Isambard Skrevet 7. mars 2022 #21 Del Skrevet 7. mars 2022 Lykke til Problemet er ikke bare at det er umulig. Hvis det hadde vært mulig ville man jo ha flyttet seg selv en parallell tidslinje hvor Holocaust ikke har skjedd (eller noe i den duren....visvas uansett). Noen har vært gjennom Holocaust uansett, på et eller annet plan. Det som har skjedd har skjedd, og det er uansett overstått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mt3 Skrevet 7. mars 2022 #22 Del Skrevet 7. mars 2022 Men om Holocaust ikke hadde funnet sted så ville våre forfedre ikke kjempet så hardt imot Hitler, og da er det godt mulig at vi alle ville levd under ett diktatur der kun lyshårede, blåøyde som ikke var jøder fikk lov til å få barn... Ja det er helt forferdelig at ca 6millioner jøder ble drept og alle andre jøder forfulgt og jaktet på i de 4 årene galskapen foregikk, men hva om vi måtte levd i over 80 år under ett diktatur. Fortiden kan uansett ikke endres uten at det ville utløst nye uforutsette forandringer. Så da er det godt å vite at den heldigvis ikke kan endres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #23 Del Skrevet 7. mars 2022 Nei, eller det vil si: det tror jeg ikke. For dersom jeg hadde påvirket fortiden, hadde jeg jo ikke visst om det selv. Anonymkode: 4024b...f5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå