AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #1 Skrevet 6. mars 2022 ..hvordan ville du hatt det? Tenker både på utformingen av kjøkkenet, stil på fronter, valg av hvitevarer, type vegg og gulv og ulike smarte løsninger i innredningen. Hvordan ser drømmekjøkkenet ditt ut? Anonymkode: 22ec1...92b
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #2 Skrevet 6. mars 2022 Hvitt, marmor eller terazzo benkeplate, messing håndtak. Anonymkode: 78324...89a
Avstand Skrevet 6. mars 2022 #3 Skrevet 6. mars 2022 Jeg liker plain. Vanskelig å velge mellom alt det stilige, og så må man tenke at man skal ha det slik noen år. Så man blr ikke ta noe man blir lei. Jeg synes det er kult med matt svart, men vet ikke om det kan føles tungt med tiden. Eller hvitbeiset eik, eller hvitt metallic. Skuffer uten håndtak, altså sånne usynlige håndtak da. Kjøkkenøy er veldig fint! 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #4 Skrevet 6. mars 2022 Jeg ville hatt planløsning ala det Stine Skoli har, med utseende ala det Ida Gran Jansen har. https://www.instagram.com/reel/CZ1y5erpWjf/?utm_medium=copy_link Vil ha gulv, benkeplate og evt andre tredetaljer i lys eik. Anonymkode: 78c14...bf8
Amossa Skrevet 6. mars 2022 #5 Skrevet 6. mars 2022 Da hadde jeg lagt ny benkeplate i eik på både benker og kjøkkenøy. Hadde valgt vask og armatur i messing. Den fritthengende vifta over kjøkkenøya ville blitt erstattet med Mieles platetopp med innebygget vifte. Nytt kjøleskap i sort. Planløsning, golv og innredning liker jeg veldig godt. Ønsker ikke større endringer.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #6 Skrevet 6. mars 2022 Skuffer under benken, noen høyskap, ikke overskap. Kjøkkenøy, ventilator enten i tak eller i platetopp. Lys kompositt benkeplate, mørke (grønn, brun, grå eller svart) matte eller beiset skap. Heltre, ikke laminat. Anonymkode: dae33...8fc
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #7 Skrevet 6. mars 2022 Slette flater i alle fall, ikke noe utskjæringer, og ingen vindu eller åpne hyller. Hvitt antar jeg, som vi har i dag. I alle fall ikke svart. Jeg er ikke glad i mørkt interiør, og da jeg spurte kollegaene mine som begge har nye kjøkken om det har gått bra, sa hun ene «Ja, men det er matt svart, så du kan tenke deg hvordan det ser ut!», og hun andre «Ja, men det er høyglanset svart, så du kan tenke deg hvordan det ser ut». Møkk og merker vises visst godt uansett type svart. Marmorplate eller steinplate hadde vært praktisk med å sette fra seg alt mulig, og med tanke på søl og vasking. Ville hatt dype skuffer til å sette tørrvarer i, det ser praktisk ut! Vi har mest skap i dag. Anonymkode: 92771...8a4
Ejlisi Skrevet 7. mars 2022 #8 Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 6.3.2022 den 22.03): Slette flater i alle fall, ikke noe utskjæringer, og ingen vindu eller åpne hyller. Hvitt antar jeg, som vi har i dag. I alle fall ikke svart. Jeg er ikke glad i mørkt interiør, og da jeg spurte kollegaene mine som begge har nye kjøkken om det har gått bra, sa hun ene «Ja, men det er matt svart, så du kan tenke deg hvordan det ser ut!», og hun andre «Ja, men det er høyglanset svart, så du kan tenke deg hvordan det ser ut». Møkk og merker vises visst godt uansett type svart. Marmorplate eller steinplate hadde vært praktisk med å sette fra seg alt mulig, og med tanke på søl og vasking. Ville hatt dype skuffer til å sette tørrvarer i, det ser praktisk ut! Vi har mest skap i dag. Anonymkode: 92771...8a4 Benkeplate i marmor er ikke å anbefale på kjøkken. Altfor porøst mtp skader og flekker. Skal ingenting til før den blir stygg. Marmoretterligning derimot 👌🏻 3 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #9 Skrevet 8. mars 2022 Ejlisi skrev (45 minutter siden): Benkeplate i marmor er ikke å anbefale på kjøkken. Altfor porøst mtp skader og flekker. Skal ingenting til før den blir stygg. Marmoretterligning derimot 👌🏻 Marmorplaten vi har i feriehuset har holdt seg langt bedre enn etterligning vi hadde hjemme. Ja den er i bedre stand enn laminerte benkeplate nr 2. Den er faktisk like fin etter snart 20 år, og det er ikke på grunn av lite bruk. Når vi ikke bruker feriehuset brukes det av andre. Neste gang blir det ekte hjemme også. Anonymkode: 05085...7f8
tirben Skrevet 8. mars 2022 #10 Skrevet 8. mars 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Marmorplaten vi har i feriehuset har holdt seg langt bedre enn etterligning vi hadde hjemme. Ja den er i bedre stand enn laminerte benkeplate nr 2. Den er faktisk like fin etter snart 20 år, og det er ikke på grunn av lite bruk. Når vi ikke bruker feriehuset brukes det av andre. Neste gang blir det ekte hjemme også. Anonymkode: 05085...7f8 Vi har granitt benkeplate, og er veldig fornøyd med det. Har holdt seg veldig bra.
AprilLudgate Skrevet 8. mars 2022 #11 Skrevet 8. mars 2022 Hadde jeg kunnet velge fritt hadde jeg nok gått for en trevariant (eik kanskje) på underskapene og annen farge på overskap. Litt sånn Hamran verksted-ish. Unoform eller noe sånt. Hadde ikke blitt grått eller høyglans iallefall. Og IKKE marmor - med mindre den var sort.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #12 Skrevet 8. mars 2022 Vi har nettopp designet nytt kjøkken. Har eikefronter, benkeplate i lys/beige dekton, svart nedsenket vask, stor kjøkkenøy med koketopp med innebygget ventilator. To høyskap og to overskap i en greige farge som passer godt til. Anonymkode: fd1d5...c90 1
Daria Skrevet 8. mars 2022 #13 Skrevet 8. mars 2022 Jeg har et kjøkken som fortsatt har en del originale 50-tallsskap - jeg skulle gjerne ha tilbakeført mest mulig til samme stil (dog ikke hvitevarene...). 2
Amossa Skrevet 8. mars 2022 #14 Skrevet 8. mars 2022 Daria skrev (6 minutter siden): Jeg har et kjøkken som fortsatt har en del originale 50-tallsskap - jeg skulle gjerne ha tilbakeført mest mulig til samme stil (dog ikke hvitevarene...). Heldige deg. Stilig med 50-talls innredning med skyvedører. Her passer det med SMEG hvitevarer. Når man først skal drømme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå