AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #1 Skrevet 6. mars 2022 Jeg var ute i noen timer i går, og våknet i dag med vond hals og forferdelig slitenhet i kroppen. Merket forsåvidt den utmattelsen i går kveld, men trodde jeg bare var sliten etter dagen. La meg kl 21.15 i går, og da hadde jeg hatt lyst til å legge meg i en time allerede 🙈 Hvis dette er pollenallergi er det vel rart at jeg ikke merker noe fra øyne og nese? Jeg har påvist gresspollenallergi, men den kommer senere. Nå er det andre typer, som jeg ikke har påvist allergi mot. Dette skjer hvert år rundt denne tiden. Og hvert år må jeg være hjemme fra jobb, noe jeg syns er problematisk... Hvordan starter din allergi? Anonymkode: 6f518...793
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #2 Skrevet 6. mars 2022 Jeg har pollenallergi, men har ikke symptomer fra nese og øyne. Får hodepine, blir trett, muskelsmerter i nakken (som mår jeg har feber) og våkner med sår hals hver dag pga slim i svelget. Anonymkode: 3cc2a...efb
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #3 Skrevet 6. mars 2022 Ts her Takk for svar! Hos meg har dette pleid å være verst akkurat når sesongen starter, og så gir det seg etter en ukes tid, og jeg kjenner ikke noe mer før øyne og nese begynner å renne når gresspollenet kommer senere på sesongen. Hvor lenge pleier du å ha symptomer? Anonymkode: 6f518...793
AnonymBruker 31 Skrevet 6. mars 2022 #4 Skrevet 6. mars 2022 Jeg er en av de som aldri får påvist allergi ved testing, men som likevel har gress allergi hvertfall. Min lege sier man kan ha lokale reaksjoner og ha allergi selvom det ikke går utover testene. Jeg blir tett/snørret og rennende nese om hverandre. Det klør også. Nyser mer. Blir sliten og trøtt, produserer enorme mengder med slim i nese og nedre luftveier. Jeg starter ofte med medisiner ( tabletter og reseptbelagt nesespay) allerede i slutten av mars. Det har hjulpet meg veldig. Da slipper jeg unna den Værste starten. Merker jo at det kommer, men har ikk like sterke symptomer.. like lenge.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #5 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ts her Takk for svar! Hos meg har dette pleid å være verst akkurat når sesongen starter, og så gir det seg etter en ukes tid, og jeg kjenner ikke noe mer før øyne og nese begynner å renne når gresspollenet kommer senere på sesongen. Hvor lenge pleier du å ha symptomer? Anonymkode: 6f518...793 Har symptomer fra månedskiftet februar/mars til slutten av oktober. Anonymkode: 3cc2a...efb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå