Fuglemor Skrevet 6. mars 2022 #1 Del Skrevet 6. mars 2022 Hei, så nettopp på instagram hvor det var tell all med shaun hvor hun hadde darcey og stacy med sin florian. Jessi var på skjermen. De snakket om at georgie ikke ville være med på showet. Utifra hvordan darcey og stacey så ut så skjønte jeg det er helt nytt. Kan ikke se at darcey og stacey var en tell all på showet sitt på discovery +, er det noen som veit om/når den kommer til Norge? Evt hvor jeg kan se denne tell allen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet 8. mars 2022 #2 Del Skrevet 8. mars 2022 Sesongen er ikke kommet til Norge enda men du kan se den på Flixtor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyiu Skrevet 9. mars 2022 #3 Del Skrevet 9. mars 2022 Fuglemor skrev (På 6.3.2022 den 17.11): Hei, så nettopp på instagram hvor det var tell all med shaun hvor hun hadde darcey og stacy med sin florian. Jessi var på skjermen. De snakket om at georgie ikke ville være med på showet. Utifra hvordan darcey og stacey så ut så skjønte jeg det er helt nytt. Kan ikke se at darcey og stacey var en tell all på showet sitt på discovery +, er det noen som veit om/når den kommer til Norge? Evt hvor jeg kan se denne tell allen?? På youtube.. Darcey & Stacey S03E09 The Twins Tell All Part 2 (Mar 7, 2022) Full Episode HD - YouTube Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fuglemor Skrevet 9. mars 2022 Forfatter #4 Del Skrevet 9. mars 2022 Thyiu skrev (50 minutter siden): På youtube.. Darcey & Stacey S03E09 The Twins Tell All Part 2 (Mar 7, 2022) Full Episode HD - YouTube Takkk 😍❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå