Gjest Gjesta Skrevet 14. oktober 2002 #1 Del Skrevet 14. oktober 2002 http://www.iform.no/trening/storre_pupper.shtml Stå på jenter ! !! !! !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 14. oktober 2002 #2 Del Skrevet 14. oktober 2002 Oj! her er jenta som skal begynne å trene mer :D Dette må prøves..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. oktober 2002 #3 Del Skrevet 14. oktober 2002 Oj! her er jenta som skal begynne å trene mer :D Dette må prøves..hehe jupp...jeg er iherdig igang )) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 14. oktober 2002 #4 Del Skrevet 14. oktober 2002 *Finne frem manualene som ligger godt gjemt i skapet* Også push-ups da..hjelp. Men alt for..ehh..pupper :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 15. oktober 2002 #5 Del Skrevet 15. oktober 2002 Æsj, jeg vil ha mindre pupper jeg... :-? *vurderer å avslutte medlemsskapet på SATS* Frk. Busybody Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. oktober 2002 #6 Del Skrevet 15. oktober 2002 Æsj, jeg vil ha mindre pupper jeg... :-? *vurderer å avslutte medlemsskapet på SATS* Frk. Busybody hæhæ..fokuser mindre på den delen da ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 15. oktober 2002 #7 Del Skrevet 15. oktober 2002 Hun hadde silikonpupper garantert. Man får ikke slike pupper av å trene. Bløff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 15. oktober 2002 #8 Del Skrevet 15. oktober 2002 Dama på bildet er vel ikkke helt.. "blisomdette bevis" da... Musklene kan trenes ja, men se på gutta som har STORE muskler der... Og så tar du av noen cm, og der er deres potensial... Ikke store gevinsten nei.... Nei, da er det mye bedre forslag på "puppestr-debatten" på snikk-snakk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 15. oktober 2002 #9 Del Skrevet 15. oktober 2002 Ikke ødelegg gleden a Lasse Jeg har faktisk trodd at jeg burde unngå å trene de musklene, for da ville puppene bli mindre. Eller..var ei uvitende(??)venninne som fortalte det. Håper hun tok feil.. :D Skal sjekke tips på snikk snakk jeg:=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 15. oktober 2002 #10 Del Skrevet 15. oktober 2002 hehe, puppene består av fett, og de blir mindre når du blir tynnere... Trening forbrenner fett overalt på kroppen, ikke lokalt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 15. oktober 2002 #11 Del Skrevet 15. oktober 2002 hehe, det vet jeg... Så siden jeg er tynn så er det vel naturlig å ikke ha så veldig store pupper.(men noen har jo det likevel..hvordan går det an??*s*) Det stod at man trener opp muskelene under puppen..og da vil de virke større.. er det bare piss Lasse? For da gidder jeg ikke DET lixom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 15. oktober 2002 #12 Del Skrevet 15. oktober 2002 hehe, det vet jeg... Så siden jeg er tynn så er det vel naturlig å ikke ha så veldig store pupper.(men noen har jo det likevel..hvordan går det an??*s*) Det stod at man trener opp muskelene under puppen..og da vil de virke større.. er det bare piss Lasse? For da gidder jeg ikke DET lixom Vel, nå står ikek puppene i forhold til resten av kroppen desverre, men når du blir tynnere går det fett der OGSÅ... Neida, det stemmer jo det, men du må jo da trene HARDT! og som jeg skrev, virkningen vil bli veldig liten... Kanskje lettere å bare svaie mer i ryggen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 15. oktober 2002 #13 Del Skrevet 15. oktober 2002 Etter å ha lest linken som jasmin hadde funnet fram, ble jeg kjempe glad. Endelig kan jeg også få stooooore pupper uten silikon.... Men så kommer Lasse.............................. :x Gleden ble kortvarig...................hmf.................. Så her sitter jeg da... like rådvill.... Da får jeg prøve det som blir sagt i puppe debatten på snikk snakk.... kna på dem.... kna...kna....kna....kna...kna...kna..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 15. oktober 2002 #14 Del Skrevet 15. oktober 2002 ...eller du kan henge to tikiloslodd i dem... da blir de nok lengre (...) etter en stund iallefall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 15. oktober 2002 #15 Del Skrevet 15. oktober 2002 Hehe, får pørve å kna OG trene denne puppe-muskelen.. da må jeg vel bli pamela..ehh. Ryggen er veldig svai naturlig..så om jeg skulle gjort det enda mer hadde det sett ganske dumt ut Får jo sprettrumpe uten å jobbe for det da, en kjekk ting ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 15. oktober 2002 #16 Del Skrevet 15. oktober 2002 Lodd+? uhh..det hørtes vondt ut.. d blir de vel bare lange da.. *ler* Ser sikkert fint ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 15. oktober 2002 #17 Del Skrevet 15. oktober 2002 Ikke hør på Lasse, madison..... Han vil bare vi skal pine oss til hengepupper, MEN det vil vi vel ikke... Jeg tror det med å kna og trene, vil være det beste tipset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 15. oktober 2002 #18 Del Skrevet 15. oktober 2002 Får nok heller være fornøyd med små pupper.. enn hengepupper.. (jeg ser liksom for meg disse puppene nå jeg..etter å hatt disse loddene i en stund..ughi) Skal begynne med disse tipsene(altså,trene og kna.. :oops: ) Så får vi se om dette har noe å si Annie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 15. oktober 2002 #19 Del Skrevet 15. oktober 2002 Ja, vi går en spennende tid i møte..... Kanskje vi innen julebord sesongen har klart å få de muggene Mens jeg sitter her rakrygget og ser nedover, så syns jeg nesten de har blitt større allerede.. Det hjelper visst å tenke på det også Retter en takk til puppedebatten på snikk snakk - mange fine tips der Ship o`hoj...gutta... her kommer jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 15. oktober 2002 #20 Del Skrevet 15. oktober 2002 *tenketenketenke* Enda en ting som kan hjelpe..hehe,dette ser bra ut. Lykke til Anie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå