AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #1 Skrevet 6. mars 2022 Jeg har en fantasi hvor jeg og mannen min har en dame i forholdet vårt, men at hun ikke bare er tilgjengelig for han men også meg. Nå, ifølge religionen til foreldrene mine og mannen er det tillatt at mannen min kan hente inn opptil 3 koner inn i forholdet vårt hvis jeg lar han, men problemet er at vi ikke kan dele henne lol. Er ikke sikker på om mannen hadde vært okay med det engang, men man lever jo bare livet en gang😩 Det er jo fantasi, men huff hvis det er en ting jeg tenker på fra tid til tid så er det hvor deilig det hadde vært for meg (MEG PERSONLIG) å være i et mindre dømmende samfunn, siden polygami var så mye mer normalisert før og kvinner liker jo å tulle rundt med hverandre.. Anonymkode: 6b946...2a6
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #2 Skrevet 6. mars 2022 Så kult, har samme religiøse bakgrunn, men er mann. Ser ofte for meg at jeg tar to koner, og vi koser oss alle tre. Og noen ganger koser konene bare seg i mellom. Skulle gjerne ha drøftet denne fantasien mer med deg, men vi skriver begge som AB, haha Anonymkode: 50eca...632
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #3 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så kult, har samme religiøse bakgrunn, men er mann. Ser ofte for meg at jeg tar to koner, og vi koser oss alle tre. Og noen ganger koser konene bare seg i mellom. Skulle gjerne ha drøftet denne fantasien mer med deg, men vi skriver begge som AB, haha Anonymkode: 50eca...632 Herlig å høre det er en til med samme bakgrunn som føler det samme :) Problemet er jo nok at aktiviteten mellom konene ikke er lov, heller ikke når mannen er involvert. De fleste mennene liker jo ideen av det, men man vet jo aldri hvem man gifter seg med. Samtidig så er de fleste med vår bakgrunn imot sånt, med tanke på at å være med samme kjønn ikke er lov.. Og ja haha, trist, men samtidig litt kleint å si det ut på offentlig så da ble det AB her 😅. Hvor gammel er du da? Anonymkode: 6b946...2a6
Elaine Marley Skrevet 6. mars 2022 #4 Skrevet 6. mars 2022 Tråden er ryddet for avsporinger. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #5 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Herlig å høre det er en til med samme bakgrunn som føler det samme Problemet er jo nok at aktiviteten mellom konene ikke er lov, heller ikke når mannen er involvert. De fleste mennene liker jo ideen av det, men man vet jo aldri hvem man gifter seg med. Samtidig så er de fleste med vår bakgrunn imot sånt, med tanke på at å være med samme kjønn ikke er lov.. Og ja haha, trist, men samtidig litt kleint å si det ut på offentlig så da ble det AB her 😅. Hvor gammel er du da? Anonymkode: 6b946...2a6 Ja, veldig trist at man må ta dette som AB, haha Fantasier er jo ofte forbudt, men dette er en utrolig deilig fantasi. Ser for meg at begge konene pirrer og opphisser hverandre mens jeg ikke er hjemme, også kommer jeg hjem og finner de begge søkkvåte, da blir det fort en tur til sengehalmen, hvor alle koser med hverandre. 😈 Jeg er 35 år, hva med deg? Anonymkode: 50eca...632
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #6 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Ja, veldig trist at man må ta dette som AB, haha Fantasier er jo ofte forbudt, men dette er en utrolig deilig fantasi. Ser for meg at begge konene pirrer og opphisser hverandre mens jeg ikke er hjemme, også kommer jeg hjem og finner de begge søkkvåte, da blir det fort en tur til sengehalmen, hvor alle koser med hverandre. 😈 Jeg er 35 år, hva med deg? Anonymkode: 50eca...632 Ingenting som stopper deg fra å få 2 koner da haha, er egentlig bare hvordan planen skal utføres som er saken for deg eller hva? :P Får nok la det være en fantasi for nå, men som sagt, veldig gøy å tenke på av og til.. Jeg er 20, litt av en age gap lol Anonymkode: 6b946...2a6
Elaine Marley Skrevet 6. mars 2022 #7 Skrevet 6. mars 2022 (endret) Tråden er ryddet for kontaktannonse, spekulasjoner og svar til dette. Elaine Marley, mod. Endret 6. mars 2022 av Elaine Marley
Mikke35 Skrevet 6. mars 2022 #8 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har en fantasi hvor jeg og mannen min har en dame i forholdet vårt, men at hun ikke bare er tilgjengelig for han men også meg. Nå, ifølge religionen til foreldrene mine og mannen er det tillatt at mannen min kan hente inn opptil 3 koner inn i forholdet vårt hvis jeg lar han, men problemet er at vi ikke kan dele henne lol. Er ikke sikker på om mannen hadde vært okay med det engang, men man lever jo bare livet en gang😩 Det er jo fantasi, men huff hvis det er en ting jeg tenker på fra tid til tid så er det hvor deilig det hadde vært for meg (MEG PERSONLIG) å være i et mindre dømmende samfunn, siden polygami var så mye mer normalisert før og kvinner liker jo å tulle rundt med hverandre.. Anonymkode: 6b946...2a6 Samme bakrunn .. samme fantasier bara at vi er to men og kona min men kona i sentrum
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå