Gå til innhold

Jeg vet om en dame som bare dusjer hver mnd, dette har jeg overhørt hun si til en annen person.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hun lukter alltid svette. Har vært hjemme hos hun og mannen og det stinker der. Jeg mener ikke dette frekt, men hva er det egentlig folk tenker med som dusjer så sjeldent? Jeg prøver så godt jeg kan å unngå å dra på besøk til dem. 

Tror ikke hun bruker klut for hun stinker svette. Hun er vel oppvokst med lite dusjing. Hun er i slutten av 40 årene.

Anonymkode: fc9e2...525

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da får du unngå det helt. Lite vi får gjort med hennes hygiene.

Anonymkode: 01d18...2b6

Skrevet

Kan hende hun sliter med ting så hun ikke orker? 

AnonymBruker
Skrevet

Hun sliter ikke med noe. Hun er høyrøstet person som ler mye.  Ja, prøver så godt jeg kan å unngå henne. Jeg er veldig sensitiv med lukter. 

AnonymBruker
Skrevet

Javel? Hva mener du vi skal gjøre med det?

Anonymkode: f14c9...b28

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hun sliter ikke med noe. Hun er høyrøstet person som ler mye.  Ja, prøver så godt jeg kan å unngå henne. Jeg er veldig sensitiv med lukter. 

Selv om hun er høyrøstet betyr ikke det at hun ikke sliter med noe. 

Anonymkode: 01d18...2b6

AnonymBruker
Skrevet

Ingenting! Jeg lurer på hvorfor hun ikke bryr seg om egen hygiene, ærlig talt. Men er det noen av dere som kjenner noen som dette? Jeg blir veldig forundret. Vi lever i 2022

AnonymBruker
Skrevet

Om dette påvirker jobben (og dere jobber sammen) kan du jo klage pp det, men ellers så får det bare være :) 

Anonymkode: a294e...f08

Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Hun lukter alltid svette. Har vært hjemme hos hun og mannen og det stinker der. Jeg mener ikke dette frekt, men hva er det egentlig folk tenker med som dusjer så sjeldent? Jeg prøver så godt jeg kan å unngå å dra på besøk til dem. 

Tror ikke hun bruker klut for hun stinker svette. Hun er vel oppvokst med lite dusjing. Hun er i slutten av 40 årene.

Har du prøvd å snakke med henne om det?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du har hørt om fasade? Mange holder en " glad fasade" mot omverdenen, hjemme så brister alt. Jeg har vært der! 

Anonymkode: 8f866...ee8

AnonymBruker
Skrevet

Synes folk skal være mer sympatisk, Det er ikke alltid dårlig hygiene som er skylden i dårlig kroppslukt. Jeg dusjet hverdag, brukte deodorant. Men på slutten av av arbeidsdag luktet jeg ille. Det var ikke før jeg gjorde noe med kostholdet og fant ut hva jeg ikke tålte jeg fikk orden på kroppslukten. 

Anonymkode: d88ad...692

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...