AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #1 Skrevet 6. mars 2022 Jeg trenger ny stekeovn. I dag har jeg en stekeovn + en micro som står på benken. Jeg skal pusse opp kjøkkenet og har da lyst på kombinert micro og stekeovn (jeg bruker micro mye til opptining og poppcorn). Dere som kjenner til denne kombinasjonen, så lurte jeg på; 1. Fungerer stekeovnen på over/undervarme og varmluft like bra som ovn uten micro? 2. Er det mulig å steke to brett samtidig i ovnen? (Innbiller meg at micro elementene tar opp litt plass i ovnen?). 3. Har dere noen å anbefale, som ikke er av de dyreste? Anonymkode: 676fc...459
Frauken Skrevet 25. mars 2022 #2 Skrevet 25. mars 2022 Vi har en AEG Blackline kombiovn, og man kan ikke poppe popcorn i den. Tror det gjelder alle type kombiovner dessverre. vi har denne i tillegg til vanlig ovn. Den er litt mindre (men mulig man får tak i «vanlig» størrelse også?). Alle funksjoner fungerer like bra som på den vanlige ovnen. Den eneste begrensingen er at den ikke kan gå over 220 grader. Nå er det jo ikke så ofte man trenger det da, men greit å vite😊
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #3 Skrevet 25. mars 2022 Vi har Miele kombiovn, dårlig på popcorn, bra på alt annet. Anonymkode: 25e32...331
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #4 Skrevet 25. mars 2022 Hadde en kombiovn fra Ikea (Whirlpool?), og den var helt kurant til popcorn den. Anonymkode: e6ec6...f3a
Ginny Skrevet 25. mars 2022 #5 Skrevet 25. mars 2022 Kombiovnen min fra AEG er helt elendig. Som stekeovn fungerer den som normalt, men microfunksjonen er bare drit. Vurderer å få tak i en vanlig Micro til benken, og bytte ut kombiovnen med en vanlig ovn med pyrolyse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå