AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #1 Skrevet 6. mars 2022 Hun lukter alltid svette. Har vært hjemme hos hun og mannen og det stinker der. Jeg mener ikke dette frekt, men hva er det egentlig folk tenker med som dusjer så sjeldent? Jeg prøver så godt jeg kan å unngå å dra på besøk til dem. Tror ikke hun bruker klut for hun stinker svette. Hun er vel oppvokst med lite dusjing. Hun er i slutten av 40 årene. Anonymkode: fc9e2...525
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #2 Skrevet 6. mars 2022 Da får du unngå det helt. Lite vi får gjort med hennes hygiene. Anonymkode: 01d18...2b6
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #4 Skrevet 6. mars 2022 Hun sliter ikke med noe. Hun er høyrøstet person som ler mye. Ja, prøver så godt jeg kan å unngå henne. Jeg er veldig sensitiv med lukter. Anonymkode: fc9e2...525
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #5 Skrevet 6. mars 2022 Javel? Hva mener du vi skal gjøre med det? Anonymkode: f14c9...b28 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #6 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun sliter ikke med noe. Hun er høyrøstet person som ler mye. Ja, prøver så godt jeg kan å unngå henne. Jeg er veldig sensitiv med lukter. Anonymkode: fc9e2...525 Selv om hun er høyrøstet betyr ikke det at hun ikke sliter med noe. Anonymkode: 01d18...2b6
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #7 Skrevet 6. mars 2022 Ingenting! Jeg lurer på hvorfor hun ikke bryr seg om egen hygiene, ærlig talt. Men er det noen av dere som kjenner noen som dette? Jeg blir veldig forundret. Vi lever i 2022 Anonymkode: fc9e2...525
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #8 Skrevet 6. mars 2022 Om dette påvirker jobben (og dere jobber sammen) kan du jo klage pp det, men ellers så får det bare være Anonymkode: a294e...f08
Gjest O.G. Skrevet 6. mars 2022 #9 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Hun lukter alltid svette. Har vært hjemme hos hun og mannen og det stinker der. Jeg mener ikke dette frekt, men hva er det egentlig folk tenker med som dusjer så sjeldent? Jeg prøver så godt jeg kan å unngå å dra på besøk til dem. Tror ikke hun bruker klut for hun stinker svette. Hun er vel oppvokst med lite dusjing. Hun er i slutten av 40 årene. Anonymkode: fc9e2...525 Har du prøvd å snakke med henne om det?
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #10 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hun sliter ikke med noe. Hun er høyrøstet person som ler mye. Ja, prøver så godt jeg kan å unngå henne. Jeg er veldig sensitiv med lukter. Anonymkode: fc9e2...525 Du har hørt om fasade? Mange holder en " glad fasade" mot omverdenen, hjemme så brister alt. Jeg har vært der! Anonymkode: 8f866...ee8
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #11 Skrevet 6. mars 2022 Synes folk skal være mer sympatisk, Det er ikke alltid dårlig hygiene som er skylden i dårlig kroppslukt. Jeg dusjet hverdag, brukte deodorant. Men på slutten av av arbeidsdag luktet jeg ille. Det var ikke før jeg gjorde noe med kostholdet og fant ut hva jeg ikke tålte jeg fikk orden på kroppslukten. Anonymkode: d88ad...692
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå