Gå til innhold

Ingen respons fra selger på tise

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har både lagt inn bud og spurt om noe på chat på en jakke som ligger til salgs, men får ingen respons fra selger.

Budene jeg har lagt inn er den prisen hun har oppgitt, og alle fire gangene har budet gått ut fordi hun ikke har svart innen en uke. Hun svarer heller ikke på spørsmålet jeg stilte om jakken. Jeg ser at hun har sett budene og meldingen. Hun har også lagt ut flere plagg i ettertid, så det er ikke det at hun ikke er aktiv på tise lenger heller. 

Er det flere som opplever slikt på tise? Er det mange useriøse selgere der?

Anonymkode: 70c47...a59

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Opplevd det samme både på Finn og Tise, opplever at de er mer seriøse på Tise faktisk

Anonymkode: c5208...904

AnonymBruker
Skrevet

Merkelig oppførsel. Skulle jo trodd at de ønsker å selge det de legger ut. Har sett at hun har markert andre ting som solgt i mellomtiden.

Skrevet

Ville rapportert til tise

AnonymBruker
Skrevet
Diamant20 skrev (47 minutter siden):

Ville rapportert til tise

Er jo ingenting å rapportere med mindre det står i brukervilkårene til Tise at man er nødt til å svare på meldinger og bud.

Anonymkode: a2120...d8d

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd det samme. Merkelig, hva er det de vil?

Anonymkode: 82811...886

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er jo ingenting å rapportere med mindre det står i brukervilkårene til Tise at man er nødt til å svare på meldinger og bud.

Anonymkode: a2120...d8d

Tja, jeg hadde meldt uansett. Jeg lukter litt snusk uten at jeg skal si at det er det!

Anonymkode: f8638...b36

AnonymBruker
Skrevet

På hvilken måte henvender du deg? 
Om jeg har en vare ute til feks 400kr, og jeg får en melding der det kun står «300kr», så gidder jeg rett og slett ikke svare. Selv om jeg gjerne hadde solgt for 300 dersom jeg hadde fått et normalt høflig spørsmål om det. 
Jeg sier ikke at dette gjelder deg, men jeg nevner det likevel, siden noen tydeligvis synes det er ok å kommunisere på denne måten 😉

Anonymkode: b2c84...af5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

På hvilken måte henvender du deg? 
Om jeg har en vare ute til feks 400kr, og jeg får en melding der det kun står «300kr», så gidder jeg rett og slett ikke svare. Selv om jeg gjerne hadde solgt for 300 dersom jeg hadde fått et normalt høflig spørsmål om det. 
Jeg sier ikke at dette gjelder deg, men jeg nevner det likevel, siden noen tydeligvis synes det er ok å kommunisere på denne måten 😉

Anonymkode: b2c84...af5

Hun skriver hun har lagt inn bud i samme summen som selger ønsker. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
On 3/6/2022 at 7:55 PM, AnonymBruker said:

Har både lagt inn bud og spurt om noe på chat på en jakke som ligger til salgs, men får ingen respons fra selger.

Budene jeg har lagt inn er den prisen hun har oppgitt, og alle fire gangene har budet gått ut fordi hun ikke har svart innen en uke. Hun svarer heller ikke på spørsmålet jeg stilte om jakken. Jeg ser at hun har sett budene og meldingen. Hun har også lagt ut flere plagg i ettertid, så det er ikke det at hun ikke er aktiv på tise lenger heller. 

Er det flere som opplever slikt på tise? Er det mange useriøse selgere der?

Har hun sett på meldingene dine? Kan være hun alt har solgt jakken men ikke slettet eller markert den solgt

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Tja, jeg hadde meldt uansett. Jeg lukter litt snusk uten at jeg skal si at det er det!

Anonymkode: f8638...b36

Hvorfor lukter det snusk? Skjer ofte på Finn, ikke opplevd det mer enn 2 ganger på Tise

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...