Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det flere som har merket at menn på 40 utleverer sine nye "potensielle kjærester" til mødrene sine? Jeg har merket det ofte. Og mødrene, som gjerne er sjalu og ikke vil miste gutten sin til disse nye damene, snakker bare stygt om damene. To ganger har det skjedd, og spesielt siste mannen snudde tvert om etter at jeg delte at jeg har en adhd gutt med utfordringer. Jeg blir så såret, fordi jeg utleverer ikke dem til min far. Føler at de liksom ikke greier å holde det til seg selv. Alt blir jo utlevert, inntekt, jobb og vennesituasjoner og alt man evt skulle slite med. Og så dumpes det. 

Anonymkode: fc2ce...8dd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det fraskilte menn du snakker om her? Og hvor langt inn i datingen?

Anonymkode: 61226...8fa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det mødre på rundt 70 år du prater om? 

Anonymkode: 6cf60...23b

AnonymBruker
Skrevet

Daten min må gjerne dele detaljer om meg. Jeg er stolt av den jeg er og står opp for det jeg gjør.
Synes bare det er positivt at både menn og kvinner har et godt forhold til sin mor (og far).

Anonymkode: 85457...d4f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke dette er et fenomen for menn i 40 årene, de har nok hatt den typen forhold til foreldrene hele tiden. Om det er sånn at moren er årsaken til at du ble dumpa....ja da har du virkelig sluppet lett fra det! Sånne forhold der den ene parten lar foreldre bestemme/påvirke dem kommer ikke til å vare. Du er alltid nr to for han.

Anonymkode: 3bb73...ee9

• Nyttig 2
Skrevet

Har disse mennene sagt rett ut til deg at "jeg diskuterte dette med mor og..."? Eller er det kanskje de som har mistet interessen og så skylder de på mor som en backup?

Menn i 40-årene har vel ofte mødre i 70-årene, og noen av dem begynner å bli gamle. Min manns mor er en del år eldre enn min mor, og jeg merker de ekstra årene. Det er litt mindre eksponering for verden utenfor, og litt mer kaffe, kake og sladder. Det er forøvrig ikke noe problem, folk har lov til å bli gamle, spørsmål er hvor mye mannen tar deres mening til etterretning.

Hvis det er fraskilte menn du snakker om her (er de evig single har de kanskje andre problemer), så regner jeg med at deres mødre er ekstra vare for hvem de treffer. De har sett sitt barn gå gjennom et samlivsbrudd, og siden de ikke har noe ordentlig forhold til deg, så tar de posisjonen der de stiller de kritiske spørsmålene for å forhindre en ny runde med brudd. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Lønnesirup01 skrev (36 minutter siden):

"jeg diskuterte dette med mor og..."

haha ja et par har sagt de diskuterer med moren. En sa at han snakker masse med sin mor om de han dater og så kritiserer hun veldig, og så kommer han frem til at han vil avslutte. Ofte er det ganske dumme grunner, men det tenkte han ikke på før i ettertid. 

Han jeg datet sist delte jeg mye med etter en utfordrende tid med barnet mitt, og så plutselig ble han kjølig og sa at han ikke orket å forholde seg til mitt barn. Moren er pedagog så vil anta at hun rådet han til det. Jeg har opplevd at menn ikke holder ting privat når man dater så..Han sa også at han har et ansvar ovenfor sin mor i jula og vil alltid prioritere dem forrran andre. Jeg satt alene i jula etter jeg møtte han, feks.  men da hadde vi bare vært sammen i noen måneder da.

Skrevet

Hvor finner du disse mennene? 🙅🏽‍♀️

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

haha ja et par har sagt de diskuterer med moren. En sa at han snakker masse med sin mor om de han dater og så kritiserer hun veldig, og så kommer han frem til at han vil avslutte. Ofte er det ganske dumme grunner, men det tenkte han ikke på før i ettertid. 

Han jeg datet sist delte jeg mye med etter en utfordrende tid med barnet mitt, og så plutselig ble han kjølig og sa at han ikke orket å forholde seg til mitt barn. Moren er pedagog så vil anta at hun rådet han til det. Jeg har opplevd at menn ikke holder ting privat når man dater så..Han sa også at han har et ansvar ovenfor sin mor i jula og vil alltid prioritere dem forrran andre. Jeg satt alene i jula etter jeg møtte han, feks.  men da hadde vi bare vært sammen i noen måneder da.

Høres ut som to spesielle typer, ikke et typisk fenomen for menn i 40-årene.

Ellers kan du kanskje vente litt med å dele så mye av problemene med barna til dere er blitt bedre kjent og de også kjenner deres positive sidene. Har disse mennene barn? Og har du dine halvparten av tiden, eller hele tiden?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror dette er en type menn du tilfeldigvis liker TS (ikke med vilje). Jeg er yngre, men min egen far er sånn. Etter min farmor døde så bruker han meg til å vurdere og diskutere dater osv... er helt merkelig. Menn som ikke klarer å ta et valg selv egentlig. Hold deg unna sånt tull😑

Anonymkode: b8760...0f5

• Liker 2
Skrevet
Lønnesirup01 skrev (7 timer siden):

Har disse mennene sagt rett ut til deg at "jeg diskuterte dette med mor og..."? Eller er det kanskje de som har mistet interessen og så skylder de på mor som en backup?

Menn i 40-årene har vel ofte mødre i 70-årene, og noen av dem begynner å bli gamle. Min manns mor er en del år eldre enn min mor, og jeg merker de ekstra årene. Det er litt mindre eksponering for verden utenfor, og litt mer kaffe, kake og sladder. Det er forøvrig ikke noe problem, folk har lov til å bli gamle, spørsmål er hvor mye mannen tar deres mening til etterretning.

Hvis det er fraskilte menn du snakker om her (er de evig single har de kanskje andre problemer), så regner jeg med at deres mødre er ekstra vare for hvem de treffer. De har sett sitt barn gå gjennom et samlivsbrudd, og siden de ikke har noe ordentlig forhold til deg, så tar de posisjonen der de stiller de kritiske spørsmålene for å forhindre en ny runde med brudd. 

Hmmm

OT, men det nicket der var det kjent med….🤡

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...