AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #1 Skrevet 6. mars 2022 Tror dere det er tegn på ekte følelser når noen blir så nervøse i nærheten av deg at de skjelver på hendene? Anonymkode: 17e58...fef
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #2 Skrevet 6. mars 2022 Jeg hadde nok heller tenkt at personen sleit med angst enn at han var interessert jeg da. Anonymkode: da67d...063 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #3 Skrevet 6. mars 2022 Personen har ikke angst Anonymkode: 17e58...fef
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #4 Skrevet 6. mars 2022 Nei. Da hadde jeg nok tenkt at vedkommende har en en nevrologisk sykdom, eventuelt at han/hun er i overkant ekstremt sjenert av seg. Anonymkode: 8154d...ce1 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #5 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Personen har ikke angst Anonymkode: 17e58...fef Hvordan kan du vite det? Du lurer jo på om det er tegn på ekte følelser, når du ikke vet det så vet du heller ikke om han har angst. Anonymkode: da67d...063 1
Cornix Skrevet 6. mars 2022 #6 Skrevet 6. mars 2022 Følelser er ekte, men du kan jo ikke vite hvilke type følelser det gjelder. Mener du romantiske følelser, som f.eks forelsket? Kan hende han bare er nervøs? Datet en i en kort periode som skalv og var svett i hendene... Han var betatt, men ikke interessert i et forhold. 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #7 Skrevet 6. mars 2022 TS her, Jeg kjenner han ganske godt og har sett han i mange sosiale settinger. Han er så langt fra angst som du kan komme for å si det sånn... utrolig selvsikker type. Anonymkode: 17e58...fef
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #8 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): TS her, Jeg kjenner han ganske godt og har sett han i mange sosiale settinger. Han er så langt fra angst som du kan komme for å si det sånn... utrolig selvsikker type. Anonymkode: 17e58...fef Da er det merkelig at han skjelver sånn på hendene, så ville tenkt nevrologisk sykdom. Anonymkode: 8154d...ce1 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #10 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Da er det merkelig at han skjelver sånn på hendene, så ville tenkt nevrologisk sykdom. Anonymkode: 8154d...ce1 Han skjelver ikke på hendene til vanlig. Anonymkode: 17e58...fef
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #11 Skrevet 6. mars 2022 Jeg skjelver ofte på hendene. Vet ikke hvorfor. Har ADD og er ofte stresset, men jeg utstråler ro så folk tror jeg er rolig, men er egentlig stresset. Ikke pga noe eller noen, er generelt bare veldig stressa på innsiden selvom jeg ser rolig ut. Anonymkode: 591fc...637 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #12 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): TS her, Jeg kjenner han ganske godt og har sett han i mange sosiale settinger. Han er så langt fra angst som du kan komme for å si det sånn... utrolig selvsikker type. Anonymkode: 17e58...fef Man kan fint ha angst eller indre uro og likevel være selvsikker. Anonymkode: 591fc...637 6
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #13 Skrevet 6. mars 2022 Nei. AnonymBruker skrev (25 minutter siden): TS her, Jeg kjenner han ganske godt og har sett han i mange sosiale settinger. Han er så langt fra angst som du kan komme for å si det sånn... utrolig selvsikker type. Anonymkode: 17e58...fef Det at du må spørre her inne om en slik ting, tyder jo på at du ikke akkurat vet alt om det menneskelige sinn, eller hva? Så dette kan faktisk ha noe med nervøsitet overfor deg. Jeg også kan bli nervøs stilt overfor mennesker som tolker meg helt i hytt og pine. Og om det skulle skyldes følelser, så er ikke de mer ekte jo mer et menneske skjelver. Anonymkode: a2a58...53a 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #14 Skrevet 6. mars 2022 Han er ikke skikkelig hangover da? Kan skjelve da Anonymkode: 397e2...8bf 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #15 Skrevet 6. mars 2022 Nei, det er heller tegn på at han av en eller annen grunn ikke er komfortabel med situasjonen, kanskje han har blåst det opp i fantasien og realiteten skremmer ham, men uansett så er han ikke komfortabel. Anonymkode: 60a56...4db
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #16 Skrevet 6. mars 2022 Umulig å si hvorfor. Anonymkode: b2443...4de 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #17 Skrevet 6. mars 2022 Min nåværerende kjæreste skalv skikkelig på hendene når vi var med hverandre i begynnelsen. Han var plaget med angst - MEN hadde også følelser for meg så kan godt være det er dette Anonymkode: 60517...cd8 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #18 Skrevet 6. mars 2022 Jeg ville tenkt han var bakfull. Det har skjedd meg én gang at jeg skalv skikkelig på hendene med en mann. Det var en kombinasjon av mange faktorer som gjorde at jeg ble så engstelig, og jeg pleier ikke skjelve. Men ofte føles det mer synlig enn det er. Jeg prøvde å bare ha hendene i ro (endte opp med å ikke spise noe fordi jeg ikke ville at det syntes 🙃). Anonymkode: f910f...fc8
Gjest Warrior Skrevet 6. mars 2022 #19 Skrevet 6. mars 2022 (endret) Kan være. Det kan også være angst eller på grunn av en sykdom. Kan være flere grunner til at noen skjelver på hendene. Hvis det kun skjer i nærheten av deg og skjedd flere ganger, så er det jo sannsynlig at han er nervøs på grunn av han har følelser for deg tenker jeg. Har det bare skjedd en gang så kan det være mange grunner til det. Men dette kan bare han svare på. Endret 6. mars 2022 av Warrior
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #20 Skrevet 6. mars 2022 Mer sannsynlig er at han har lavt blodsukker, fått i seg for mye koffein, har sovet dårlig, har angst, er bakfull, spist lite osv. Anonymkode: 858ad...686
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå