Gå til innhold

Invitere til barnebursdag, ignorert i eget hjem sist.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Veldig mye trøbbel i svigerfamilien har gjort at to søsken ikke har kontakt med oss lengre. Jeg har et barn fra før og er i tvil om hva jeg skal gjøre til bursdagen.

Disse søsknene og deres partnere har ikke sett barnet mitt eller barnet vårt på lenge. Barnet mitt har de ikke truffet på 1 år og felles barn har de sett ved et par felles besøk. 

Når vi alle møtes så snakker de lite til oss, men behandler meg fullstendig som luft. Jeg vet at det er pga rykter og drama i familien. Ingen spør før de tror ting og slutter bare å prate med oss, altså vi får ikke gjort noe med det. Men vi har likevel forsøkt minst 4 ganger på hvert søsken. 

Søsken nummer 3 er ikke slik, kun 1 og 2. Så til bursdagen har jeg invitert søsken nummer 3, jeg har ikke gitt ut invitasjon til1 og 2. For vi hadde barnebursdag tidligere og vi opplevde at ene søskenet ikke ga beskjed og ikke dukket opp. Mens det andre søskenet med partner, ignorerte oss totalt, ikke hei eller noe. Rimelig spesielt. 

Jeg orker ikke å bli ignorert i mitt eget hjem og jeg orker ikke at barna merker denne stemningen. Barnet som har bursdag kjenner ikke til disse lengre, selv om de har vært endel av hele barnets liv opp mot dramaet. 

Jeg vil ikke invitere, men er likevel usikker fordi det kan gi ennå mer drama, rykter og snakk. 

Hva gjør man?

Anonymkode: a1173...3ab

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Inviter nr 3. 

Ville ikke invitert de andre før man har løst opp i konflikten. Blir veldig unaturlig.

Vi ber aldri mannens bror m/ kone og barn fordi broren og kona oppfører seg veldig dårlig (nedlatende, lyver deg rett opp i ansiktet, ler av deg, lyver om deg, de er rike snobber som aldri er fornøyd med oss uansett hva vi gjør..). Vi har forsøkt å snakke med dem, men da ble de verre. Så vi måtte kutte dem ut.💔

Anonymkode: 98f17...e3a

• Liker 3
Gjest Dævendøtte
Skrevet

Hadde også invitert søsken nr 3 og ingen andre. 

Drit i drama og rykter, ikke svar på noe, ikke forsvar noe og ikke si noe. Uansett, la ballen alltid ligge død. 

AnonymBruker
Skrevet

Folk er vel uansett ikke så veldig ivrige etter å gå i barnebursdag, så det tror jeg vil gå helt fint.

Anonymkode: 69fdf...a00

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Folk er vel uansett ikke så veldig ivrige etter å gå i barnebursdag, så det tror jeg vil gå helt fint.

Anonymkode: 69fdf...a00

Om de ikke blir invitert så vet jeg ar de lager noe drama. De får drama ut av det meste. 

Dævendøtte skrev (31 minutter siden):

Hadde også invitert søsken nr 3 og ingen andre. 

Drit i drama og rykter, ikke svar på noe, ikke forsvar noe og ikke si noe. Uansett, la ballen alltid ligge død. 

Ja, jeg snakker med søsken 3 i blant og det er alltid hyggelig.

Disse andre snakker om at barna er så viktige og at de er der for barna. Men rett før jul opplevde vi at de ikke ble med i juleselskap om vi kom. 

Det er rimelig kleint når man er hos besteforeldre likt og jeg blir ignorert men de skal snakke med barna. Barna merker jo at ingen svarer når jeg sier noe. 

Anonymkode: a1173...3ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...