Gå til innhold

Ukrainske myndigheter på ville veier.

Krantz95

Anbefalte innlegg

I Grosny skrev (På 9.3.2022 den 22.36):

Janukovich var Ukrainas demokratisk valgte president. Det burde vært respektert. Det sies at han var veldig korrupt, men det gir ikke USA og deres håndtlangere rett til å lage kupp. Var han skurk så skulle Ukraina arrestert han selv, og i stedet for kupp skulle det vært nyvalg. Kuppets styre var ikke legitimt selv om vesten godkjente det. Det ble ikke akseptert i hele Ukraina, og her ligger en god del av det grumset som skapte utbryter-republikker og som  fikk Putin til å utagere.

Dette er Russland sin versjon og direkte feil. Jeg har over 20 år bak meg i Ukraina. Med familie og venner fra alle sammfunnslag og nesten alle deler av Ukraina. Jeg bodde i Kyiv hele 2014 og deltok i protestene / opptøyene på Maidan når Yanukovych ble styrtet. Ja, amerikanerne har vært innvolvert i mange ting i Ukraina, og takk og pris for det. Ellers hadde Putin fått fastlands vei til Krim allerede den gangen.

For å forstå hatet mot den russiske marionetten Yanukovych, måtte du nesten ha bodd sammen med Ukrainere i årene før han ble styrtet. Amerikanerne behøvde knapt nok å løfte en finger i denne sammenhengen.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...