AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #1 Skrevet 6. mars 2022 Hva tenker dere menn gjør en dame god i sengen? Tenker selvsagt på sex, så orker ikke teite svar som å re opp sengen 😂 Grunnen til at jeg spør, er at jeg tror ikke jeg er god eller gjør noe veldig spesielt, men likevel er de godt fornøyde de jeg har vært med. Er menn fornøyde så lenge de får seg noe? Holder på med helt vanlige ting, som ulike stillinger, noen leketøy, oral, ulike steder, noen ekle elementer fra BDSM. Altså ganske standard. Er trygg på meg selv, så handler ikke om komplekser når jeg skriver at jeg ikke tror jeg er god, men mer om hvor «lite» som skal til før menn er fornøyde (etter min erfaring, som ikke nødvendigvis er representativ). Og hva liker dere menn? Ja, det er individuelt og man snakker sammen, men fyr løs med tips om det lille ekstra Anonymkode: 846ff...a5c
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #2 Skrevet 6. mars 2022 Spurte kjæresten min om dette for en stund siden og han sa at det var fordi jeg var engasjert, lager lyd, kom med forslag til stillinger. Han har tidligere også sagt at jeg er trangere enn mange og at det er digg, men han regner nok ikke dette som "god i sengen" akkurat. Jeg var litt overrasket siden jeg alltid har sagt at jeg nok er ganske dårlig i sengen😂 Men mitt inntrykk er at mange damer har tatt lite ansvar for egen og andres nytelse, og dermed er avhengig av at mannen gjør mye av jobben. Meg selv inkludert. Men man blir ikke god i senga på den måten. Alder og erfaring er også noe som hjelper tror jeg. Man er gjerne mer selvsikker, kan noen triks og gir mer faen i ting. Anonymkode: 78d5e...16b 3
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #3 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Spurte kjæresten min om dette for en stund siden og han sa at det var fordi jeg var engasjert, lager lyd, kom med forslag til stillinger. Han har tidligere også sagt at jeg er trangere enn mange og at det er digg, men han regner nok ikke dette som "god i sengen" akkurat. Jeg var litt overrasket siden jeg alltid har sagt at jeg nok er ganske dårlig i sengen😂 Men mitt inntrykk er at mange damer har tatt lite ansvar for egen og andres nytelse, og dermed er avhengig av at mannen gjør mye av jobben. Meg selv inkludert. Men man blir ikke god i senga på den måten. Alder og erfaring er også noe som hjelper tror jeg. Man er gjerne mer selvsikker, kan noen triks og gir mer faen i ting. Anonymkode: 78d5e...16b Dette. Vær engasjert, ta litt styring og ansvar for egen nytelse, kommuniser. La det være en lek som begge liker, og bruk gjerne leketøy sammen. Anonymkode: f353d...24b 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #4 Skrevet 6. mars 2022 Så lenge hun er deilig er det nesten greit at hun ligger der som en stokk også, men for damer som ikke er så attraktiv at de kan flyte på utseende og tilfredstille på det viset så er e nødt til å være aktive. Anonymkode: 9486e...883
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #5 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Spurte kjæresten min om dette for en stund siden og han sa at det var fordi jeg var engasjert, lager lyd, kom med forslag til stillinger. Han har tidligere også sagt at jeg er trangere enn mange og at det er digg, men han regner nok ikke dette som "god i sengen" akkurat. Jeg var litt overrasket siden jeg alltid har sagt at jeg nok er ganske dårlig i sengen😂 Men mitt inntrykk er at mange damer har tatt lite ansvar for egen og andres nytelse, og dermed er avhengig av at mannen gjør mye av jobben. Meg selv inkludert. Men man blir ikke god i senga på den måten. Alder og erfaring er også noe som hjelper tror jeg. Man er gjerne mer selvsikker, kan noen triks og gir mer faen i ting. Anonymkode: 78d5e...16b Jeg er aktiv og engasjert, og ikke helt ung (midten av 30 årene) og trygg på meg selv - kanskje det ligger der som du sier. Anonymkode: 846ff...a5c
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #6 Skrevet 6. mars 2022 Jeg har egentlig fått høre at jeg er "god i sengen" i hele mitt aktive seksualliv (er i slutten av 40-årene nå). Min aller første kjæreste og sexpartner var veldig eksperimentell, og vi lekte mye med og rundt sex. Så det er blitt min sex-stil. Uredd, leken, nyter, gir tilbakemeldinger, synes det er gøy å prøve ut noe nytt. Min erfaring er at mannfolk synes det er digg, de trenger ikke å jobbe for min nytelse – de synes det er flott at jeg slipper meg løs og nyter. Jeg digger sex, rett og slett. Anonymkode: 67ce0...e2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå