AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #1 Del Skrevet 6. mars 2022 Hei, klarer ikke å hverken lukke eller låse bakdøren på kassebilen. Tok av dekselet på ene bildet. Det er ikke noe kontakt med låsemaknismen når jeg tar i dørhåndtaket hverken fra innsiden eller utsiden, heller ikke når jeg forsøker å låse bilen hverken manuelt i bakdøren eller fra bilnøkkelen. Hva kan jeg gjøre? Anonymkode: edb74...16e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alphamale Skrevet 6. mars 2022 #2 Del Skrevet 6. mars 2022 (endret) ? Endret 6. mars 2022 av Alphamale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #3 Del Skrevet 6. mars 2022 Anonymkode: edb74...16e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #4 Del Skrevet 6. mars 2022 Anonymkode: edb74...16e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #5 Del Skrevet 6. mars 2022 Kan du bevege denne delen? Det kan være mulig den har hengt seg... Men aner jo ikke. Litt vanskelig å si noe uten å ha sett og kjent på problemet selv. Anonymkode: 21500...686 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #6 Del Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Kan du bevege denne delen? Det kan være mulig den har hengt seg... Men aner jo ikke. Litt vanskelig å si noe uten å ha sett og kjent på problemet selv. Anonymkode: 21500...686 Hei og takk for svar ja jeg kan bevege den manuelt og dra den ned med fingrene men den glir opp igjen til slik som på bildet med en gang. Den rører seg ingenting når jeg drar i dørhåndtaket hverken på innsiden eller utsiden. Heller ikke når jeg forsøker å låse bilen med både sentrallås og manuelt? Null reaksjon, så jeg får heller ikke fysisk lukket bakøren, den står åpen på gløtt? 😕 Anonymkode: edb74...16e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #7 Del Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hei og takk for svar ja jeg kan bevege den manuelt og dra den ned med fingrene men den glir opp igjen til slik som på bildet med en gang. Den rører seg ingenting når jeg drar i dørhåndtaket hverken på innsiden eller utsiden. Heller ikke når jeg forsøker å låse bilen med både sentrallås og manuelt? Null reaksjon, så jeg får heller ikke fysisk lukket bakøren, den står åpen på gløtt? 😕 Anonymkode: edb74...16e Ok. Jeg hadde en kassebil før og låsen på bakdøra kunne av og til henge seg opp, men de gangene det skjedde, var det som regel ganske kaldt ute. Da mener jeg å huske at det var den svarte plastdingsen som hadde hengt seg i den ene posisjonen. Men den kom seg etterhvert og fungerte fint igjen. Mulig jeg smurte låsemekanismen litt også, men det er jeg usikker på Anonymkode: 21500...686 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå