AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #1 Skrevet 6. mars 2022 Tomten min blir angrepet av eføy fra vest og sør. Dvs to ulike tomter. Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt problemet? Fra før har jeg fjernet invaderende slyngler, men det fungerer dårlig. Alle tips, både praktiske og naboforholdsmessige mottakes med en stor takk! Anonymkode: e13f8...1c5
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #2 Skrevet 6. mars 2022 Det vil jeg også vite. Vår er riktignok på egen tomt, men sprer seg ukontrollert og jeg skjønner ikke hvordan jeg skal greie å bli kvitt den. Anonymkode: b086b...ab1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #3 Skrevet 6. mars 2022 Det som hjalp her var å helle konsentrert 35% eddik på det. IKKE få det på husvegger og bygninger, det ødelegger totalt Anonymkode: 4ca7e...2f1
Gjest GulSol Skrevet 6. mars 2022 #4 Skrevet 6. mars 2022 Sitat Det beste ugressmiddelet til eføyen er et systemisk ugressmiddel med glyfosat. Dette produktet virker helt ut i røttene, og tar livet av planten i sin helhet. Du må imidlertid være forsiktig når du påfører middelet på eføyen. Produktet må nemlig ikke komme bort i de andre plantene rundt, som du ikke ønsker å eliminere.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #5 Skrevet 6. mars 2022 Ja, det er det jeg har lest også, men da må man «eie» røttene, og det gjør ikke jeg. Anonymkode: e13f8...1c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå