AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #1 Skrevet 6. mars 2022 Og Hvor lenge etter begynte du å lete erter en ny mann/dame? fant du en bedre? Anonymkode: e68be...35e
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #2 Skrevet 6. mars 2022 Sammen i 19 år. Gikk fra hverandre for snart et år siden. Jeg er ikke klar til å begynne å date ennå selv om de siste årene av forholdet var alt annet enn gode. Håper jeg kommer meg dit etterhvert 🙃 Anonymkode: 9beca...5dc 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #3 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Sammen i 19 år. Gikk fra hverandre for snart et år siden. Jeg er ikke klar til å begynne å date ennå selv om de siste årene av forholdet var alt annet enn gode. Håper jeg kommer meg dit etterhvert 🙃 Anonymkode: 9beca...5dc •Kan jeg spørre hvorfor det ble brudd etter 19 år?… •var det du eller mannen som gjorde brudd? •hvorfor vil du ikke date? Hva stopper fristelsen? Anonymkode: e68be...35e
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #4 Skrevet 6. mars 2022 Det lengste forholdet mitt/forholdet til eksmannen varte 13 år. Ja, hvorfor det ble slutt skulle jeg også likt å vite. Jeg ble ikke akkurat tatt med på råd i det bruddet 😄 Så det var ikke moro. Men livet går videre. Jeg har ny kjæreste som er veldig ulik eksen, jeg håper dette funker bedre. Anonymkode: 33c24...f19 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #5 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det lengste forholdet mitt/forholdet til eksmannen varte 13 år. Ja, hvorfor det ble slutt skulle jeg også likt å vite. Jeg ble ikke akkurat tatt med på råd i det bruddet 😄 Så det var ikke moro. Men livet går videre. Jeg har ny kjæreste som er veldig ulik eksen, jeg håper dette funker bedre. Anonymkode: 33c24...f19 Hva var grunnen? Mista han følelser eller hva? Anonymkode: e68be...35e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå