Gå til innhold

Noen uker siden Samlivsbrudd, og fristelse om å få ny mann med engang.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner at følelsen av å være alene er veldig kjærende.

jeg har så lyst på en ny mann med engang. Det har gått 4 uker siden mannen min (som jeg har vært i forhold i mange år med og gift med i ca litt over1 år) går  fra hverandre.

Jeg kjenner jeg er dessperat etter å få han tilbake. Selv om han har vært så stygg mot meg så vil jeg ha han. Og jeg skjønner ikke hvorfor, fordi jeg ser han er feil. Men likevel håper jeg han blir snill som før og bare sier unnskyld.

samtidig forteller en følelse i kroppen min at jeg fortjener bedre og dermed lengter jeg etter en ny «han»… med andre ord en ny mann, uten sinneproblemene og atferden hans. 

jeg kjenner at følelsen av å være alene klemmer meg.

jeg trenger nærhet, jeg trenger klem, kos og en mann som forteller meg at jeg fortjener bedre. En mann som setter pris på meg. En mann som forteller meg at eksen behandlet meg dårlig. 
jeg ser for meg bare at en mann bærer meg i fanget og gir meg klem og forteller meg du er nydelig, jeg skal ta vare på deg….

er jeg dum? Jeg føler meg så dum som ikke klarer å være alene, men jeg kjenner at jeg er så såret av eks mannen at jeg lengter etter intim trøst. Jeg føler jeg ikke ser noe glede i livet. Annet enn når jeg tenker på hvor fint det hadde vært å få trøst? Eller en ny mann som tar vare på meg?  
jeg er ikke konfortabel med klem av min venn og familie, og nærhet av dem.  Så det blir mer muntlig trøst. Men jeg liker ikke å snakke om tema generelt foran dem så mye. 

når det er sagt, så føler jeg meg ikke forelska i mannen lenger, når jeg tenker på han kommer bare dårlig minner. Men jeg trenger noen..? Jeg vet ikke om noen her forstår meg

alle ber meg sitte og være for meg selv.  
jeg syntes det å være for meg selv 1 mnd er nok…? 

Anonymkode: a716e...774

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Problemet er ikke at du vil ha ny mann, men at du henger fast i kaoset med bruddet. Du kan ikke date andre hvis du samtidig bare vil ha eksen tilbake. Det er dårlig gjort mot den nye, og ikke nyttig for deg heller.

Anonymkode: 1904a...f0b

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Les deg opp om traumebånd, det er veldig stor sjans for at du møter en ny drittsekk. Å være alene og jobbe med seg selv tar mer enn en måned. Jeg har gjort det i 4 år. 

Anonymkode: c5e17...46c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Problemet er ikke at du vil ha ny mann, men at du henger fast i kaoset med bruddet. Du kan ikke date andre hvis du samtidig bare vil ha eksen tilbake. Det er dårlig gjort mot den nye, og ikke nyttig for deg heller.

Jeg vil ikke ha han tilbake fordi jeg kan aldri stole på han igjen.  Det er jeg helt sikker på!

Han har vært kjempe stygg mot meg og jeg vil aldri ha han.
men jeg vil ha det som det var når han likte meg.

jeg vil ha en som kan være med meg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeez. Kvinn deg opp. Du høres jo helt tafatt ut. Du har vært alene i fire uker og allerede desperat etter en mann? Du ber jo om trøbbel…

Anonymkode: 122b9...c3b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeez. Kvinn deg opp. Du høres jo helt tafatt ut. Du har vært alene i fire uker og allerede desperat etter en mann? Du ber jo om trøbbel…

Anonymkode: 122b9...c3b

Jeg ser ingen mening med livet ellers. 
nei, jeg har ingen andre hobby og er som regel inneperson. Veldig glad i å se film. Men har ikke samme filmglede lenger heller.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg vil ikke ha han tilbake fordi jeg kan aldri stole på han igjen.  Det er jeg helt sikker på!

Han har vært kjempe stygg mot meg og jeg vil aldri ha han.
men jeg vil ha det som det var når han likte meg.

jeg vil ha en som kan være med meg.

Poenget er at du fortsatt er for opptatt av ham. Du må ikke glemme ham, men du må få ham litt mer unna mentalt før du kan inngå et nytt forhold. Ellers blir det bare rot.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

nei, jeg har ingen andre hobby og er som regel inneperson. Veldig glad i å se film. Men har ikke samme filmglede lenger heller.

Da er det på tide å få seg en hobby. Gjerne ute. Det er snart vår :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ganske vanlig å kjenne det sånn som du gjør nå, det er noe i det å være redd for å være alene tror jeg. I tillegg så ønsker du så sterkt det du har savnet i et forhold. 

Jeg ønsker å komme med et godt råd, ikke dra på leting etter ny mann nå. Vent litt, bygg deg selv litt opp og rett og slett finn deg selv litt. 

Jeg gjorde som du prater om, det endte med at jeg ble totalt blind av kjærlighet til ny mann, trodde det var drømmemannen med en gang og bommet rimelig hardt. Her sitter jeg da ulykkelig i et forhold med en mann som er sær, egoistisk og gjerrig mens jeg var så uheldig å bli gravid. 

Det er stor sjanse når du føler det som nå, at du møter på enda en dårlig mann som du er blind for fordi du ønsker så sterkt kjærligheten.  

Dette går bra, du får det mye bedre snart! Masse lykke til ❤

Anonymkode: 30837...e72

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Og sånn er du sårbar for dårlige forhold! Du må prøve å skape deg et liv selv, et liv for deg og en mening, samme hva det er, ellers er di enormt sårbar 

Anonymkode: c5e17...46c

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Gå på datingsider, eller ta deg noen turer på byen. Få deg noen dates og flørt litt. Ha sex med folk. Du trenger ikke nødvendigvis å få deg type, men du kan jo date litt rundt allikevel. 

Anonymkode: 567a9...6eb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du skal skilles etter 1 års ekteskap, og er allerede desperat etter ny mann, fire uker etter bruddet? Ja, ja...

Anonymkode: 50747...f00

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er ganske vanlig å kjenne det sånn som du gjør nå, det er noe i det å være redd for å være alene tror jeg. I tillegg så ønsker du så sterkt det du har savnet i et forhold. 

Jeg ønsker å komme med et godt råd, ikke dra på leting etter ny mann nå. Vent litt, bygg deg selv litt opp og rett og slett finn deg selv litt. 

Jeg gjorde som du prater om, det endte med at jeg ble totalt blind av kjærlighet til ny mann, trodde det var drømmemannen med en gang og bommet rimelig hardt. Her sitter jeg da ulykkelig i et forhold med en mann som er sær, egoistisk og gjerrig mens jeg var så uheldig å bli gravid. 

Det er stor sjanse når du føler det som nå, at du møter på enda en dårlig mann som du er blind for fordi du ønsker så sterkt kjærligheten.  

Dette går bra, du får det mye bedre snart! Masse lykke til ❤

Anonymkode: 30837...e72

Det går liksom inn det ene øret, også ut det andre selv om alle forteller meg jeg skal være alene og hele først. 

jeg kjenner det er super vanskelig for meg å være alene. 
men jeg skjønner man blir blind i kjærlighet med en dårlig mann også for man er så sårbar…

Planen min er:

jeg vil ikke være alt for streng mot meg så jeg har satt et 2 måneder frist før jeg kan begynne å lete etter en ny. En måned har nå nesten gått. Så blir tilsammen 3 måneder. 

Denne tiden skal jeg jobber masse og tjene penger, finner en hobby til siden (tenkte svømming), reise en helg tur i løpet av denne tiden, og se på YT video for å få tips og råd.. 

jeg vil helbrede rask som mulig.. 
ja jeg vil ikke ha HAN tilbake, for jeg vet at jeg aldri vil klare å føle meg elsket av han igjen og han har krysset grensen. Men jeg vil ha det som jeg hadde før da jeg var med han? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Gå på datingsider, eller ta deg noen turer på byen. Få deg noen dates og flørt litt. Ha sex med folk. Du trenger ikke nødvendigvis å få deg type, men du kan jo date litt rundt allikevel. 

Ja, jeg vil ikke ha sex.

men kunne tenkt meg å bare få kos, altså klem og trøst, komplimenter.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det går liksom inn det ene øret, også ut det andre selv om alle forteller meg jeg skal være alene og hele først. 

jeg kjenner det er super vanskelig for meg å være alene. 
men jeg skjønner man blir blind i kjærlighet med en dårlig mann også for man er så sårbar…

Planen min er:

jeg vil ikke være alt for streng mot meg så jeg har satt et 2 måneder frist før jeg kan begynne å lete etter en ny. En måned har nå nesten gått. Så blir tilsammen 3 måneder. 

Denne tiden skal jeg jobber masse og tjene penger, finner en hobby til siden (tenkte svømming), reise en helg tur i løpet av denne tiden, og se på YT video for å få tips og råd.. 

jeg vil helbrede rask som mulig.. 
ja jeg vil ikke ha HAN tilbake, for jeg vet at jeg aldri vil klare å føle meg elsket av han igjen og han har krysset grensen. Men jeg vil ha det som jeg hadde før da jeg var med han? 

Hvorfor ikke heller leve livet litt? Du er singel og kan gjøre hva søren du vil. Hvis det er kos og komplimenter du vil ha så er det supert å komme seg ut og date litt. Kanskje det ikke er så smart å gå date for å søke trøst, det kan jo virke litt rart😂 Men kom deg ut og lev livet. Du kan gjøre akkurat det du har lyst til nå, hvorfor begrense deg selv? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor ikke heller leve livet litt? Du er singel og kan gjøre hva søren du vil. Hvis det er kos og komplimenter du vil ha så er det supert å komme seg ut og date litt. Kanskje det ikke er så smart å gå date for å søke trøst, det kan jo virke litt rart😂 Men kom deg ut og lev livet. Du kan gjøre akkurat det du har lyst til nå, hvorfor begrense deg selv? 

Kanskje jeg har godt av å date, samtidig som jeg prøver å komme meg videre.

jeg er så redd jeg aldri finner en bra mann.. en som meg eller en som elsker meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...