Gå til innhold

Dere som har gått mye ned i vekt. Hvor mang tid tok det før ansiktet ble noenlunde slankt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kommenterte folk det?

Anonymkode: 0ab60...9a3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ansiktet ble tynt lenge før det syntes noe annet sted. Folk kommenterte det heldigvis ikke. Å kommentere folks kropper er en uting. 

Anonymkode: 604a9...e33

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ansiktet kom veldig sakte etter her. Ingen kommenterte det. Men noen i barnehagen og på jobb med utenlandsk opprinnelse var veldig direkte, det var uvandt! De kom bort og bare "har du gått ned i vekt, hvor mange kilo, du ser fantastisk ut" osv. Ingen norske har sagt noenting 😅

Anonymkode: 55a2e...99c

AnonymBruker
Skrevet

Omtrent samtidig som alt annet på kroppen, vil jeg si. Da jeg hadde en BMI på rundt 30, begynte ansiktet å se vesentlig smalere ut enn da den var på 45. Nå er jeg nede i 24 og har fremdeles en liten vei igjen å gå, men jeg ser helt normalt slank ut i ansiktet allerede.

Anonymkode: 92dad...c3b

AnonymBruker
Skrevet

Ansiktet er der det vistes først hos meg. Allerede etter få kilo så jeg forskjell selv, men vil tro at det tok lengre tid før andre kunne se det. 

Ingen har kommentert det, heldigvis. 😄 

Anonymkode: 8191c...eeb

Skrevet (endret)

.

Endret av flusa
AnonymBruker
Skrevet

Dette er meget individuelt. Ser noen skriver at de ser syke og innhulede ut ved bmi 24. Jeg hadde nesten fortsatt bollekinn og litt dobbelthake ved bmi 15 (var spiseforstyrret).

Anonymkode: c89a0...b88

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Dette er meget individuelt. Ser noen skriver at de ser syke og innhulede ut ved bmi 24. Jeg hadde nesten fortsatt bollekinn og litt dobbelthake ved bmi 15 (var spiseforstyrret).

Anonymkode: c89a0...b88

Tror ikke de egentlig ser syke og innhulete ut. De er bare vant til å ha bolleansikt. De ser nok helt normale ut

Anonymkode: c76a3...c24

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...