Gå til innhold

Dersom du skulle kjøpe deg kåpe nå til hverdragsbruk, og bruke den nå utover våren, ville du gått for ull eller noe annet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dersom du skulle kjøpe deg kåpe nå til hverdragsbruk, og bruke den nå utover våren, ville du gått for ull eller noe annet?

Jeg er i tvil om hva jeg skal kjøpe, og hvor mye penger jeg skal svi av...

Anonymkode: 08df0...6b8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Denne kåpen fra Ralph Lauren likte jeg :) Den i brun kamelfarge falt jeg for, men den finnes i flere farger. Ullmiks, 60% ull. 

Teller på knappene om jeg skal bruke et par tusen på en kåpe nå eller ikke...

Anonymkode: d0c6b...8c4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bestilte den jeg linket til ovenfor! 😛 Den var satt ned 1500 kroner, så jeg slo til. Har ingen kåpe fra før.

Anonymkode: d0c6b...8c4

Gjest Blondie65
Skrevet

Her på Vestlandet er dessverre ullkåpe veldig upraktisk - spesielt hvis man ikke har bil. Jeg hadde ikke valgt ullkåpe som eneste yttertøy. Jeg har ullkåpe og den får jeg brukt på kalde tørre dager, sånn ca 3-4 ganger pr år.

Hadde jeg bodd et sted det regnet mindre hadde ullkåpe vært langt mer aktuelt.

Det jeg ønsker meg er en flott regnkåpe med ordentlig snitt og hette. Jeg har en kjøpt i England uten hette som jeg elsker. Jeg ønsker meg og leter etter en tilsvarende med hette, og gjerne med avtakbart fôr som gjør den mulig å bruke hele året.

AnonymBruker
Skrevet

TS her:
Jeg bor i Innlandet-fylket og da er det pluss- og minus-grader om hverandre....

Jeg tar i mot flere tips og gode råd :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

TS her:
Jeg bor i Innlandet-fylket og da er det pluss- og minus-grader om hverandre....

Jeg tar i mot flere tips og gode råd :)

Jeg bor i Oslo, her blir ull raskt for varmt. Så jeg går for tynnere parkaser/kåper i bomull som er litt vindtette(ish) og har en god lang cardigan under. Den kan man veksle mellom av/på ettersom temperatur :) 

AnonymBruker
Skrevet

Lang allværsjakke i kåpefasong. Eneste som nytter når sesongen for regn-snø-sol-sørpe om hverandre setter inn. 

Anonymkode: 42716...9a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...