Gjest Gjest Skrevet 3. november 2005 #21 Skrevet 3. november 2005 Kom til å tenke på at jeg overhørte en samtale mellom to medlemmer i familien min som er sykepleiere. De diskuterte en pasient... en eldre herre, som hadde med seg en ung mann som tydelig var hans intimpartner. Mannen var innlagt for noe annet, men de oppdaget at han var inkontinent 'der bak', så han måtte faktisk bruke bleie. Dette visste jeg ikke selv, man hører aldri om slikt når analsex blir diskutert... Håper dere som praktiserer analsex trener jevnlig trener opp lukkemusklene deres for å unngå dette! ← Hvordan vet du hva han har fått opp i rompa, en arm og en fot kanskje.... ei normal jente rope tåler en normal stor kuk, uten tvil:-)
Angelfairy Skrevet 28. november 2005 #22 Skrevet 28. november 2005 Jeg og min samboer hadde analsex første gangen i april iår. vi har vært sammen 2 år til januar. Vi har snakket om analsex i nesten 1 1/2 år før vi gjorde noe med det. Jeg måtte vite at det var han jeg ville ha, jeg måtte være klar for det. Til slutt tenkte jeg, hvorfor ikke.. det er ikke verre enn å takke nei om det ikke går, så vi prøvde. De første 5 min var det veldig vondt, men når man blir vandt med det går det helt greit. For min del når vi har analsex vil jeg helst ligge på ryggen og han oppå når hele greiene starter, da kan han kontrollere sammen med meg, og da gjør det heller ikke så vondt. men ha pute under rompa. Grunner til at det gjør vondt de første gangene er fordi at vi har 2 sett med muskler i analen, ytre og indre. den ytre kan vi styre selv, mens den indre har vi ikke så mye kontroll over. For det andre kan det oxo hende at man rett og slett må tømme tarmene før analsex. da skal det ikke gjøre så vondt, mens dere holder på, og ikke minst etterpå. Om du er i tvil om å ha analsex, så si i fra til typen din, prat om det. Be han være forsiktig. Det er kjempe viktig at han ikke pucher på som om det skulle være vanlig sex. Be han ta det rolig, og si i fra at om du får vondt, eller føler ubehag at han stopper eller tar det roligere. Da skal du oxo vite at du kan stole på typen din.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå