Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Typen min var på et skolerelatert opplegg i utlandet for 3 uker siden. Jeg fikk vite at det var han og en kompis som skulle dra. I dag fant jeg imidlertid ut at en jente som holder på med han andre kompisen (vet ikke om det er sant engang, men det han sa) reiste fra Norge til der de var for å være med de. De sov i samme leiligheten, var ute å festet sammen, middager ute og lignende. Jeg fikk også tilsendt en video fra byen av en jente som sto helt oppi han, og jeg spurte hvorfor han sendte sånt og hvem denne jenten var - da hadde han nok en mulighet til å fortelle meg sannheten, men det gjorde han ikke. Jeg ble tydelig opprørt for å ikke bli informert om dette, og han dro mens jeg gråt istad. Det siste han sa var «hva skjer om jeg drar her ifra nå» og jeg svarte egentlig ikke, for jeg er så skuffet. 

Altså, hovedproblemet mitt er ikke at denne jenten dro fra Norge for å være med dem - men hvorfor har ikke jeg fått beskjed om det? Han sa han droppet å fortelle meg det fordi han tenkte det ble dårlig stemning, for meg er det en dust unnskyldning. Hvordan hadde dere reagert og hva er veien videre? Jeg er veldig opptatt av tillit og for meg er det essensielt å kunne stole på partneren sin, men nå vet jeg ikke hva mer den gutten kan ha løyet om hvis han dropper å fortelle meg ting på grunn av frykt om krangling. 

Anonymkode: 45228...a72

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ts; Altså jeg vet at det er sant det som har skjedd, men vet ikke om det er sant at hun jenta har en greie med kompisen :) 

AnonymBruker
Skrevet

Du kan ikke være i et forhold med en du ikke stoler på. Selv om han er til å stole på. Forskjellen da er hvem sin feil det er. Uansett så fungerer det ikke. Det blir bare drama og styr.

Anonymkode: 3e30c...011

• Liker 5
Skrevet

Noen gutter har et utrykk "man tar ikke med fisk på fisketur". Rett forklart, man tar ikke med damen på sjekketur.
Når kompisen kunne ha med dame, kunne han også, men han vil tydeligvis ikke ha deg med.
Da er det mest sannsynlig 1 av 2  grunner, han er ikke glad nok i deg og respekterer deg til å ville tilbringe tid med deg, eller han var på sjekketur og ville ha det moro med andre jenter.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Hvor gamle er dere? Høres ganske umoden og useriøst ut hele greia, egentlig

Er man voksen og finner en partner så er tillit hele fundamentet i forholdet, det vet både mannen og kvinnen. Og det at kjæresten din svarer deg slik han gjør, viser jo at han ikke bryr seg eller ikke forstår - hvorfor du føler som du gjør. Dermed mener jeg at han virker veldig umoden og virker ikke helt klar for et seriøst forhold. Hadde samboeren min dratt på en tur med en kompis, så hadde han for det første opplyst meg om en eventuell kjæreste til kompisen. Og for det andre hadde han nok spurt om jeg ville blitt med, siden kjæresten til kompisen var der. Hadde aldri falt noen av oss inn, å sende provoserende videoer eller bilder med det motsatte kjønn. Hallo liksom? 

Endret av Rosatoast
  • Liker 2
Gjest Lunaris
Skrevet

Bare å droppe. Han er ikke til å stole på, og du fant det ut før hus og barn. Det finnes ærlige menn der ute.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært gift med en som lot vær å fortelle meg ting for å unngå dårlig stemning. Klarer de ikke å være ærlige fordi de er redd for reaksjoner, så går det ikke an å stole på dem!

Anonymkode: ad3d3...03d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har vært gift med en som lot vær å fortelle meg ting for å unngå dårlig stemning. Klarer de ikke å være ærlige fordi de er redd for reaksjoner, så går det ikke an å stole på dem!

Anonymkode: ad3d3...03d

Jeg har vært sammen med en sånn i 7 år jeg også. Jeg måtte da forstå at han ikke orket å si noe til meg for ting jeg kunne bli sur for (ting som alle hadde blitt sur for). 
Så mye sorg og krangling… man blir ødelagt av sånt. 
Han burde sagt det til deg. Men er han rette typen vil han nå være sur på deg for at du «overreagere». Så du vil begynne å betvile dine indre grenser… sånn ble det med meg…

Anonymkode: 038e2...779

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Når en gutt lyver, så er det fordi han er redd for din reaksjon da han allerede vet at din reaksjon ikke kommer til å være positiv. For å redde seg selv så velger de å lyve. 

For å hindre i å skape problemer med deg selv i fremtiden, så bør du revurdere forholdet med denne fyren. Å leve med konstant stress og angst for om han lyver og er illojal er ikke noe du vil gå gjennom i fremtiden, trust me. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
anonymbruker2312 skrev (3 timer siden):

Når en gutt lyver, så er det fordi han er redd for din reaksjon da han allerede vet at din reaksjon ikke kommer til å være positiv. For å redde seg selv så velger de å lyve. 

For å hindre i å skape problemer med deg selv i fremtiden, så bør du revurdere forholdet med denne fyren. Å leve med konstant stress og angst for om han lyver og er illojal er ikke noe du vil gå gjennom i fremtiden, trust me. 

Han beklager seg faktisk veldig, men jeg blir bare kvalm av det akkurat nå. Så jeg har sagt at jeg vil ha space 👍🏽

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Rosatoast skrev (5 timer siden):

Hvor gamle er dere? Høres ganske umoden og useriøst ut hele greia, egentlig

Er man voksen og finner en partner så er tillit hele fundamentet i forholdet, det vet både mannen og kvinnen. Og det at kjæresten din svarer deg slik han gjør, viser jo at han ikke bryr seg eller ikke forstår - hvorfor du føler som du gjør. Dermed mener jeg at han virker veldig umoden og virker ikke helt klar for et seriøst forhold. Hadde samboeren min dratt på en tur med en kompis, så hadde han for det første opplyst meg om en eventuell kjæreste til kompisen. Og for det andre hadde han nok spurt om jeg ville blitt med, siden kjæresten til kompisen var der. Hadde aldri falt noen av oss inn, å sende provoserende videoer eller bilder med det motsatte kjønn. Hallo liksom? 

22, så vi er unge. Jeg er enig med deg, fikk litt nok denne gangen så vet ikke om det er noe jeg gidder å fortsette med!

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

22, så vi er unge. Jeg er enig med deg, fikk litt nok denne gangen så vet ikke om det er noe jeg gidder å fortsette med!

Ta en pause fra han , ( evnt dropp han ) å bestill deg en jentetur m noen veninner å KOS deg ❤️ 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...