AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #1 Skrevet 6. mars 2022 Jeg er fylt med sorg og anger at jeg ikke takler mer over det jeg har gjort. Jeg og typen min har ikke sett hverandre på over en måned pga krangler da vi er opp og ned. Han sier det er slutt, jeg sier det er slutt, han sier så fæle ting til meg, noe han alltid har gjort og jeg gråter stadig vekk, både nå over tlf og ellers når vi har vært fysisk sammen. Jeg har vært i et mishandlende forhold rett og slett. Mye hakking på meg hver dag om at jeg er så dum Og mye basert på utseende. Mye stygg snakk. Han har også vært fysisk voldelig mot meg. Knust tlf, slått meg gjentatte ganger med mange antall blåmerker på kroppen. Og sist det skjedde dro han hjem. Jeg tenkte vi kunne fikse ting over distanse. At han kan endre seg, for selv etter alt elsker jeg han😭 følelsene er sterke, men jeg har vært så usikker, så liten og krenket til de grader. Over tlf har skjellsord fortsatt funnet sted. Og jeg finner meg ofte i å gråte stadig vekk. Men noen ganger er han snill og jeg har et håp om at han endrer seg, og da har vi det jo bra. Jeg vil jo det. At ting skal endre seg mellom oss å bli bra. Eksen min er i byen. Fått seg jobb her jeg bor, av en eller annen grunn. Han lurte på å møtes en dag og etter en heftig krangel over tlf bestemte jeg meg for å gjøre det..ingenting skjedde ved første treff. Det var godt å bare være med noen, han tørket tårene mine når jeg gråt over typen min. Det virket heller ikke som han ville noe mer, men han har alltid hatt følelser for meg, vi avr hverandres første kjærlighet. selvom jeg alltid vil ha følelser for han, jeg vet med meg selv at jeg bare har de rette følelsene for typen min nå. Så skjedde alt.. Andre møte. Jeg ble tatt av følelser og lyst. Helt revet med. For å være med en eks er noe trygt å betryggende i seg selv. Jeg har vært såret i et år og frustrert over å ha blitt behandlet som jeg har. Jeg vet ingenting kan unnskylde meg for at jeh gjorde det jeg gjorde, og jeg tenker på dette dag og natt nå. Blir kvalm av meg selv, for dette er virkelig ikke en slik person jeg har vært. Noen gang. Jeg spurte typen min om han anså oss som at vi var sammen, selvom vi har sagt i hytt å pine at det er slutt, så at vi vil ha hverandre og selvom vi ikke har sett hverandre på flere uker en gang. Jeg personlig føler ikke det er noe kjæreste forhold 😭 men da han sa " jo vi er det. Vi er jo ekslusive" da knakk jeg sammen innvendig. Føler at jeg er så råtten og ikke fortjener en dritt. Jeg blir kvalm av det jeg gjordez selvom man ikke tenker klart der og da. Alt jeg vil er så at dette skjedde. Men da ville jeg mistet han, han ville klikket og jeg er redd noe ille ville skjedd meg. I bunn lg grunn elsker jeg han. Jeg vil bare at ting skal endre seg mellom oss og at vi kan få et fint forhold. Hva tenker dere om det jeg gjorde? Anonymkode: 82961...30d
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #2 Skrevet 6. mars 2022 Du gjorde noe dumt, men hele denne situasjonen er dum🤷♀️ Gjør det slutt, gå videre og jobb med deg selv for at du skal ha det godt. Du trenger ikke slike menn i livet ditt! Anonymkode: bbf29...52c 9 1
liljene Skrevet 6. mars 2022 #3 Skrevet 6. mars 2022 Sorry, men utallige røde flagg her. Gå! Fortell aldri «typen» din hva du har gjort, men be om tilgivelse og unnskyldning i et brev som du brenner. Og så lar du han være. 8
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #4 Skrevet 6. mars 2022 Jeg forstår faktisk godt at du er utro. Eller er du egentlig det om dere ikke er sammen? Jeg er ikke FOR utroskap, overhodet ikke, men i noen tilfeller kan jeg forstå det. Det virker ikke som du og kjæresten har et sunt og godt forhold. Du blir hakket på og mishandlet. Nå vet ikke jeg hva som egentlig skjer og om du også er stygg med han eller hva du sier til han. Men det han gjør mot deg, gjør du bare ikke mot en du er glad i og samtidig forventer at den skal elske deg og godta alt. Jeg synes ikke synd på han... Anonymkode: 02597...19c 5
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #5 Skrevet 6. mars 2022 Du må aldri si noe til kjæresten din om at du var utro! Aldri. Han er voldelig og farlig! Gjør det slutt og ikke se deg tilbake. Kanskje hjernen din prøver å fortelle deg noe ved at du ble revet med når du var sammen med eksen din. Du vet godt at kjæresten din ikke er bra for deg og utroskapen var kanskje en vei ut. Anonymkode: e7934...705 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #6 Skrevet 6. mars 2022 Du må være det mest naive menneske jeg har opplevd, ikke at det gjør deg dårlig på noen måte.. men du er altfor snill. Det typen din er, er en narssisist. Eksen min var sånn, og når jeg var med en annen etter bruddet så vet jeg han aldri hadde tålt å se meg igjen. Men så feil kan man ta, han fant det ut og spredte mye rykter om meg, at jeg var utro osv.. og i 10mnd fremover så tryglet han og gråt for å bli sammen med meg igjen. Til tross for hvor mye han sa om meg bak ryggen min, så ville han ha meg tilbake. Han tålte ikke å se meg gå videre. Nå er jeg sammen med verdens snilleste, flotteste mann. Han gir meg så mye kjærlighet, og kunne aldri lagt en hånd på meg eller knust noe. Han har mer selvkontroll enn eksen, til tross for at han har ADHD.. finnes altså ingen unnskyldning der ute for oppførselen til typen din. Gå nå mens du har sjansen, og ikke føl du var utro.. for det var du absolutt ikke. Ikke fortell han om dette, skriv det ned og brenn papiret, slik kommentaren over her nevner. Det vil bare såre han, eller få han til å snakke stygt om deg i ettertid. Det er bedre for deg selv å gå videre som den bedre part av forholdet. Please ikke gå tilbake til han.. det her er bare vondt å lese. Hvis dere en dag hadde fått barn.. tror du virkelig han klarer å la være å slå dem også?.. Tenk litt på det. Anonymkode: 50ded...ecb 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #7 Skrevet 6. mars 2022 Ingenting å ha dårlig samvittighet for. Men ikke si noe til denne farlige eksen. Anonymkode: 16ad2...7c6 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #8 Skrevet 6. mars 2022 Get yourself together kvinne. Du må virkelig være frynsete. Dump begge to og bygg deg selv opp. Du skal ikke være i et forhold der du blir slått og krenket. Han er en idiot. En eks er og en eks for en grunn. Du skal heller ikke kontakte han. Psykolog er det du trenger. Du trenger veiledning for å lære å ta vare på deg selv og unngå slemme folk. Vær for deg selv ogta tak i dine problemer UTEN disse mennene! Lykke til med å bli sterk. Anonymkode: 1e73e...83f 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #9 Skrevet 6. mars 2022 Du er sammen med en farlig mann, og skal selvfølgelig aldri si noe om utroskapen til han. Det du skal gjøre er å slå opp med kjæresten din og kutte kontakten totalt med både han og eksen din. Deretter bør du gå til psykolog så du får jobbet med deg selv. Du har behov for å bygge opp selvtilliten din og bli glad i deg selv. Du har behov for å innse at grunnen til at du elsker noen som er fysisk og psykisk voldelig mot deg er fordi du ikke vet hvordan man setter sunne grenser for seg selv. Man skal ikke finne seg i å bli kalt stygge ting. Man skal ikke finne seg i å bli brutt ned og slått. Hold deg singel frem til du blir glad nok i deg selv til å ta gode valg angående eget liv og potensielle romantiske partnere. Kjæresten din er ikke en god person uansett hvordan man vrir og vender på det. Han er en sadistisk voldsmann som gleder seg over å bryte deg ned, for så å holde deg på kroken ved å late som om han er snill og god en liten stund. Det er en evig sirkel, og det kommer ikke til å stoppe uansett hvor mye du håper og ber om at han skal forandre seg. Kom deg vekk nå, mens du fortsatt er i live. Anonymkode: e7e81...7ce 2 3
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #10 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er fylt med sorg og anger at jeg ikke takler mer over det jeg har gjort. Jeg og typen min har ikke sett hverandre på over en måned pga krangler da vi er opp og ned. Han sier det er slutt, jeg sier det er slutt, han sier så fæle ting til meg, noe han alltid har gjort og jeg gråter stadig vekk, både nå over tlf og ellers når vi har vært fysisk sammen. Jeg har vært i et mishandlende forhold rett og slett. Mye hakking på meg hver dag om at jeg er så dum Og mye basert på utseende. Mye stygg snakk. Han har også vært fysisk voldelig mot meg. Knust tlf, slått meg gjentatte ganger med mange antall blåmerker på kroppen. Og sist det skjedde dro han hjem. Jeg tenkte vi kunne fikse ting over distanse. At han kan endre seg, for selv etter alt elsker jeg han😭 følelsene er sterke, men jeg har vært så usikker, så liten og krenket til de grader. Over tlf har skjellsord fortsatt funnet sted. Og jeg finner meg ofte i å gråte stadig vekk. Men noen ganger er han snill og jeg har et håp om at han endrer seg, og da har vi det jo bra. Jeg vil jo det. At ting skal endre seg mellom oss å bli bra. Eksen min er i byen. Fått seg jobb her jeg bor, av en eller annen grunn. Han lurte på å møtes en dag og etter en heftig krangel over tlf bestemte jeg meg for å gjøre det..ingenting skjedde ved første treff. Det var godt å bare være med noen, han tørket tårene mine når jeg gråt over typen min. Det virket heller ikke som han ville noe mer, men han har alltid hatt følelser for meg, vi avr hverandres første kjærlighet. selvom jeg alltid vil ha følelser for han, jeg vet med meg selv at jeg bare har de rette følelsene for typen min nå. Så skjedde alt.. Andre møte. Jeg ble tatt av følelser og lyst. Helt revet med. For å være med en eks er noe trygt å betryggende i seg selv. Jeg har vært såret i et år og frustrert over å ha blitt behandlet som jeg har. Jeg vet ingenting kan unnskylde meg for at jeh gjorde det jeg gjorde, og jeg tenker på dette dag og natt nå. Blir kvalm av meg selv, for dette er virkelig ikke en slik person jeg har vært. Noen gang. Jeg spurte typen min om han anså oss som at vi var sammen, selvom vi har sagt i hytt å pine at det er slutt, så at vi vil ha hverandre og selvom vi ikke har sett hverandre på flere uker en gang. Jeg personlig føler ikke det er noe kjæreste forhold 😭 men da han sa " jo vi er det. Vi er jo ekslusive" da knakk jeg sammen innvendig. Føler at jeg er så råtten og ikke fortjener en dritt. Jeg blir kvalm av det jeg gjordez selvom man ikke tenker klart der og da. Alt jeg vil er så at dette skjedde. Men da ville jeg mistet han, han ville klikket og jeg er redd noe ille ville skjedd meg. I bunn lg grunn elsker jeg han. Jeg vil bare at ting skal endre seg mellom oss og at vi kan få et fint forhold. Hva tenker dere om det jeg gjorde? Anonymkode: 82961...30d Synes ikke du skal bry deg over at du har ligga med eksen. Typen din er jo verdens største drittsekk og noen du burde slå opp med NÅ via melding. "Du, jeg slår opp, har funnet ut at forholdet vårt er egentlig noe jævla dritt som aldri blir bedre. Så det er slutt mellom oss nå" Send den meldingen NÅ. Vent til han leser det, slett han, blokker han overalt. FERDIG ALDRI ta søpla inn i varmen igjen. Anonymkode: 1428a...93b 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #11 Skrevet 6. mars 2022 PS: som noen andre nevner her. IKKE si noe som helst til han du nå kaller typen og snart skal bli x om at du lå med eksen din. Ok? Det er farlig. Og du har ikke noe å ha dårlig samvittighet over heller. Anonymkode: 1428a...93b 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #12 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du må aldri si noe til kjæresten din om at du var utro! Aldri. Han er voldelig og farlig! Gjør det slutt og ikke se deg tilbake. Kanskje hjernen din prøver å fortelle deg noe ved at du ble revet med når du var sammen med eksen din. Du vet godt at kjæresten din ikke er bra for deg og utroskapen var kanskje en vei ut. Anonymkode: e7934...705 Jeg vet at forholdet ikke er bra, men er det aldri en mulighet for at det kan endre seg? Han kan endre seg? Jeg tenkte på partetapi timer for oss, og tror det kunne vært fint som en siste utvei. Jeg har for min egen del ikke lyst til å si til han at jeg gjorde denne ene feilen. For dette er absolutt ikke en person jeg virkelig er. Jeg hater egentlig alt som har med utroskap å gjøre, men ble revet med i øyeblikket da hjertet har vært skjørt så lenge også. Og jeg føler ikke at vi så og si har vært i et ordentlig forhold den siste tiden. Vi har jo ikke sett hverandre på 6 uker nå? Med bare en kort togtur unna. Samtidig føler jeg jo at det kan ligge til grunn for at jeg var utro når vi begge har sagt vi skulle være ekslusive, men nå har det vært mye frem og tilbake med slutt og ikke slutt også. Uff. Kanskje jeg er blitt så kua, og uansett hvor dårlig det høres ut, så elsker jeg han. Vi er i slutten av 20 åra og begynnelsen av 30 årene btw. Ts. Anonymkode: 82961...30d
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #13 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg vet at forholdet ikke er bra, men er det aldri en mulighet for at det kan endre seg? Han kan endre seg? Anonymkode: 82961...30d Nei. Anonymkode: 82e85...f39 4 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #14 Skrevet 6. mars 2022 Google "traumebånd". Anonymkode: 82e85...f39 1
Silva Pluvialis Skrevet 6. mars 2022 #15 Skrevet 6. mars 2022 Nei. Voldsutøvere endrer seg svært sjeldent. Da må det være fordi de ønsker det selv, noe de færreste av dem gjør da en del av dem er narsissister eller psykopater uten empati. Du kan ikke forandre ham. Du kan bare komme deg unna. Og du: Ikke si noe om utroskapen, da din kjæreste er farlig og i verste fall kan skade deg alvorlig om han får vite. Ring krisesenteret og be om bistand i bruddet. Du kan også gå til politiet for anmeldelse og beskyttelse. Klem. ❤️ 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #16 Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg vet at forholdet ikke er bra, men er det aldri en mulighet for at det kan endre seg? Han kan endre seg? Jeg tenkte på partetapi timer for oss, og tror det kunne vært fint som en siste utvei. Jeg har for min egen del ikke lyst til å si til han at jeg gjorde denne ene feilen. For dette er absolutt ikke en person jeg virkelig er. Jeg hater egentlig alt som har med utroskap å gjøre, men ble revet med i øyeblikket da hjertet har vært skjørt så lenge også. Og jeg føler ikke at vi så og si har vært i et ordentlig forhold den siste tiden. Vi har jo ikke sett hverandre på 6 uker nå? Med bare en kort togtur unna. Samtidig føler jeg jo at det kan ligge til grunn for at jeg var utro når vi begge har sagt vi skulle være ekslusive, men nå har det vært mye frem og tilbake med slutt og ikke slutt også. Uff. Kanskje jeg er blitt så kua, og uansett hvor dårlig det høres ut, så elsker jeg han. Vi er i slutten av 20 åra og begynnelsen av 30 årene btw. Ts. Anonymkode: 82961...30d Nei, beklager. Han vil aldri forandre seg. Denne typen menn forandrer seg ikke. Spørsmålet er, har du mulighet til å forandre deg og bryte ut av forholdet? Google 'traumebånd', som noen over her nevnte. Situasjonen du er i med kjæresten din er et typisk og velkjent fenomen. Håper du finner styrken til å slå opp og aldri prate med han igjen. Lykke til. Anonymkode: e7e81...7ce 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #17 Skrevet 7. mars 2022 Kan du ikke få eksen din til å banke opp typen din da? Skjønner godt at du var utro. Anonymkode: 363c2...93d
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #18 Skrevet 7. mars 2022 Hallo, du har ikke vært utro. Du er da for fankern ikke i et lojalt forhold, du er sammen med en voldsutøver som ikke engang respekterer dine grunnleggende menneskerettigheter. Kom deg til h......bort og fortell ham aldri om eksen fordi da blir han livsfarlig Anonymkode: 60a1e...18f 1
Hippogriff Skrevet 7. mars 2022 #19 Skrevet 7. mars 2022 Du er ikke i et forhold. Ergo kan du ikke være utro. Kom deg vekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå