AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #1 Skrevet 6. mars 2022 Hei. Er det vanlig at samboeren din reiser bort ut uten å si noe? Du kommer hjem, så er hun/han borte? Vet ikke hvor hun/han reiser. Sier ingenting om det når hun/han kommer hjem. Svarer hvis jeg spør. Som regel bare kjørt rundt er svaret. Anonymkode: 8f66c...474
Virrevirrevapp Skrevet 6. mars 2022 #3 Skrevet 6. mars 2022 Tja, er vel normalt å si eller sende melding: "Nå kjører jeg en tur, ser deg om en time" ol.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #4 Skrevet 6. mars 2022 Virrevirrevapp skrev (14 minutter siden): Tja, er vel normalt å si eller sende melding: "Nå kjører jeg en tur, ser deg om en time" ol. Enig! Anonymkode: 8f66c...474
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #5 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Høres rart ut Anonymkode: b2dd6...0a4 Veldig rart... Hva kan grunnen være for noe slik? Anonymkode: 8f66c...474
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #6 Skrevet 6. mars 2022 Foreldrene mine har alltid hatt det sånn - aldri tenkt at det er rart. Anonymkode: d7833...c69 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #7 Skrevet 6. mars 2022 Ikke vanlig for meg. Gir alltid beskjed. Anonymkode: b8d8a...c9b
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #8 Skrevet 6. mars 2022 Min bestefar gjorde alltid det når han vart frustrert eller sinna. Det var hans måte å få orden på tankene. Ikke st det nødvendigvis er fasit men ja, han sa aldri ifra han heller. Kom alltid tilbake da, men kjørte gjerne en tur til skogen haha. For meg er det ikke normalt og hadde reagert hvis samboeren min plutselig hadde gjort det. Anonymkode: 66e66...650
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #9 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hei. Er det vanlig at samboeren din reiser bort ut uten å si noe? Du kommer hjem, så er hun/han borte? Vet ikke hvor hun/han reiser. Sier ingenting om det når hun/han kommer hjem. Svarer hvis jeg spør. Som regel bare kjørt rundt er svaret. Anonymkode: 8f66c...474 Høres veldig rart ut. Kjører rundt bare...merkelig. Anonymkode: 4d5da...22e 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #10 Skrevet 6. mars 2022 Ikke normalt her. Selvsagt melder jeg ikke i hytt og pine dersom jeg er hjemme og samboer er på jobb. Men dersom jeg jobber tidlig og han sent, og jeg skal noe etter jobb som gjør at jeg ikke er hjemme til han kommer hjem, så sender jeg en melding med "jeg er der" og evt når jeg tenker at jeg ca er hjemme (ift middag, om han har handlet). Anonymkode: 0d159...bee
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #11 Skrevet 6. mars 2022 Kanskje han er lei av mas om å gjøre alt mulig rart 😂 Anonymkode: b2dd6...0a4
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #12 Skrevet 6. mars 2022 Jeg gjør det når jeg har mye tanker eller er såret/sint. Jeg har forklart det i starten av forholdet at det er den beste måten jeg har funnet for å meditere etter en krangel eller hvis jeg føler på angst. Ellers kan både samboer og jeg dra ut på ærender uten å si noe til den andre, så svarer vi bare hvor vi er hvis den andre ringer eller sender melding. Jeg hadde følt meg kvalt om jeg måtte rapportere hvor jeg går hele tiden ... Det gir meg tenåringsminner til masete foreldre 🙄 Anonymkode: bc1ac...46c 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #13 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Foreldrene mine har alltid hatt det sånn - aldri tenkt at det er rart. Anonymkode: d7833...c69 Fint å høre andre gjør sånn. Men de har kanskje en slags enighet om at det er slik. Noe vi mangler her hos oss. Anonymkode: 8f66c...474
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #14 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Min bestefar gjorde alltid det når han vart frustrert eller sinna. Det var hans måte å få orden på tankene. Ikke st det nødvendigvis er fasit men ja, han sa aldri ifra han heller. Kom alltid tilbake da, men kjørte gjerne en tur til skogen haha. For meg er det ikke normalt og hadde reagert hvis samboeren min plutselig hadde gjort det. Anonymkode: 66e66...650 Blitt mer og mer her. Snikende på en måte. Gav beskjed før, men har avtatt av en eller annen grunn. Synes ikke det er greit å kjøre seg en tur i sinne, men hver sin smak. Ikke alltid i sinne dette skjer her. Anonymkode: 8f66c...474
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #15 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg gjør det når jeg har mye tanker eller er såret/sint. Jeg har forklart det i starten av forholdet at det er den beste måten jeg har funnet for å meditere etter en krangel eller hvis jeg føler på angst. Ellers kan både samboer og jeg dra ut på ærender uten å si noe til den andre, så svarer vi bare hvor vi er hvis den andre ringer eller sender melding. Jeg hadde følt meg kvalt om jeg måtte rapportere hvor jeg går hele tiden ... Det gir meg tenåringsminner til masete foreldre 🙄 Anonymkode: bc1ac...46c Forstår at det kan være kvelene hvis man må rapportere. Men å gi en beskjed hvis man reiser ut når den andre er ventet hjem synes i alle fall jeg er greit. Anonymkode: 8f66c...474
powerpuffen Skrevet 6. mars 2022 #16 Skrevet 6. mars 2022 Tja, hva som er vanlig eller ikke kommer jo an på ethvert parforhold. Hva er egentlig vanlig for dere? Om du ikke liker at det er slik må dere jo prate sammen. Vi sier alltid i fra om vi skal noen sted, med mindre det er snakk om å være borte bare en veldig kort periode, f.eks kjøre for å fylle bensin.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #17 Skrevet 6. mars 2022 Hadde aldri skjedd her. Blir vi forsinket så gir vi beskjed. Skal vi noe så gir vi beskjed så den andre ikke skal bli bekymret.. Koster oss ikke en eneste kalori Anonymkode: 9f3b9...fa7
Rhodiola Skrevet 6. mars 2022 #18 Skrevet 6. mars 2022 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. - Rhodiola, mod.
Anbefalte innlegg