Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har kjøpt disse for første gang, er tidligtester. Igår tok jeg en test hvor det kom strek som var ultra svak. Idag tok jeg ny test som fortsatt er veldig svak. Er det normalt å få skygge på disse? Ville vell fått sterkere om den var positiv? Er 11-12 dpo, og kjennes ut som mensen kan komme når som helst 😅 Vil unngå å kjøpe disse testene igjen om det er flere som får skygge

Anonymkode: 05900...9aa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Her er testen forresten 

877C6255-5CBF-4F30-9FC7-3A0FEBF8B3E5.png

AnonymBruker
Skrevet

Ser noe her ja, men vanskelig å si om det er skygge eller ikke. Ser streken rosa ut i virkeligheten? 😊 Har dessverre ikke erfaring med disse testene selv. 

Anonymkode: b3e6a...6c4

Skrevet

Har sluttet å kjøpe babyplan fordi det  bare ga skygge, nokså tydelige streker også!

• Liker 1
Skrevet
Neutral90 skrev (1 time siden):

Har sluttet å kjøpe babyplan fordi det  bare ga skygge, nokså tydelige streker også!

Har også merket mye skygge på de fortiden! Hvilket merke bruker du nå? 😊

AnonymBruker
Skrevet

Trådstarter her. Jeg åpnet nå en ny test fra babyplan og på denne kan jeg faktisk se skygge på både kontrollstrek og teststrek før jeg har tatt testen! Skikkelig dårlig, er sikkert dette som gir «strek» 

Skrevet
Tessiekd skrev (25 minutter siden):

Har også merket mye skygge på de fortiden! Hvilket merke bruker du nå? 😊

Synes både make sure og easy@home er bedre, sistnevnte må bestilles vis Amazon:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes streken ser jevn og hel ut, og det er alltid positivt! Jeg har fått skyggestrek som ser positiv ut hele tre ganger på disse testene, og var flerr KG brukere som mente at det måtte være strek. Det var det altså ikke.

Anonymkode: 5f2b1...3c5

Skrevet (endret)

Mest trolig det jeg også fikk denne PP-en.. så sykt skuffa, da jeg fikk et lite håp om at det var positiv test.. 😢 

Endret av Belsie
Skrevet

Jeg fikk masse svake streker/skyggestreker med babyplan sist PP. Åpnet et annet parti jeg hadde og de var helt blenda. Så tror det er noen dårlige tester ute å går fortiden... 

AnonymBruker
Skrevet

Mensen har ikke kommet enda, den skulle kommet idag. Men tror likevel ikke jeg er gravid, testet sist 11dpo, og regner med det er skyggestrek. Skikkelig irriterende som dere ovenfor skriver, man blir glad og deretter skuffet 😔

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Mensen har ikke kommet enda, den skulle kommet idag. Men tror likevel ikke jeg er gravid, testet sist 11dpo, og regner med det er skyggestrek. Skikkelig irriterende som dere ovenfor skriver, man blir glad og deretter skuffet 😔

Blir ekstra vondt når man får opp håpet og blir «lurt» på et vis, ja.. 😢 Likevel om testene er billige, så bør de samtidig være pålitelige 🥰

AnonymBruker
Skrevet

Dette er vell den berømte skyggestreken som babyplan er blitt så flinke på? 😭

Streken kom med en gang som man så vidt kan se på første bilde. 

Andre bilde er etter 5min.

IMG_20220310_194031.jpg

IMG_20220310_194407.jpg

Anonymkode: f1cde...364

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...