AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #1 Skrevet 6. mars 2022 Har lagt merke til at det florerer av velstående rike mennesker på CC vest kjøpesenter. Skjønner ikke helt hvorfor de er så rike og hvorfor det BARE florerer av rike folk der? Kan noen forklare? Anonymkode: 087e5...bce
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #2 Skrevet 6. mars 2022 Hvordan vet du at de er rike? Anonymkode: bb788...5d9 3
Brunello Skrevet 6. mars 2022 #3 Skrevet 6. mars 2022 Det er selvsagt ikke bare rike folk der. Men siden det er nærsenteret til et dyrt område, er det selvsagt en god del folk med god råd som handler der. 3
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #4 Skrevet 6. mars 2022 Rike - eller folk med mye lån og kreditt? Anonymkode: 37784...20e 1 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #5 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har lagt merke til at det florerer av velstående rike mennesker på CC vest kjøpesenter. Skjønner ikke helt hvorfor de er så rike og hvorfor det BARE florerer av rike folk der? Kan noen forklare? Anonymkode: 087e5...bce 😂😂😂 Da jeg "frekventerte" kjøpesenteret var jeg aap-mottaker, minstesats. Vakke så rik... Men for å være mer seriøs, det bor enn del rike folk i nærområdet. De må jo handle et sted de også 🤷🏼♀️ Anonymkode: 33e0a...8e3 4
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #6 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvordan vet du at de er rike? Anonymkode: bb788...5d9 Lurer jeg også på. Anonymkode: c5332...cb6 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #7 Skrevet 6. mars 2022 Du vet ikke om de er rike. Jeg bodde i nærheten av det senteret når jeg tjente litt over 200k i året. Jeg var ofte der fordi det være nærme. Mulig noen trodde jeg var rik også. For alt du vet kan det være folk som prøver å passe inn i området som har mye kredittgjeld. De ser bare rike ut fordi de har kjøpt dyre klær og vesker. Men så er det et sted der det bor en del rike og da, så da er det vel naturlig at det er en del av de der. Anonymkode: 20530...952
Anonymbruker*** Skrevet 6. mars 2022 #8 Skrevet 6. mars 2022 Jeg som student med typisk lav inntekt stikker av også innom CC av og til. Fordi jeg bor i nærheten.
Rhodiola Skrevet 6. mars 2022 #9 Skrevet 6. mars 2022 Ryddet for diskriminerende og krenkende ytringer. - Rhodiola, mod. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #10 Skrevet 6. mars 2022 Det ligger jo på vestkanten i Oslo da, nærmeste kjøpesenter for alle som bor på Ullern for eksempel. Jeg er der ofte selv uten at jeg er spesielt rik. Søsteren min kjører fra andre siden av byen for å handle der. Hun ER rik! Dessuten har senteret en del dyre butikker som sikkert tiltrekker seg folk med penger. Nei, jeg tror ikke de som handler der har kredittkortgjeld. Jeg tror de har penger og at dere som skriver sånt bare er misunnelige. Anonymkode: e8d08...f48 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #11 Skrevet 6. mars 2022 Det heter jo CC Vest og det ligger nært Bestum, Ullern, Smestad, Røa og Lysaker. Så er det typisk voksne damer som liker å handle der. Jeg er oppvokst i Vestre Aker og jeg handler mest i sentrum. Moren min liker bedre å gå på senter, og noen ganger møter hun en venninne i nærheten og tar en kaffe der. Anonymkode: e1901...113
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #12 Skrevet 6. mars 2022 Jeg har vært der flere ganger, er ikke rik. Men siden det ligger på vestkanten er det jo der de med penger bor, så ikke rart de handler i sitt nærområde. Er ikke mange Frogner fruer som drar på Holmlia på shopping Anonymkode: 6112e...3c3
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #13 Skrevet 6. mars 2022 Alle som går på Meny er rike, ergo er folk som handler på CC vest rike? Anonymkode: 11f1d...dd9
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #14 Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Har lagt merke til at det florerer av velstående rike mennesker på CC vest kjøpesenter. Skjønner ikke helt hvorfor de er så rike og hvorfor det BARE florerer av rike folk der? Kan noen forklare? Anonymkode: 087e5...bce De bor vel i området 😂 Bare raringer på liertoppen feks. Dra dit du. Anonymkode: 585bc...780
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #15 Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Alle som går på Meny er rike, ergo er folk som handler på CC vest rike? Anonymkode: 11f1d...dd9 Meny har masse bra tilbud, hilsen sunnmøring Anonymkode: 585bc...780 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå