AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #1 Skrevet 6. mars 2022 Hva prioriterer dere andre å gjøre i helgene? Har to barn på fire og seks år og føler helga bare er stress og ett evig jag. Det er barnebursdager(hver helg...), familiebursdager, treffe besteforeldre til barna (de er alle skilt så det er fire stykker), treffe søsknene våre med barn (6 stykker), treffe andre venner med barn, barna vil være med nabobarna, man skal prøve og gjøre ting som kjernefamilie(sykle, skøyter, ski osv.), barna bør gjerne ha alenetid med hver av oss foreldre. Så er det alt praktisk, gaveinnkjøp, handlinger, husarbeid. Treffer venner på kveldene så tiden forsvinner litt der også. Vi takker nei til invitasjoner både her og der og allikevel er det mye hele tiden.. hvordan løser dere dette? Anonymkode: ba14d...e06
Luckie Skrevet 6. mars 2022 #2 Skrevet 6. mars 2022 (endret) Skulle ønske vi hadde det sånn, men her blir helgene så lange fordi det sjelden skjer noe Endret 6. mars 2022 av Luckie 5 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #3 Skrevet 6. mars 2022 Jeg har hatt mine år med det du beskriver. Nå har eldste flytta ut og minsten er 15 år. Han bor også 50% hos faren. Her går vi på langrenn og går på klatring, spiller bowling og ser film sammen med 15-åringen og når han ikke er der, blir det mye trening og friluftsliv på helg. Av og til venner. Anonymkode: 3a127...885
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #4 Skrevet 6. mars 2022 Trening. Dataspill. Skrive på Wikipedia... Anonymkode: e9656...b7d
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #5 Skrevet 6. mars 2022 Møter venner, er pp lekeland/rush , bader , går turer osv Anonymkode: 0f841...a10
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #6 Skrevet 6. mars 2022 Prøver å slappe av, men det går sjeldent bra fordi helgene er så korte. Man rekker jo såvidt bare å snu seg og vips - så er helgen over. Det er utrolig frustrerende. Jeg prøver også å få gjort unna ærend jeg ikke har anledning til å få gjort i.l.a. uka Anonymkode: 356e4...918
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #7 Skrevet 6. mars 2022 Vi kombinerer det vi kan, møte foreldre og søsken sammen, møte venner av barna i bursdagen, gjøre husarbeid i mens barna er våkne. Syntes egentlig hverdag er mer stress enn helg. Vi prioriterer ofte å bare være sammen oss i kjærnefamilien. Anonymkode: bf07a...19a 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #8 Skrevet 6. mars 2022 slapper av , ungene leker med venner , eller er hjemme og gamer. Går i bursdag hvis de blir invitert i det , heldigvis så er det ikke hver helg. 🙈 Kan ikke besteforeldre komme å besøke barnebarna da , hvis de er interessert. Anonymkode: f21d0...bdd
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #9 Skrevet 6. mars 2022 Veldig varierende. Denne helgen har vært en rolig helg. I går reiste far på fisketur med de to eldste, mens jeg og minstemann var hjemme og ryddet. Deretter malte jeg sammen med ungene. På ettermiddagen lekte ungene ute i nabolaget. I dag gikk jeg og mannen en lang trilletur, mens de største ungene lekte ute i nabolaget. Deretter plantet jeg og de store ungene masse forskjellig planter. Deretter ryddet og vasket jeg litt. Neste helg blir det langhelg på hytta. Jeg har tre unger så blir ikke så mye alene tid med et enkelt barn, men vi gjør som regel koselige ting sammen. Dersom det blir for hektisk så utgår turneringer, bursdager osv. Ikke ofte det skjer, men det hender en gang i blant dersom det skjer veldig mye samme helgen. Anonymkode: 1cad2...398
Anonym6789 Skrevet 6. mars 2022 #10 Skrevet 6. mars 2022 Ro ned og prioriter vekk noe visst det blir for mye det er lov å ikke være med på alt. Jeg liker at det skjer mye, men visst jeg en dag ikke orker fullt kjør så avlyser jeg gladelig. Har lært meg å ikke sette alle andre foran meg selv for å please andre
MrsDoubtfire Skrevet 6. mars 2022 #11 Skrevet 6. mars 2022 Litt forskjellig fra helg til helg i grunn.. Mine gutter er 9 år, 7år og 4 år. Går for det meste i å treffe venner (di to eldste) , tar oss noen skogsturer, noen helger er det bursdager , reiser å leter etter geocacher, er på besøk hos besteforeldre eller bare slapper av hjemme😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå