, eller «nok mat» som de sier, forstår jeg ikke hensikten av, annet i å tjene penger. Også har de all fokus på trening og mye aktivitet, slik at man tenker at de to hører sammen = produktet betyr slank/tynn. Anonymkode: 32a0f...e66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå