Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 54 år gammel og gift med ungdomskjæresten. Vi traff hverandre på 18-årsdagen min, vi giftet oss da vi begge var rundt 25 år, vi har fått barn og holder sammen og har det fint. Men jeg tenkte over det forleden, at jeg ikke er like "sprek" i sengen lenger. Da vi var yngre kunne jeg vekke ham med en blowjob, det har jeg ikke gjort på ti år. Eller ved å sette meg oppå ham. Det tenker jeg ikke engang på å gjøre lenger. Hvis han sover ar jeg ham sove.

Men vi har jo sex. Et par ganger i uken, og da tar jeg ham i munnen. Og vi kysser hver dag, også med tunge. Vi er nakne sammen, kjæler for hverandre og har mye nærhet. Men en del er altså borte. Sex i det fri, en kjappis på kjøkkenet, en finger i rumpa i dusjen, en blowjob (jeg sugde ham en gang før jul, kanskje for tredje eller fjerde gang det året, altså slik at han kom).  Så vi er "kjedeligere". Er det dumt? Er det bekymringsfullt? Er det vanlig? Hva er egentlig vanlig? Eller skal vi bare tenke at vi har det fint, og jeg skal slutte å gruble.

Anonymkode: cb4a3...deb

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg er 54 år gammel og gift med ungdomskjæresten. Vi traff hverandre på 18-årsdagen min, vi giftet oss da vi begge var rundt 25 år, vi har fått barn og holder sammen og har det fint. Men jeg tenkte over det forleden, at jeg ikke er like "sprek" i sengen lenger. Da vi var yngre kunne jeg vekke ham med en blowjob, det har jeg ikke gjort på ti år. Eller ved å sette meg oppå ham. Det tenker jeg ikke engang på å gjøre lenger. Hvis han sover ar jeg ham sove.

Men vi har jo sex. Et par ganger i uken, og da tar jeg ham i munnen. Og vi kysser hver dag, også med tunge. Vi er nakne sammen, kjæler for hverandre og har mye nærhet. Men en del er altså borte. Sex i det fri, en kjappis på kjøkkenet, en finger i rumpa i dusjen, en blowjob (jeg sugde ham en gang før jul, kanskje for tredje eller fjerde gang det året, altså slik at han kom).  Så vi er "kjedeligere". Er det dumt? Er det bekymringsfullt? Er det vanlig? Hva er egentlig vanlig? Eller skal vi bare tenke at vi har det fint, og jeg skal slutte å gruble.

Spør ham!

Anonymkode: 14c04...9c9

Gjest Hottentått
Skrevet

Dere har et MYE bedre sexliv enn 90% av småbarnsforeldre hvertfall😆 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Spør ham!

Han kan ikke vite hva som er vanlig, like lite som jeg kan det. Han kan ikke vite om det vi opplever er noe alle opplever. Eller om det vi har faktisk er bra sammenlignet med hvordan andre par, etter lang tid, har sine seksualliv. Vi har selvsagt snakket om dette - på et generelt nivå - flere ganger, på ulike måter, og med humor. 

AnonymBruker
Skrevet

Dere har jo ett flott sexliv.
Jeg er 10 år yngre, og har litt kortere forhold enn dere, men det er såååå kjeeeeeedelig. Han er mer interessert i undertøyet mitt enn meg, og det til tross for at jeg er omtrent like slank som for 20 år siden, mens han har blitt overvektig. Det er tre pump bakfra og så er han ferdig. Og jeg tyr til vibratoren min etterpå for å ha noe slags glede av det.

Anonymkode: 5532d...c3e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg er 10 år yngre, og har litt kortere forhold enn dere, men det er såååå kjeeeeeedelig. Han er mer interessert i undertøyet mitt enn meg, og det til tross for at jeg er omtrent like slank som for 20 år siden, mens han har blitt overvektig. Det er tre pump bakfra og så er han ferdig. Og jeg tyr til vibratoren min etterpå for å ha noe slags glede av det.

Dette med overvekt er ikke noe problem. Han veier det samme som da han var 20 år og han holder lenge nok i massevis. Det eneste er at han innimellom kan oppleve å mykne når vi har sex. Ikke ofte, men innimellom. Men det er ikke noe problem, han har knallhard morgenereksjon nesten hver dag og har ingen potensproblemer utover det jeg skrev. 

