Gå til innhold

Hvilket TV2-program synes du er best av Casa Numme og Helt Harald?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvem av de to gamle Senkveld-gutta er det som klarer seg best med sine nye serier? Hvem vinner duellen?

Anonymkode: a5633...26f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt Casa Ingen

Anonymkode: 87372...696

AnonymBruker
Skrevet

Nei takk til begge. 

Anonymkode: 21c5d...f4b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Begge programmene er omtrent like dårlige som Senkveld var de siste ti årene de to ledet det.

Anonymkode: 9c4c5...a1b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Casa Numme er jo ubrukelig, Helt Harald har en viss underholdningsverdi.

Ser heller ti sesonger med Helt Harald framfor en episode Casa Numme.

Anonymkode: 9d044...467

Skrevet

Er det Thomas eller Harald som har skrevet dette innlegget?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Casa Numme er jo ubrukelig, Helt Harald har en viss underholdningsverdi.

Ser heller ti sesonger med Helt Harald framfor en episode Casa Numme.

Anonymkode: 9d044...467

Du har rett. Casa Numme var bare kleint å se på. Helt Harald var i det minste ikke det. 

AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke på noe av det, da begge program suger. 

Anonymkode: 69f25...0b6

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Likte veldig godt casa numme 🤩 var så kjekt å bli kjent med Anette , for en flott og herlig dame 😍

Anonymkode: 0aded...f33

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg bare kikket såvidt innom begge og er egentlig ikke fan av noen av de gutta. 

Men Casa Numme var noe av det kleineste jeg har sett. Helt Harald var iallfall i verste fall bare litt under middels underholdende, det er ikke direkte dårlig som Casa Numme virker å være.

Ble ikke Casa Numme kansellert også, eller går det fremdeles?

Anonymkode: e8458...3f8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

like mye søppel begge deler.   

hva slags hjernedøde tullinger gidder egentlig å følge med på dette? 

Anonymkode: 39d01...7e9

Gjest loveli
Skrevet

Jeg synes begge de to gutta er på overtid så det griner.

Jeg synes Harald virker helt fjern på den måten at han er klein og ikke så flink til å lese situasjoner. Han er klein fordi jeg ikke skjønner humoren hans og jeg synes det er flaut å se hvordan gjestene krampaktiig må le for at han ikke skal drite seg ut når han har prøvd å være morsom. Jeg kan ikke skjønne at TV2 satser så hardt på slitsom pappahumor, er det så mange middelaldrende menn som ser på "Helt Harald"? Det mottoet hans kan han dra rett opp i driter'n.

Thomas har heller aldri vært morsom, og i Casa Numme så man hvor ufattelig dårlig han er til å skape en relasjon til gjestene og hvor ukomfortabel han var da han skulle stille dem spørsmål. Skikkelig påtvunget og usikker. Jeg synes kona var uendelig mye bedre og jeg synes hun skulle fått programlederrrollen. Thomas og kona virket lykkelige og de passer godt sammen tror jeg. Programmet var på tross av veldig mye kleinhet også såpass nedpå at det i det minste fungerte godt som bakgrunnsstøy til rydding av stua.

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel opplest og vedtatt hva den norske befolkningen mener om dette; casa Numme ble tatt av lufta pga dårlige seertall, mens Helt Harald har fått en ny sesong. 

Anonymkode: a5386...da4

• Liker 1
Gjest lurven
Skrevet

Har ikke sett helt Harald men det kan umulig være dårligere enn casa numme, det ble jeg flau av å se på

AnonymBruker
Skrevet

Hadde vært kult å se Harald Rønneberg være gjest i Casa Numme.

Skrevet

Jeg liker dem begge- de har vel bare ikke funnet TV-konseptet som får dem til å skinne i 2022-men det kan skje. Podcasten deres er skikkelig feelgood😀...

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.3.2022 den 19.05):

Hvem av de to gamle Senkveld-gutta er det som klarer seg best med sine nye serier? Hvem vinner duellen?

Abslolutt ingen av dem, de har nok brukt opp ansiktene på tv ruta. Var kanskje morsomme for 20 år siden, nå ser jeg heller på maling som tørker. Mulig de er morsomme for det over 65.....

Anonymkode: 7bf66...e5c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.3.2022 den 19.05):

To dårlige programmer, men Helt Harald er det minst dårlige.

Anonymkode: f26ee...a95

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.3.2022 den 9.09):

Nei takk til begge. 

Nemlig

Anonymkode: 0cdc8...e48

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...