AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #1 Skrevet 6. mars 2022 Jeg forstår meg ikke på kjæresten og hvordan han har tenkt hvordan det skal være i dette forholdet. Vi har vært sammen i snart 3 måneder. Han e super snill og har aldri vært stygg mot meg, men han fester hver eneste helg fredag og lørdag, det har han gjort siden vi ble sammen og helt sikkert før vi ble sammen også. Jeg får aldri kvalitetstid med han, som også har gjort til at jeg ikke får sjansen til å bli skikkelig godt kjent med han heller.. Nå har jeg ligget hjemme med covid i noen dager og feber mens han har vært ute å festet både i dag og i går, og nå skulle han og noen andre på nachspiel hjemme hos han. Han tenker ikke på at når han kommer hjem så går det an å vise meg at han tenker på meg og kan for eksempel ringe meg og høre hvordan det går med meg eller ihvertfall sende meg en melding, han prioriterer heller fest og fylla. Sånn ellers er han veldig dårlig på kommunikasjon og det å ta kontakt med meg på sosiale medier, han ringer meg aldri og de få gangene vi er med hverandre når han er edru som er i ukedagene så virker han veldig usikker og sjenert, og det virker rett og slett som om han ikke har erfaring med å være i et forhold. Det er også veldig vanskelig å komme innpå han hvis jeg kan si det slik. Når han har drukket er han ikke sånn i det hele tatt, da er han ikke sjenert for å si det sånn. I fylla har han også sagt et par dumme ting som jeg har blitt litt satt ut av, for eksempel at han tenner på utenlandske jenter, det sa han sånn helt ute av det blå. Jeg sa ingenting på det for jeg ble ganske satt ut. Det er noe man ikke trenger si mens dama sitter å hører på. Jeg kunne aldri sagt sånne ting foran han. De helgene når jeg er med han så skal han absolutt ut å drikke og jeg får ikke den kvalitetstiden med han jeg så sårt savner i dette forholdet. Når vi skal hjem igjen fra fest så får jeg heller ikke den tiden sammen med han alene da han skal dra med seg kompiser og venner hjem på nachspiel, som igjen blir til at det blir veldig sent og da får vi hverken tid til å snakke sammen eller ligge sammen. Hva tenker dere om en på 25 år som skal ut å feste hver helg fredag og lørdag og heller prioriterer det fremfor forholdet? Er det normalt å feste såå ofte når man er 25 år? Og jeg forstår ikke hva han har tenkt, han er i et forhold nå, har han tenkt å bare feste hele tiden eller faktisk pleie forholdet og ha kvalitetstid med dama også, ALENE oss to?! For meg så virker det ikke som han tar det så super serriøst. Det som jeg også ble veldig satt ut av tidligere var at han spurte meg i fylla om jeg hadde lysst å flytte inn hos han snart, alså jeg forstår meg ikke på han. For det første så har vi kun vært sammen i 3 måneder, for det andre så prioriterer han festing foran meg og forholdet, for det tredje så klarer han ikke kommunisere skikkelig, for det fjerde så føler jeg ikke at jeg kan ha en skikkelig samtale med han for han virker så usikker og sjenert og for det femte, hvis jeg skulle ha flyttet inn med han så hadde det jo blitt festing hver helg og da hadde jeg aldri fått fred fra folk, for jeg er en person som trenger tid for meg selv av og til, i tillegg studerer jeg så skal han enten ha fest eller dra med seg folk hjem til han etter fest, det der klarer ikke jeg hver eneste helg, i tillegg trenger jeg søvn og det blir det ihvertfall ikke noe av når disse folkå er hjemme hos han. Jeg har aldri opplevd noe sånt i et forhold før. Hva tenker dere om alt dette her? Anonymkode: 7294a...d14
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #2 Skrevet 6. mars 2022 At han er fortsatt for umoden for et seriøst voksent forhold Anonymkode: 70f4d...9bb 9 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #3 Skrevet 6. mars 2022 Ja, det sier seg selv at du ikke kan flytte sammen med en du har vært sammen med i 3 måneder. Og du kan heller ikke bo sammen med en som har en vidt forskjellig livsstil som du. Når du ikke liker så mye festing, så er det jo flott at dere ikke bor sammen når han liker å feste hver helg og ha nachspiel. Da slipper jo du det. Enten så går han lei av festing, eller så går dere lei av hverandre. Ikke flytt sammen før han roer seg med festingen ihvertfall. Anonymkode: cefb9...cdb 5
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #4 Skrevet 6. mars 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Hva tenker dere om alt dette her? Anonymkode: 7294a...d14 At hvis du vil ha en kjæreste som ikke fester hver helg, så skal du ikke forsøke å gjøre en person som fester hver helg til din kjæreste. Slå opp. Det er dødsdømt. Anonymkode: 31cb0...2e3 6
