Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Trenger noen solskinnshistorier, tips/råd et eller annet.

Har vært prøver i snart 2 år og begynner å miste motet. Kort fortalt: sluttet på prevensjon mai 2020 og fikk aldri igjen menstruasjon. Begynte på Provera + Letrozol i november 2021, og har nå brukt Letrozol 5mg siden da. Forrige syklus satte jeg Ovitrelle, og denne syklusen hjalp ikke Letrozol nok og måtte derfor stimuleres med Menopur i 4 dager, deretter satte jeg Ovitrelle. Har ikke fått noen utredning noe jeg irriterer meg litt over, da jeg føler det blir behandling av symptomer uten å finne årsak. Har normale eggreserver og ellers normale blodprøver

Jeg begynner å bli lei og mister motet. Er det noen som har vært i lignende situasjon og har noen tips/råd? Hva er neste steg? 

Anonymkode: 2d6bc...228

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hei. Trenger noen solskinnshistorier, tips/råd et eller annet.

Har vært prøver i snart 2 år og begynner å miste motet. Kort fortalt: sluttet på prevensjon mai 2020 og fikk aldri igjen menstruasjon. Begynte på Provera + Letrozol i november 2021, og har nå brukt Letrozol 5mg siden da. Forrige syklus satte jeg Ovitrelle, og denne syklusen hjalp ikke Letrozol nok og måtte derfor stimuleres med Menopur i 4 dager, deretter satte jeg Ovitrelle. Har ikke fått noen utredning noe jeg irriterer meg litt over, da jeg føler det blir behandling av symptomer uten å finne årsak. Har normale eggreserver og ellers normale blodprøver

Jeg begynner å bli lei og mister motet. Er det noen som har vært i lignende situasjon og har noen tips/råd? Hva er neste steg? 

Anonymkode: 2d6bc...228

Med først prøvde vi med letzerol i 8 mnd før vi gikk over til iui. Da ble vi gravid:)

Med nr 2 tok det 10 mnd med letzerol før jeg ble gravid. Har pcos

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...