Gjest Hottentått
Skrevet

Dette blir jo litt sånn.. Jeg er 170 høy, 60 kg, naturlige store flotte faste pupper, flat mage, sprettrumpe, naturlig solbrun og langt pent hår. Høres jeg stygg ut?

Jeg tror sexlivet deres er helt fint og hvis ikke så kan dere oppsøke sexolog for å se om dere kan få profesjonell hjelp. 

AnonymBruker
Skrevet

Dere har et mye bedre sexliv enn meg og samboer som har vært sammen i 4 år bare! Her er det sjeldent sex i noen som helst form. Han jobbet og orker ingenting utenom å ligge på sofaen når han kommer hjem, og han legger seg lenge før meg også for å være opplagt til jobb. Jeg forstår at du lurer litt siden sexlivet deres har vært veldig bra, hyppig og variert. Dette er jo en forandring for dere, men det virker uansett veldig bra i forhold til hvordan mange andre har det.

Anonymkode: 7b765...4cb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

At man er like slank betyr jo ikke at man ser ut som man gjorde for 20år siden. Huden, fjeset, elastisiteten, spretten, rynker, osv. 

Tenker det at man ikke nødvendigvis er like seksuelt tiltrukket av partner gjennom et livslangt forhold er noe man må lære seg å leve med. Man begynner jo ikke plutselig å synes gamlinger er digg bare fordi man blir gammel selv. Så det er jo et enormt paradoks.

Anonymkode: 3a7d0...d62

AnonymBruker
Skrevet

Å slutte med oralsex er ikke et bra tegn. 

Anonymkode: 47110...54b

AnonymBruker
Skrevet

Det er helt naturlig at det forandrer seg med åra. Man er mer sliten, man syns på et punkt at ikke alt er så spennende lenger, man har ikke det samme behovet. Helt naturlig at alderen forandrer alle aspekt ved livet. 

Anonymkode: 0970e...2e8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er ikke noe rart han mangler seksuell stamina om han er sterkt overvektig. Han må ta tak i helsa si om det skal bli dreis på sakene. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det var som å lese om meg selv, men min er ikke interessert i undertøyet mitt en gang. Han er overvektig og har plager som gjør at det er så mye styr for å gjennomføre samleie. Og får vi det først til er det over på noen få jokk🙈Jeg rekker ikke få noen nytelse ut av det...

Anonymkode: 7b765...4cb

• Liker 1
Skrevet

Så lenge dere begge er fornøyd så har dere jo et bra sexliv. Er forresten helt sikker på at han ikke hadde blitt misfornøyd om du vekket han med en BJ  en dag😉😁Men anbefaler deg å snakke med ham, siden det er den eneste måten å finne ut av tingene. Og det er aldri for seint å "sprite opp" sexlivet litt😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Angående sex i det fri, så var jeg litt mer crazy med det før jeg fikk unger, altså! Ser for meg nå å plutselig bli tatt på fersken utendørs av rektor til ungene 😂😂😂

Ellers så høres det nå ut som dere har det fint. Og så kan dere jo bare finne på noe nytt av og til bare på gøy, og ikke fordi dere føler dere må 😊

Anonymkode: 9cb0c...2c2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Angående sex i det fri, så var jeg litt mer crazy med det før jeg fikk unger, altså! Ser for meg nå å plutselig bli tatt på fersken utendørs av rektor til ungene 😂😂😂

Anonymkode: 9cb0c...2c2

Er nok lurt å bedrive det utenfor kommunen i det minste 😄

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Dette var vel ikke verst? Jeg er 40,gift på 12 året og har ca samme sexliv. Vi har 3 barn. Dette med at sex uteblir for småbarnsforeldre handler bare om å prioritere,og sex er en viktig prioritering for oss ♥️

Anonymkode: 93866...6ee

AnonymBruker
Skrevet
Hottentått skrev (9 timer siden):

Dette blir jo litt sånn.. Jeg er 170 høy, 60 kg, naturlige store flotte faste pupper, flat mage, sprettrumpe, naturlig solbrun og langt pent hår. Høres jeg stygg ut?

:laugh:  

Anonymkode: c818e...4cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...