Hmmmmmm Skrevet 6. mars 2022 #5 Skrevet 6. mars 2022 Beskytt deg selv, for dette kommer til å føles som en berg og dalbane følelses messing. Han kan du ikke gå videre med, med mindre du er sadist 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #6 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg forstår meg ikke på kjæresten og hvordan han har tenkt hvordan det skal være i dette forholdet. Vi har vært sammen i snart 3 måneder. Han e super snill og har aldri vært stygg mot meg, men han fester hver eneste helg fredag og lørdag, det har han gjort siden vi ble sammen og helt sikkert før vi ble sammen også. Jeg får aldri kvalitetstid med han, som også har gjort til at jeg ikke får sjansen til å bli skikkelig godt kjent med han heller.. Nå har jeg ligget hjemme med covid i noen dager og feber mens han har vært ute å festet både i dag og i går, og nå skulle han og noen andre på nachspiel hjemme hos han. Han tenker ikke på at når han kommer hjem så går det an å vise meg at han tenker på meg og kan for eksempel ringe meg og høre hvordan det går med meg eller ihvertfall sende meg en melding, han prioriterer heller fest og fylla. Sånn ellers er han veldig dårlig på kommunikasjon og det å ta kontakt med meg på sosiale medier, han ringer meg aldri og de få gangene vi er med hverandre når han er edru som er i ukedagene så virker han veldig usikker og sjenert, og det virker rett og slett som om han ikke har erfaring med å være i et forhold. Det er også veldig vanskelig å komme innpå han hvis jeg kan si det slik. Når han har drukket er han ikke sånn i det hele tatt, da er han ikke sjenert for å si det sånn. I fylla har han også sagt et par dumme ting som jeg har blitt litt satt ut av, for eksempel at han tenner på utenlandske jenter, det sa han sånn helt ute av det blå. Jeg sa ingenting på det for jeg ble ganske satt ut. Det er noe man ikke trenger si mens dama sitter å hører på. Jeg kunne aldri sagt sånne ting foran han. De helgene når jeg er med han så skal han absolutt ut å drikke og jeg får ikke den kvalitetstiden med han jeg så sårt savner i dette forholdet. Når vi skal hjem igjen fra fest så får jeg heller ikke den tiden sammen med han alene da han skal dra med seg kompiser og venner hjem på nachspiel, som igjen blir til at det blir veldig sent og da får vi hverken tid til å snakke sammen eller ligge sammen. Hva tenker dere om en på 25 år som skal ut å feste hver helg fredag og lørdag og heller prioriterer det fremfor forholdet? Er det normalt å feste såå ofte når man er 25 år? Og jeg forstår ikke hva han har tenkt, han er i et forhold nå, har han tenkt å bare feste hele tiden eller faktisk pleie forholdet og ha kvalitetstid med dama også, ALENE oss to?! For meg så virker det ikke som han tar det så super serriøst. Det som jeg også ble veldig satt ut av tidligere var at han spurte meg i fylla om jeg hadde lysst å flytte inn hos han snart, alså jeg forstår meg ikke på han. For det første så har vi kun vært sammen i 3 måneder, for det andre så prioriterer han festing foran meg og forholdet, for det tredje så klarer han ikke kommunisere skikkelig, for det fjerde så føler jeg ikke at jeg kan ha en skikkelig samtale med han for han virker så usikker og sjenert og for det femte, hvis jeg skulle ha flyttet inn med han så hadde det jo blitt festing hver helg og da hadde jeg aldri fått fred fra folk, for jeg er en person som trenger tid for meg selv av og til, i tillegg studerer jeg så skal han enten ha fest eller dra med seg folk hjem til han etter fest, det der klarer ikke jeg hver eneste helg, i tillegg trenger jeg søvn og det blir det ihvertfall ikke noe av når disse folkå er hjemme hos han. Jeg har aldri opplevd noe sånt i et forhold før. Hva tenker dere om alt dette her? Anonymkode: 7294a...d14 Høres ut som du beskriver en 18 åring...sykt umoden ...han der er ikke en mann, men en gutt enda...Gjør det slutt, er jo sykt turn off med slike typer. Du finner MYE BEDRE. Anonymkode: df433...4a2 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #8 Skrevet 9. mars 2022 On 3/6/2022 at 1:10 PM, Luckie said: Du er sammen med han fordi? Fordi jeg har sterke følelser for fyren.. Ts Anonymkode: 7294a...d14
Lovis Fenja Skrevet 9. mars 2022 #9 Skrevet 9. mars 2022 Kanskje grunnen til all drikkingen er at han føler seg fri fordi han i edru tilstand er hemmende sjenert og ufri? Men isåfall gjør det ikke saken noe bedre, hvis alkohol er måten han takler det på istedet for å jobbe med seg selv. Jeg synes du bør kreve å snakke skikkelig med han og være helt ærlig ang egne tanker. Det han sa om tenning var klønete og dumt av han, men ble sikkert også sagt beruset? Det kan tilgis, men all festingen er jo ikke til å leve med, spesielt IKKE hvis dere bor under samme tak. Men ikke uansett egentlig. Party 8 ganger i måneden året rundt er altfor mye! Han fester istedet for å leve når han ikke en gang klarer å snakke med dama si! Har dere aldri snakket om festingen hans? Klart du blir lei deg når han ikke en gang sender melding når du er syk! Men han bryr seg jo masse, siden han ønsker at du flytter inn. Han har nok masse issues, og de går jo ikke over av fylla, tvert imot. Snakk skikkelig med han. Edru. Kanskje dere kan ta en litt lang biltur, mange snakker lettere når de må holde øynene på veien, det er et supertriks til å få folk til å åpne seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå