Gjest Puddingen93 Skrevet 6. mars 2022 #1 Skrevet 6. mars 2022 (endret) Hei, jeg fikk korona for 2 uker siden. Hade feber og var dårlig Noen dager sen ble det bedre. Etter det har jeg vart tett i nesa og hoster grønt slim. Sov også dårligt en periode pga rastløshet og tett nese. Nå hjelper nesespray og jeg sover mye. Men jeg lurer på om Noen vet når dette vil gå over? nå per dags dato: sliter med pusten litt, hostar slim og tett nese. føler meg ellers bra. begynner å bli Lei vil trene , men klarer kun jobbe og gå kortere promenader. Noen som veit? Endret 6. mars 2022 av Puddingen93
GammelKaktus Skrevet 6. mars 2022 #2 Skrevet 6. mars 2022 Noen er jo sykere enn andre, har et par bekjente som ennå sliter 3-4 uker etter. Når det går over kan jo ingen si for det påvirker oss jo så forskjellig, noen av oss merker så vidt at vi er litt forkjøla mens andre blir dritdårlige.
Million Skrevet 6. mars 2022 #3 Skrevet 6. mars 2022 Grønt slim tyder jo på en bakteriell infeksjon, og korona er virus. Du har nok fått en følgesykdom, altså en ny infeksjon i kroppen fordi immunforsvaret ditt var redusert pga korona. Det nytter i alle fall ikke sitte her på KG og rope hjelp. Du må til legen, få tatt blodprøve og la legen lytte til brystet ditt for å sjekke om du har bronkitt eller lungebetennelse etc. 1
Anbefalte innlegg