Gå til innhold

Har du gryter fra Pillivuyt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og er du fornøyd?

Jeg vurderer den serien som heter Pillivuyt Somme Gourmet, og som ser slik ut: https://wallendahl.no/produkt/pillivuyt-somme-kasserolle-15-l/

Har noen stygge (men fantastisk gode) gryter som tenåringen gjerne vil arve når han flytter på hybel.

Har kikket på Pillivuyt-grytene, fordi jeg synes at de er fine. Men jeg finner litt få anmeldelser på nett, og det er viktig at de er funksjonelle (og ikke bare pene).

Innspill mottas med takk!

Anonymkode: 1f474...139

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke gryter, men har servise (frokosttallerkner, middagstallerkener, boller, skåler) og ildfaste former fra Pilliviut. De er snart 10år gamle, i daglig bruk og hardt/mye brukt, men de ser ut som ny. Ikke en stripe eller skall gått av noe, selv om vi bruker det hver dag. Så min erfaring med merket er at det er veldig god kvalitet. 

Anonymkode: e43b0...1f1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Har ikke gryter, men har servise (frokosttallerkner, middagstallerkener, boller, skåler) og ildfaste former fra Pilliviut. De er snart 10år gamle, i daglig bruk og hardt/mye brukt, men de ser ut som ny. Ikke en stripe eller skall gått av noe, selv om vi bruker det hver dag. Så min erfaring med merket er at det er veldig god kvalitet. 

Anonymkode: e43b0...1f1

Tusen takk for svar!

Jeg er veldig fornøyd med steintøy fra Pillivyut, så jeg håper at grytene også er gode!

Anonymkode: 1f474...139

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...