AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #1 Skrevet 6. mars 2022 Hei. Jeg forventer mens om 3 dager. Tok denne testen i dag (ikke morgenurin). Ser den ut til å være positiv? Er en RFSU test. Aldri fått en så tydelig svak strek før. Alltid kun fått kontrollstreken. Anonymkode: af96f...031
Gjest Sjokoladebanan Skrevet 6. mars 2022 #2 Skrevet 6. mars 2022 To streker er to streker uansett hvor svak den ene streken er. Gratulerer. 🙂
Skjorte1 Skrevet 6. mars 2022 #3 Skrevet 6. mars 2022 Sjokoladebanan skrev (1 minutt siden): To streker er to streker uansett hvor svak den ene streken er. Gratulerer. 🙂 Mener du det.. Jøss, nå sitter jeg med tårer i øyekroken. (Gledestårer altså). Takk! 1
Lindiis Skrevet 6. mars 2022 #5 Skrevet 6. mars 2022 Ser ofte at rfsu har skyggestreker, men synes ikke det der ser ut som en skyggestrek ☺️
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #6 Skrevet 6. mars 2022 Du er gravid, gratulerer ❤️ Anonymkode: 9b787...d3a
Skjorte1 Skrevet 6. mars 2022 #7 Skrevet 6. mars 2022 myMa skrev (3 minutter siden): Den er jo utvilsomt positiv. Gratulerer 🥰 Så gøy! Tusen takk!
Skjorte1 Skrevet 6. mars 2022 #8 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du er gravid, gratulerer ❤️ Anonymkode: 9b787...d3a Tusen takk ❤️ Jeg er helt shaky, hehe 1
Skjorte1 Skrevet 6. mars 2022 #9 Skrevet 6. mars 2022 Lindiis skrev (4 minutter siden): Ser ofte at rfsu har skyggestreker, men synes ikke det der ser ut som en skyggestrek ☺️ Ja, det er det jeg også har skjønt, derfor jeg ble usikkert. Da får jeg bare krysse fingrene, hehe
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #10 Skrevet 6. mars 2022 Den ser positivt ut ja, muligens litt svak pga at du ikke brukt morgen urin? Anonymkode: 23441...f37
myMa Skrevet 6. mars 2022 #11 Skrevet 6. mars 2022 (endret) Skjorte1 skrev (6 minutter siden): Ja, det er det jeg også har skjønt, derfor jeg ble usikkert. Da får jeg bare krysse fingrene, hehe Skyggestreker er grå. Testen din har tydelig farge. Tar du en i morgen tidlig så er den nok enda litt sterkere. Ikke noe å lure på. Du er gravid ❤️ Edit: kan legge til at jeg sikkert har tatt 100 av den typen graviditetstester (gjennom totalt 9 prøveperioder) så har sett en del skyggestreker og heldigvis noen positive tester og 🙂 Endret 6. mars 2022 av myMa
Skjorte1 Skrevet 6. mars 2022 #12 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Den ser positivt ut ja, muligens litt svak pga at du ikke brukt morgen urin? Anonymkode: 23441...f37 Ja, det kan jo være mulig! Får prøve igjen i morgen tidlig!:)
Skjorte1 Skrevet 6. mars 2022 #13 Skrevet 6. mars 2022 myMa skrev (5 minutter siden): Skyggestreker er grå. Testen din har tydelig farge. Tar du en i morgen tidlig så er den nok enda litt sterkere. Ikke noe å lure på. Du er gravid ❤️ Edit: kan legge til at jeg sikkert har tatt 100 av den typen graviditetstester (gjennom totalt 9 prøveperioder) så har sett en del skyggestreker og heldigvis noen positive tester og 🙂 Takk for det ❤️ Vi har prøvd i 8 måneder, og aldri har jeg sett en slik strek. Så hjertet mitt hoppet litt ekstra, hehe. Takk for info<3Det trengte jeg. Tar en test igjen i morgen tidlig 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå