Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer litt på hva andre har i boliglånsrente. Vet at dette avhenger av størrelse på lån osv. Så det er greit om dere vil si litt om dette også.

I dag fikk jeg tilbud om lån på 2,5 mill med rente på 3 (2,9 dersom jeg gikk inn på en spareavtale og spesiell forsikring).

I fokus bank var tilbudet det samme med rente på 3,1.

Dette er bsu-lån/førstehjemslån.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg lurer litt på hva andre har i boliglånsrente. Vet at dette avhenger av størrelse på lån osv. Så det er greit om dere vil si litt om dette også.

I dag fikk jeg tilbud om lån på 2,5 mill med rente på 3 (2,9 dersom jeg gikk inn på en spareavtale og spesiell forsikring).

I fokus bank var tilbudet det samme med rente på 3,1.

Dette er bsu-lån/førstehjemslån.

Vi har 3.2 og 860.000 i lån.

har du sekket flere banker. Det kan bli dyrt for deg om du går inn på de forsikringene de har. Hva om du sier den op?

vil tro du har en del egenkapital siden du får så bra rente og låner hele 2.5 mill.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet (endret)

Har nesten 1,3 mill i lån til fastrente på 3,7% for de neste fem årene.

Endret av KATTAstrofe
Skrevet

Har lån på 730 000 i Husbanken med en flytende rente på 2.3. Er veldig fornøyd med det! Trodde at Husbanken alltid var billigst? Men, det kan jo være at du har for "flott" hus eller leilighet til å få et slikt lån? De stiller jo visse krav. Du kan jo gå inn på www.husbanken.no hvis du lurer.

Gjest Gjest_Elisabeth_*
Skrevet

Anbefaler deg aa gaa inn paa www.dinepenger.no der har de en oversikt over hvilke banker som har hva slags rente, hvem som ligger paa topp osv... Anbefaler deg aa se paa bank som generelt har vert jevn god i flere aar.. Ikke bind deg til forsikringsavtaler. Hvis du har egenkapital og nok sikkerhet til 60% skulle du kunne faa en god rente. Lykke til...

Skrevet

Vi har 3,5 mill i lån og rente på 3,2%.

3,5 mill i lån høres helt grusomt mye ut, men heldigvis har vi utleieleilighet som dekker halve lånet og huset i seg selv er verd mye, mye mer. Men det er surt å se på nedbetalingsplanen hvor mye penger som hver måned går bort i renter...

Skrevet

Vi har lån på 540 000 med en rente på 2,95%

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...