Gå til innhold

Hvor sannsynlig er det å finne en hvor alle følelser er helt gjensidige og "alt" er bra?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i slutten av 30-årene, har barn med to forskjellige menn. Jeg er så usikker på hva jeg kan forvente å finne av kjærlighet, og sliter med følelsen av om "det er noe bedre rundt neste sving". Er redd for å velge feil atter en gang, og at det skal gå dukken også. Drømmer så innmari om å finne den ene jeg føler meg hel med, som jeg kan leve livet sammen med. 

Eksen ønsker meg fortsatt tilbake, og det gjør jo at jeg på en måte veier alle opp mot han, men samtidig vet jeg hvor mye vi kranglet og "hatet" hverandre til tider. 

Ny kjæreste er snill og god, elsker meg over alt, og vil leve resten av livet med meg. Mens jeg kvier meg for å binde meg til han på noe vis, og holder forholdet ganske casual. Noe som gjør han vondt, så jeg føler jeg må velge han bort snart. Men kanskje han er en sånn fyr man ikke bør la gå? Jeg synes alt sånt er vanskelig. Det å slå seg til ro. Jeg har jo valgt feil før, stoler ikke på min egen magefølelse og vurderingsevne. 

Hvor sannsynlig er det å finne den rette som slår alle andre, og som samtidig vil ha meg, når jeg er en avdanket alenemor på snart 40? (Har god økonomi, egen bolig, god helse og trygg og god jobb av basisinfo. Slank og kler meg greit, er vel kanskje en 6-er utseendemessig. Mitt største pluss er humor og at jeg er ganske kvikk i hodet, så jeg matcher dessverre ofte med disse som "klovner" litt, gjerne litt hypre menn som er morsomme, men litt umodne. Min nye kjæreste er stikk motsatt, og sikkert derfor jeg tviler. Han er mer kjedelig/traust, eldre enn meg osv.)

Anonymkode: fe95c...10f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Å finne noen hvor balansen er helt 50/50 er utopi. 

Anonymkode: 26faf...a11

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sjansen for å finne den rette når du er opphengt i eksen og ser på nye kjæreste som kjedelig, er ca 0.

Anonymkode: 29dc7...395

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...