Gå til innhold

Hvor lenge var dere gift/i forhold? Og hvor langt tid brukte du på å komme deg over sorgen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og Hvor lenge etter begynte du å lete erter en ny mann/dame?

fant du en bedre?

Anonymkode: e68be...35e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sammen i 19 år. Gikk fra hverandre for snart et år siden. Jeg er ikke klar til å begynne å date ennå selv om de siste årene av forholdet var alt annet enn gode. Håper jeg kommer meg dit etterhvert 🙃

Anonymkode: 9beca...5dc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Sammen i 19 år. Gikk fra hverandre for snart et år siden. Jeg er ikke klar til å begynne å date ennå selv om de siste årene av forholdet var alt annet enn gode. Håper jeg kommer meg dit etterhvert 🙃

Anonymkode: 9beca...5dc

•Kan jeg spørre hvorfor det ble brudd etter 19 år?… 

•var det du eller mannen som gjorde brudd? 

•hvorfor vil du ikke date? Hva stopper fristelsen? 

AnonymBruker
Skrevet

Det lengste forholdet mitt/forholdet til eksmannen varte 13 år. Ja, hvorfor det ble slutt skulle jeg også likt å vite. Jeg ble ikke akkurat tatt med på råd i det bruddet 😄 Så det var ikke moro. Men livet går videre. Jeg har ny kjæreste som er veldig ulik eksen, jeg håper dette funker bedre. 

Anonymkode: 33c24...f19

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det lengste forholdet mitt/forholdet til eksmannen varte 13 år. Ja, hvorfor det ble slutt skulle jeg også likt å vite. Jeg ble ikke akkurat tatt med på råd i det bruddet 😄 Så det var ikke moro. Men livet går videre. Jeg har ny kjæreste som er veldig ulik eksen, jeg håper dette funker bedre. 

Anonymkode: 33c24...f19

Hva var grunnen? Mista han følelser eller hva? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...