Gå til innhold

Noen av dere gravide som har erfaring med skygge på babyplan?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke jeg er gravid da det kjennes ut som mensen kan komme når som helst. Kjøpte tidligtester fra babyplan som jeg aldri har brukt før. Igår fikk jeg en supersvak strek, som nesten ikke synes på bilde. Idag en litt sterkere strek - men fortsatt sykt svak - og tenker at det er skygge? Har noen erfaring med disse testene? 

Er 11 eller 12 dpo så regner med at jeg ville fått sterkere dersom jeg faktisk var gravid 

48FEA88E-13B9-43BE-8217-AD3ECA508407.png

Anonymkode: 94873...845

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

84199527-063E-4911-A88E-AC3B9F06C63C.jpeg

AnonymBruker
Skrevet

Har inntrykk av at tidligtestene til babyplan ikke slår ut noe raskere enn de vanlige, og at det der ser ut som en typisk 11dpo-strek. Den nederste ser i alle fall for tydelig ut til å være skygge. Jeg tror du er gravid - men vent et par dager og test igjen om mensen ikke kommer 😅

Anonymkode: bf398...d1e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil nok tro du er gravid!

Jeg fikk skyggestrek for 1 mnd siden, men da hadde testen gått ut på dato. Ellers har jeg aldri fått skygge.

Anonymkode: 33517...d50

AnonymBruker
Skrevet

Nei har ikke fått skygge på disse testene. Her er et bilde av min test når jeg var 10dpo.

4704DDE7-A7A6-47F3-90FF-ABF4058C3460.jpeg

Anonymkode: 8eaed...69e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei har ikke fått skygge på disse testene. Her er et bilde av min test når jeg var 10dpo.

4704DDE7-A7A6-47F3-90FF-ABF4058C3460.jpeg

Anonymkode: 8eaed...69e

Tusen hjertelig takk for svar til dere 🥰 Håper jo selvfølgelig jeg er gravid men syns det er rart at streken er såpass svak! Ser denne testen er jo supersterk i forhold til min. Jeg er ikke hundre prosent sikkert på eggløsning heller men hadde mye eggløsningsslim 22 mars, og pittelitt 23 mars. Tok en ny metode tidligtest nå og den er helt blenda tror jeg 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tusen hjertelig takk for svar til dere 🥰 Håper jo selvfølgelig jeg er gravid men syns det er rart at streken er såpass svak! Ser denne testen er jo supersterk i forhold til min. Jeg er ikke hundre prosent sikkert på eggløsning heller men hadde mye eggløsningsslim 22 mars, og pittelitt 23 mars. Tok en ny metode tidligtest nå og den er helt blenda tror jeg 

Mente 22 og 23 februar 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har testet mye med disse. De har alltid vært blenda. Den ene gangen jeg fikk svak skygge var jeg gravid. Jeg tror du er gravid ;) evt. om det er en kjemisk på gang. Men du er jo tidlig i testingen enda så de blir nok sterkere :)

Anonymkode: 1bc58...d47

AnonymBruker
Skrevet

Du har en ganske klar «negativ» på begge testene du la ut bilde av. Den skyggen du beskriver er jo på «feil side», så forstår ikke helt hvordan man kan tolke testen som svak positiv… Jeg personlig ser kun antydninger til negativ test. 

Anonymkode: 698af...5d0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har testet mye med disse. De har alltid vært blenda. Den ene gangen jeg fikk svak skygge var jeg gravid. Jeg tror du er gravid ;) evt. om det er en kjemisk på gang. Men du er jo tidlig i testingen enda så de blir nok sterkere :)

Anonymkode: 1bc58...d47

Åhhh håper det stemmer 🥰 Jeg får teste igjen i kveld eller imorgen. Når testen er tørket nå ser jeg streken enda tydeligere og at det er farge på den men metode sin var negativ så prøver å ikke få opp forhåpningene

AnonymBruker
Skrevet

Fått mange skygger med disse. Forstår ikke de som mener de er så pålitelige? Synes nesten hver eneste en har skyggestrek… 

Anonymkode: e8918...616

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tidligtester får nesten alltid skyggestrek etter min erfaring. Men test igjen om 2 dager, så får du sikrere svar. 

Anonymkode: 34440...dbe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du har en ganske klar «negativ» på begge testene du la ut bilde av. Den skyggen du beskriver er jo på «feil side», så forstår ikke helt hvordan man kan tolke testen som svak positiv… Jeg personlig ser kun antydninger til negativ test. 

Hva mener du med feil side? Streken er på akkurat samme siden som hun som postet positiv test, med mindre det er en annen strek du har oppdaget? 😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Fått mange skygger med disse. Forstår ikke de som mener de er så pålitelige? Synes nesten hver eneste en har skyggestrek… 

Var det jeg var redd for! Kjøpte 10 stk av disse og har brukt 7, med «skygge» eller «strek» igår og idag - vet ikke enda. Men idag er «streken» sterkere enn igår

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Var det jeg var redd for! Kjøpte 10 stk av disse og har brukt 7, med «skygge» eller «strek» igår og idag - vet ikke enda. Men idag er «streken» sterkere enn igår

Jeg personlig fått skyggestrek men har aldri opplevd skyggestrek over flere dager. Da er det enten en veldig uheldig produksjonsfeil eller så er du faktisk gravid

Test igjen i morgen? Prøv en digital kanskje? 

Anonymkode: 2290f...6be

Gjest celine9292
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Jeg personlig fått skyggestrek men har aldri opplevd skyggestrek over flere dager. Da er det enten en veldig uheldig produksjonsfeil eller så er du faktisk gravid

Endret av celine9292
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Ja skal prøve å teste igjen imorgen 🥰 Streken er jo blitt sterkere siden igår, men fortsatt så svak at jeg sleit med å få den med på bilder. 

Har også mensensmerter som om mensen kommer når som helst, og skal ha den om 2 dager så ville blitt overrasket om jeg var gravid - men glad. 

Når testet dere positivt først med babyplan? 

Skrevet

Jeg har brukt 200 av disse, aldri fått skygge, kun ved graviditet, så jeg håper for deg 🤞🏻

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva mener du på feil side?? Den er jo på riktig sted?? 🤷‍♀️

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Er denne positiv?

B3636062-63C9-4547-A986-FB8CB4A3FA17.jpeg

Anonymkode: e8a3a...a34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...