Gå til innhold

Tips til proteinbarer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt ny i denne verden, men ønsker tips til proteinbarer som inneholder mye protein men lite kalorier. Jeg trener ikke særlig, men spiser for å gå ned i vekt. Jeg ser at det blir mye karbohydrater, selv om jeg får i meg protein og fett også altså. Men trenger å øke proteinene samtidig som jeg tenker at det kan være et alternativ til litt sjokolade. Så, noen konkrete tips? Gjerne noen det er enkelt å få tak i (dagligvare, apotek osv)

Anonymkode: 03f25...a6c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har bare erfaring med Barebells. Valgte dem fordi de er uten tilsatt sukker. Om jeg føler det er for mye kalorier i en bar, deler jeg den opp.

Anonymkode: f0226...fd3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mine favorittbarer er også alle fra Barebells, Mars sine (Snickers/Bounty/Mars) er også gode. Ellers er Nutramino sin med kokos digg, fåes i alle fall i kiosker. Nupo (fåes hos Normal) har en med karamell som er hinsides god, men deres med kokos er virkelig fæl (tenk gammel, harsk kokos). Eneste barene jeg virkelig ikke takler, er Quest sine. De er deigbaserte og har så mye kunstig søtning i seg at de smaker metallisk, må ha prøvd 7-8 ulike og ALLE har vært jævlige.

Anonymkode: e6c9f...161

• Liker 1
Skrevet (endret)

Pandy ligger på rundt 130 kalorier. Salt karamell og den med melkefyll anbefales. Kjøper på,fightit.no. Veldig greit å bestille derfra. Mange gode i butikk og, men ofte 200 kalorier i de. 

Endret av Frøkenfryden
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gjerne tips til barer man kan kjøpe i dagligvarebutikk, apotek eller liknende. Vil gjerne kjøpe en om gangen, for er ikke så god på å ha snacks liggende😇

Og hva er egentlig høyt proteininnhold i en bar?  (Antall gram per 100g)

Anonymkode: 03f25...a6c

AnonymBruker
Skrevet

Barebells får du kjøpt på butikk og Apotek. Billigere i butikk. Ca 200 kcal og 20 gram protein. 

Anonymkode: f0226...fd3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...