Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2005 #1 Skrevet 28. oktober 2005 Her en dag da vi hadde sex sa typen at han gjerne ville ha analsex. Jeg er ganske skeptisk til det, og han sa at jeg bestemmer såklart selv. Skulle bare mangle. Han har ikke nevnt det etter det, men jeg har tenkt litt. Vet ikke helt hva jeg vil. Er det et stort savn for dere som ikke har analsex? Jeg tror nok at jeg klarer meg fint uten.
Gjest Jalileh Skrevet 28. oktober 2005 #2 Skrevet 28. oktober 2005 Gjort det en gang. Ikke noe stort savn for meg gitt. For meg gjorde det vondt, men igjen...noen liker det. Hvis du føler for å prøve, så prøv...men hvis du merker at du ikke liker det, ja da er det bare å si i fra til han. Ellers så kan du jo droppe hele greia hvis du rett og slett ikke vil eller føler deg klar nok.
Gjest flora Skrevet 28. oktober 2005 #3 Skrevet 28. oktober 2005 Det skjedde med typen min også. Han ville ha analsex, første gang han spurte var så klart i fylla. Det er en stund siden nå, men vi har aldri hatt analsex. Mest fordi jeg har prøvd det èn gang før og det gjorde utrolig vondt - helt til dagen etter. Også hører man jo alle skrekkhistoriene... Men på den andre siden kan det være litt pirrende å tenke på det, fordi det på en måte er et forbudt område. Typen min har tatt en finger eller to opp der, men det holder i massevis for meg, grunnen til at jeg tillater det er mest for hans skyld, om han blir kåt av det osv.. Jeg tror det krever masse trening før man eventuelt kan ha det. Og massse-masse-masse glidemiddelting. Jeg synes for øvrig det er litt kjedelig å ha en type som er veldig klar for å ha det, og som tenner på det.. Siden jeg ikke vil det, men sånn er det vel bare.. Så lenge ingen tvinger noen til noe som helst så er livet bra.
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2005 #4 Skrevet 29. oktober 2005 Analsex er ikke vondt hvis dere gjør det riktig. Med feil vinkel eller for rask inntrengning kan det riktig nok vær j... vondt. Men bare ta det med ro, begynn med en finger, trenger jo ikke stikke hele penis inn første gangen. Bruker aldri glidemiddel, og har heller aldri brukt det. Men er sikkert lurt ihvertfall i begynnelse. Jeg var også kjempeskeptisk, men nå elsker jeg det!
Derrier Skrevet 29. oktober 2005 #5 Skrevet 29. oktober 2005 Vanskelig å gi noe konkret råd her... Det har egentlig alt med hvor mye du kan stole på at han er forsiktig å gjøre, og hvor stor han er. Erfaring er også viktig, man lærer etterhvert å være forsiktig. Skulle egentlig tro at hvis han ville ha analsex at han hadde prøvd seg frem med fingre eller? Er begge helt uerfarne på området? Vil anbefale at dere har på masse glidemiddel. Jeg liker etterhvert best å bruke fingre og tunge, og da slipper jeg å spørre.
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 29. oktober 2005 #6 Skrevet 29. oktober 2005 Forstår det ikke. fitta er da så god, kvorfor grise der bak. Homoer gjør det. Om jeg var jente ville jeg blitt fornermet om typen ville inn bak, liksom at fremme ikke var bra nok.
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2005 #7 Skrevet 29. oktober 2005 Selv om jeg synes sjokolade er best, så liker jeg noen ganger å spise lakris også.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 30. oktober 2005 #8 Skrevet 30. oktober 2005 Vanskelig å gi noe konkret råd her... Det har egentlig alt med hvor mye du kan stole på at han er forsiktig å gjøre, og hvor stor han er. Erfaring er også viktig, man lærer etterhvert å være forsiktig. Skulle egentlig tro at hvis han ville ha analsex at han hadde prøvd seg frem med fingre eller? Er begge helt uerfarne på området? Vil anbefale at dere har på masse glidemiddel. Jeg liker etterhvert best å bruke fingre og tunge, og da slipper jeg å spørre. ← Jeg er ihvertfall helt uerfaren på det området, vet ikke med ham, da vi ikke har snakket om det. Det var bare et spørsmål som kom fram under akten en kveld han var litt småfull.. Blir litt sånn at jeg er redd for at han ikke synes jeg er trang nok. Kan kanskje legge til at vi bare har vært sammen i rundt en måned.
Orestes Skrevet 30. oktober 2005 #9 Skrevet 30. oktober 2005 Har du ikke lyst, så har du ikke lyst, så de saken er grei. Er du nysgjerrig, så kan du jo prøve å lese diverse info om det, kanskje får du lyst etter å ha fått mer info, eller så blir du kanskje sikker på at det ikke er noe for deg. Om du bestemmer deg for å prøve, så bør dere i allefall snakke godt om det på forhånd så dere er enige om hvordan dere skal gå frem. Husker et tips som sto på en side jeg var innom: "Lubricate until you are sure you have lubricated enough. Then lubricate some more."
Derrier Skrevet 31. oktober 2005 #10 Skrevet 31. oktober 2005 Blir litt sånn at jeg er redd for at han ikke synes jeg er trang nok. Kan kanskje legge til at vi bare har vært sammen i rundt en måned. ← OK, først og fremst er det garantert ikke fordi du ikke er trang nok eller noe. Det er mange ting som gjør at analsex er noe mange menn vil ha, f.eks. at det er tabu. En annen ting er variasjon. Jeg mistenker at han er uerfaren, og da kan han gå for fort frem. Det er viktig med en eller annen form for smøring og utviding med fingre. La ham få prøve seg frem med fingre og glidemiddel, og så kan du etter en stund si om du vil han skal fortsette eller ikke.
Gjest Henrik den 8'ende Skrevet 31. oktober 2005 #11 Skrevet 31. oktober 2005 Hvorfor nedverdiger du den viktigste personen i ditt liv en "type"? *rister på hodet*
Gjest Very Victoria Skrevet 31. oktober 2005 #12 Skrevet 31. oktober 2005 Vi praktiserer ikke analsex, han er rett og slett for stor og jeg ønsker ikke å måtte bruke bleier resten av livet pga. ødelagt lukkemuskel. Vi har et kjempeflott sexliv men akkurat endetarmen holder vi fredet.
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2005 #13 Skrevet 2. november 2005 Her gjelder det å kunne slippe seg litt løs og kaste hemninger. Med den rette typen og rette teknikken kan analsex løfte sexlivet til nye høyder. Mange kvinner blir veldig tent av en finger opp i rompen rett før det går for dem. Noen ganger kan det være ubehagelig, andre ganger himmelsk deilig. Prøv dere frem med en finger først, og kommuniser med hverandre om hvordan det føles. Kanskje han ikke skal stikke så langt inn, eller løfte hånden litt opp eller litt ned. Å kunne eksperimentere og snakke sammen om hva man gjør i senga er kjempebra for forholdet. Tør man ikke snakke sammen om sånt, er det et varsko på at ikke alt er helt slik som det skal/bør være. De selger også analplugger/dildoer som kan brukes til dette. Når jeg merker at kjæresten min begynner å bli sliten og ønsker å få orgasme når hun onanererer (ja hun onanerer foran meg av og til, og det er nydelig å se på)hjelper jeg henne på vei med en finger eller presser med en dildo rundt endetarmsåpningen. (trenger ikke nødvendigvis stikke noe inn, bare det å trykke rundt det området kan gi støtet til en fantastisk orgasme) Kroppen er til for å nytes, og det finnes mange soner på kroppen som gir kvinnen ekstra nytelse og glede. Ingenting bør være tabu, ingenting er ekkelt eller skummelt. Man må tore å utforske, både seg selv og sin egen seksualitet og hverandres. Selvfølgelig har alle sine preferanser, og ikke alle liker de samme tingene. Men å prøve ting ut skikkelig for å finne ut om det kanskje kan være noe, det skader i alle fall ikke. Lykke til
Derrier Skrevet 2. november 2005 #14 Skrevet 2. november 2005 Hvorfor nedverdiger du den viktigste personen i ditt liv en "type"? *rister på hodet* ← Hadde det vært noe bedre å kalle ham for "dama"? Dette er 2005 og "typen" er et heilt greit begrep.
Gjest Milah Skrevet 2. november 2005 #15 Skrevet 2. november 2005 Bruker aldri glidemiddel, og har heller aldri brukt det. Men er sikkert lurt ihvertfall i begynnelse. Jeg var også kjempeskeptisk, men nå elsker jeg det! ← Er du klar over at det å ikke bruke glidemiddel er farlig? Det er ingen naturlig smøring i analen, så man MÅ burke en eller annen fom for glidemiddel.
Derrier Skrevet 2. november 2005 #16 Skrevet 2. november 2005 Er du klar over at det å ikke bruke glidemiddel er farlig? Det er ingen naturlig smøring i analen, så man MÅ burke en eller annen fom for glidemiddel. ← Farlig er det ikke, men det kan lett bli ubehagelig. Uansett kommer dette an på størrelsen på mannen og også på rompa til dama. Min erfaring sier nemlig at det er ganske forskjellig hva de tåler. En annen ting er hvor kjapt man gjør det. Ikke ta dette som et forsvar for å kjøre glidefritt, men jeg syntes jeg måtte nyansere bildet noe.
Gjest Milah Skrevet 2. november 2005 #17 Skrevet 2. november 2005 Jo, det kan være farlig.. Man er nesten garantert å lage revner i endetarmen!!
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2005 #18 Skrevet 2. november 2005 Jeghar aldri prøvd og har ikke lyst heller. Holder lenge med en finger hvis jeg er veldig opphisset. Hva du gjør er opp til deg, men er du usikker så er det kanskje ikke noe du har så lyst til? Tenner du på tanken eller har tenkt på dette før som noe du kunne tenkt deg så er det jo noe annet. Har du prøvd noen form for lettere anal stimulering før sånn at du har litt begrep om dette er noe du liker og oppnår seksuell tilfredsstillelse gjennom?
Gjest gjest1 Skrevet 2. november 2005 #19 Skrevet 2. november 2005 Vi praktiserer ikke analsex, han er rett og slett for stor og jeg ønsker ikke å måtte bruke bleier resten av livet pga. ødelagt lukkemuskel. Vi har et kjempeflott sexliv men akkurat endetarmen holder vi fredet. ← Kom til å tenke på at jeg overhørte en samtale mellom to medlemmer i familien min som er sykepleiere. De diskuterte en pasient... en eldre herre, som hadde med seg en ung mann som tydelig var hans intimpartner. Mannen var innlagt for noe annet, men de oppdaget at han var inkontinent 'der bak', så han måtte faktisk bruke bleie. Dette visste jeg ikke selv, man hører aldri om slikt når analsex blir diskutert... Håper dere som praktiserer analsex trener jevnlig trener opp lukkemusklene deres for å unngå dette!
Gjest ohmygod Skrevet 2. november 2005 #20 Skrevet 2. november 2005 Hehe.. jeg vet gutten min har ønsket seg rompa mi over lang tid, og for en tid tilbake prøvde vi, men blandede følelser, og har kviet meg å prøve igjen Men bestemte meg i dag å gi det en ny sjanse, så jeg sendte mld om han hadde lyst i kveld Han var helt klar, så i kveld blir det rompesex Han har ganske stor p... så jeg må nok passe på masse glidemiddel og bruke rompemusklene fremover Vi får se åssen det blir i kveld, kanskje det blir godt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå