AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #1 Skrevet 6. mars 2022 Hei Er det store forskjeller i størrelsen på herre og damebriller slik at de vil sitte rart på ansiktet siden kvinner og menn har litt ulike proposjoner i ansiktet? Anonymkode: bb03c...912
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #2 Skrevet 6. mars 2022 Nei, de er litt større og litt mer markante, når jeg skulle ha briller så fikk jeg prøve både manne og dame briller, for å se hva som passet best. Ene paret lesebriller jeg har er faktisk til menn, men sitter så godt på meg at det ikke ser sånn ut Anonymkode: dbe8c...cf1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #3 Skrevet 6. mars 2022 Jeg har herrebriller, ville ha de litt større, de stengene justerte de på butikken sånn at de satt skikkelig bak ørene mine 😄 Så jeg vil tro at det er litt forskjell men tror det lett kan fikses på ange modeller. Hoder kommer jo i mange str. så du må jo prøve deg litt frem uansett 😊 Anonymkode: d977d...b4a
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #4 Skrevet 6. mars 2022 Godt å høre. Har funnet noen som ser veldig bra ut på nett og håper de kan tilpasses. Mange modeller ser ganske unisex ut uansett og hvem bryr seg vel om jenter i blått og gutter i rosa 2022 Anonymkode: bb03c...912
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #5 Skrevet 7. mars 2022 Sist jeg var hos optiker sa de at de ikke skilte mellom dame- og herrebriller der lengre. Anonymkode: 6132c...60a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå