AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #1 Skrevet 6. mars 2022 Jeg har nettopp hatt corona, og nå har min 6 mnd gamle baby det ikke bra feber, veldig slapp og trøtt, gråter mye og er åpenbart i dårlig form. Men ikke luftveissymptomer. Vi skal til lege om et par timer, men jeg lurer på om det er andre babyer som har reagert slik? Blir jo bekymra når hun er i så dårlig form. Men hun har aldri hatt feber før, så vet ikke hvordan det er vanlig å bli når man har feber. Stakkar liten 😰 Anonymkode: a7ea0...612
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #2 Skrevet 6. mars 2022 Min på 3 mnd fikk feber en natt, gråt ved berøring og løfting et par dager og var tett i nesa. Hoste kom etter noen dager, og varte i hvertfall 2 uke. Hadde før jul, så vet ikke om det var delta eller omikron. Anonymkode: 2e5d9...b8f
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #3 Skrevet 6. mars 2022 Vår fikk også feber, men ingen luftveissymptomer utover litt snørr. De første døgnene var feberen høy, og da var hun også veldig slapp, virket utilpass og gråt en del. Jeg fikk det i form av høy feber, hodepine og en øm/vond følelse i huden over hele kroppen. Og kan tenke meg at babyen kanskje hadde det på samme måte, og at det var årsaken til gråten. Paracet hjalp, men feberen gikk ganske raskt opp igjen. God bedring til babyen din! Anonymkode: 52966...3cf
Lilletrilleee Skrevet 6. mars 2022 #4 Skrevet 6. mars 2022 min var kun 3 uker.. Fikk tett nese, var utilpass med forhøyet temperatur, mye gulp og hele opplevelsen var skummel. Men det gikk fint!
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #5 Skrevet 9. mars 2022 Min var 4mnd. Kun høy feber.. hadde feber i 2 dager, Virket fin etter det. Men det første døgnet var grusomt… Anonymkode: dfffd...c82
Mango Skrevet 9. mars 2022 #6 Skrevet 9. mars 2022 Min kar er 5 mnd. Hadde feber i ett døgn, utilpass, spiste lite og sov dårlig. Begynte å hoste etter noen dager. Fortsatt hoste og veldig tett/ slimete i brystet 1 1/2 uke senere , men fin form ellers
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #7 Skrevet 10. mars 2022 Min var 3 mnd. Kun lett feber 1 dag. Anonymkode: 05f12...288
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #8 Skrevet 10. mars 2022 Vi har omikron nå, faktisk 😛 gutten på 7 mnd. hadde lett feber i 3 dager, så small det plutselig på dag 4 med over 40, veldig slapp og kastet opp et par ganger, slet med å sove den natta. Så litt varm dagen etterpå, men fin form nå ikke noe hoste eller rennende nese Anonymkode: 62095...dcb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå